Hier kan ik me wel mee vermaken denk ik zomaar...Wilde jij niet nog een Charvel erbij?
Printable View
Yep ik heb nog bij Spanjaard geïnformeerd, eind deze maand komen ze binnen. Zoals je ziet heb ik al een super strat met zwevende Floyd, dus eigenlijk wil ik nu iets anders erbij maar vind die So-Cal wel errug mooi.
Ik ga gewoon eens wat testen, heb diverse opties in mijn hoofd. Heb nu zo'n
€ 1700,- budget waar ik eigenlijk een Les Paul Traditional voor wilde kopen dus zit ik te bedenken wat ik zal doen. Een So-Cal en een leuke gitaar met vaste brug voor rond de € 1000,- is natuurlijk een optie. Ik hoor goeie dingen over Mayones maar een Musicman Luke moet ook te vinden zijn voor dat geld.... Testen zal het uitmaken...:cooler:
De San Dimas staat al testklaar he. Voor het gevoel kun je die ook testen. Voelt verder hetzelfde als de SoCal. Ziet en klinkt alleen iets anders, maar ook dat scheelt niet veel.
De SoCals komen inderdaad eind van de maand en ik hoop dat die van mij er dan ook tussen zit! Ik kan niet wachten! Een goeie gitaar met een vaste brug...Framus Panthera Pro!
Vind een So-cal ook een erg geil dingetje. Mooie witte.
Lijkt me ook nog welleens gaaf om erbij te hebben... maar helaas. Zijn nog zoveel dingen die ik wil en zo weinig geld in de pocket... ;)
Als ik ze op elkaar zet heb ik ook een stack, maar wil toch even posten:
http://i289.photobucket.com/albums/l...s/CIMG2598.jpg
'65 Blackface Super Reverb - 35th Anniversary Bluesbreaker - '69 Silverface Super Reverb
Ik tel 3 versterkers in je omschrijving en vier op de foto. Wat is die marshall stack daarachter? 1987x?
.....en ik zie ook ... Edit: nog! 2 MARSHALLS :rockon: staan?
Momenteel het volgende in huis:
- '63 Blonde Bassman-amp Piggyback
- '65 Blackface Bassman-amp Piggyback
- '65 Blackface Super Reverb
- '69 Silverface Super Reverb
- '86 2550 Silver Jubilee(met straight cabinet, dus als iemand nog een slanted weet staan ;))
- '94 Marshall Plexi 1959SLP - LTD Purple (2 cabinets)
- '97 35th Anniversary 1959 WSP head - 100 Watt Super Lead Plexi (met witte powerbreak)
- '97 35th Bluesbreaker
- '09 & '10 Class 5
- '90 30 Anniversary LE Vox AC30
De betere amps kortom. ;) :ok:
Inderdaad erg gaaf setje versterkers. Daar zou ik me wel een middagje mee kunnen vermaken.