maar dat kan toch allemaal met alleen de musicomlab ook? kan je mooi die mfc5 aan mij verkopen... heheh...
Printable View
Ik mis de depth control niet, vind hem perfect zo, maar idd, je kunt het niet de meest veelzijdige chorus noemen. Maar goed, er is ook een heel leger aan gitaristen die een MXR phase45/90 hebben en die dus de depth control ook niet missen. Voor mij is minder soms meer hehe
Alles heeft z'n prijs natuurlijk... ;)
Maar met de musicomlab kan ik de 8 loopswitches niet nog eens aan 8 afzondelijke midi CC's koppelen om die onafhankelijk te schakelen.
Maar ik weet het goed gemaakt, als jij nou de MFC5 van me overneemt en H.Huisjes de Musicomlab dan bestel ik een MKIII:cooler:
Ik weet het; Alweer een pedaltrain, maar goed; dat zijn ook pedalboards.
http://i142.photobucket.com/albums/r..._1604566_n.jpg
Zit je Whammy niet een beetje beroerd zowel qua positie als om hem te gebruiken?
Zou je niet gewoon die masterswitch ditchen, en dan de whammy gewoon op je board zetten?
De flanger en de chorus zitten ook in de loop. De masterswitch scheelt toch redelijk wat tonesuck en ruis.
Wat nog gaat komen, is dat de delay direct naast de psm5 komt te staan. Dan wordt het makkelijk om de delay tegelijkertijd met de flange of de chorus in te schakelen.
Is het niet onhandig om zo'n rechtopstaande plug in je psm te hebben en daarachter de whammy? :dontgeti:
OT: Yay TC Corona Chorus onderweg :D