Momenteel is de behuizing aan het drogen, ze is volledig klaar. Enige dat ik nog moet doen is enkele draden solderen en dan alles in elkaar steken.
Preview:
http://i69.photobucket.com/albums/i4...j/DSC01502.jpg
Printable View
Momenteel is de behuizing aan het drogen, ze is volledig klaar. Enige dat ik nog moet doen is enkele draden solderen en dan alles in elkaar steken.
Preview:
http://i69.photobucket.com/albums/i4...j/DSC01502.jpg
En? helpt het dat er steeds meer vrouwen zijn? :seriousf:
Ik ben benieuwd naar het eind resultaat.
Meer vrouwen is ALTIJD goed. Tenzij het over schoonmoeders gaat :D
Alles gesoldeerd, wat een werkje. Zoveel draden. Het werkt nog niet. Ga morgen ofzo debuggen, nu is het te laat.Het lampje dat door de ISD1660 aangestuurd wordt gaan aan zodra er stroom is, en na 20 seconde valt het weer uit. Geen flikkeren zoals Tonegod zei. Auke, had jij dit ook?
Nope, ik werkte niet met switches maar maakte of verbrak verbindingen met de hand op t breadboard. Bij mij ging ie wel knipperen wanneer dat moest. T prob wat ik had was dat ie niet loopte. Hij speelde 1 keer de opgenomen tijd (die dus wel geregistreerd werd).
Hmm ok. Mss dat ik vanavond tijd heb om er naar te kijken. Hopelijk is het snel opgelost. Maar eerst beginnen met de layout eens na te kijken of er toch niet ergens een fout zit.
Gebrui jij eigenlijk gronverf voor het spuiten van de behuizingen, en moet je het verf araf schuren??
Hij werkt! Of toch ongeveer. Ik zit nu met tzelfde probleem als wat jij had Auke. Hij neemt op, speelt het af, maar stopt dan wel. Hij loopt dus niet. Wel vreemd dat we beiden hetzelfde probleem krijgen.
De fout die ik had zat em in mijn print. C17 zat niet aan de 5V, daarom werkte het dus niet. Nu even tonegod lastig vallen...
Ik ben heel erg benieuwd of die fatsoenlijk werkend te krijgen is.
Toch wel cool om zo'n zelfbouw-looper te hebben. Alleen kost het nog steeds behoorlijk wat aan onderdelen en tijd, of niet?
Auke, al wat ideeën omtrent de fuzz?
Toevallig al wat samples van de overdrives/boosters?
Het zal wel lukken hoor. Tonegod denkt al ongeveer te weten waar het probleem zit. Veel debuggen is er dus niet meer aan, enkel zorgen dat ie blijft loopen ipv slechts 1 keertje.
Qua onderdelen is het inderdaad niet de goedkoopste pedaal, en er zit vooral veel tijd in. Zeker voor mij zat hier veel tijd in, want ik heb zelf de layout moeten maken. Zitten nu nog enkele foutjes in die ik al gedebugged heb.
Welke fuzz is Auke mee bezig?