erg cool dat topic. Kan er geen reet van maken van dat frans maar voilgens mij zij nze laaiend enthousiast.
Ik denk dat, dat een loods aanbouwen word, Ik wil wel zuid-oost nederland doen als vertegenwoordiger :D
Printable View
erg cool dat topic. Kan er geen reet van maken van dat frans maar voilgens mij zij nze laaiend enthousiast.
Ik denk dat, dat een loods aanbouwen word, Ik wil wel zuid-oost nederland doen als vertegenwoordiger :D
heb ik gedaan hoor, als goede Belg kon ik mijn beste Frans nog eens bovenhalen. Grappig, die perceptie van mensen zonder voorkennis. Van een forum zoals dit kan je nog denken dat de positieve commentaren deel zijn ingegeven door soort forumverbondenheid. maar daar gaat het gewoon over een obscuur gitaarmerk, dat de meeste wel schijnen te diggen :)
Trés, trés bien. Echt een hele mooie weer! En nee, ik krijg geen Koninginnedag associaties.
Ik zou me bij dat forum idd ook niet als de guttlin grand daddy bekend maken. Heerlijk om reacties te peilen van mensen die idd helemaal geen binding met je hebben.
Hier durft niemand meer te vertellen wat voor een absurt idee je nu weer hebt. Zeggen gewoon altijd Oh wat mooi! :)
hehe dat denk jij *grin*
Dit is internet, altijd gegarandeerd voor botte, ongezouten, meningen.
Niet gehinderd door enige kennis van zaken, of een iq van meer dan 2 cijfers.
Barno, je hebt weer een prachtig instrument geproduceerd. Uniek, eigenzinnig en die lak ziet er fantastisch uit op de foto's. Gefeliciteerd. Ik zou zelf niet zo snel gouden hardware monteren maar ik vind het een prima keuze op deze gitaar.
Vergeet die opmerkingen van al die nederlanders over dat oranje maar, die gasten denken meteen aan de koningin bij een stukje oranje terwijl ze intussen pretenderen niet koningsgezind te zijn ;). Het is gewoon een prima kleur voor dit ontwerp.
Ik vroeg me af waarom je het tailpiece op deze manier monteert, het lijkt me dat hij door de snaren van de studs getrokken zal worden. Doordat het geheel verzonken is zal het nog wel op zijn plaats blijven maar andersom lijkt me beter.
Gr.
Gerard
thx gerard
tailpiece had ik verkeerd gemonteerd idd, verstrooid. normaal kan dit niet maar er zitten imbusboutjes die het tailpiece klemmen op de studs die het inplace houden.
zit ondertussen wel goed :)
kleur en gouden hardware (waar ik normaal ook nogal allergisch voor ben) zijn de keuze van de opdrachtgever.
mijn streven blijft ondertussen de nauwkeurigheid bereiken die oa jij hebt op je mooi 335.
cheers
ah, heb ze eindelijk up and running gekregen. Lang zitten kloten en het werkte maar niet goed. Ik was er zeker van dat ik alles goed had gesoldeerd, uiteindelijk er maar een vriend kenner electronica bijgehaald. die had het probleem binnen de 10 seconden opgelost (shame on me: aarde en hot aan de input verwisseld ...)
Zonder meer mooist klinkende die ik tot nog toe bouwde, komt voor stuk zeker door de goede hardware van een (duur) merk waarvan me de naam nu even ontsnapt. ebben toets voelt heel goed aan.
Klank op dit filmpje zeg niks ook al omdat ik weeral te lui was om een goede buizenamp bij te sleuren en de testtransistor (fender 85) gebruik.
for what it's worth:
http://www.youtube.com/watch?v=OGK2WWXLnbg
Haaa, wat glimt ie mooi !!!
En voor zover te beoordelen, klinkt ie mij prima in de oren; lijkt ook makkelijk bespeelbaar.
Zeer schoon :ok:
Totally awesome, dude !
Klinkt ongelooflijk, volgens mij zowat de enige gitaar die een amp beter laat klinken dan omgekeerd.
The owner should be pretty pleased.