misschien af en toe die tonecore module uitwisselen, maar je kan met dit bord al alle kanten op, goede amp + gitaar...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvD.
speluh!
Printable View
misschien af en toe die tonecore module uitwisselen, maar je kan met dit bord al alle kanten op, goede amp + gitaar...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JvD.
speluh!
Ik til mijn hele board op aan de effecten die met klitteband vast zitten!!Citaat:
ik bedoelde een wat standvastigere manier. kijk, ik kan wel lekker blijven kloten met klitteband, maar dat laat A) snel los, en B) is een beetje weinig voor op die pootjes onder je Crybaby/H2O.
En als ik wil switchen van pedalen kost het mij flink veel moeite om die pedalen van het klitteband af te krijgen. Zit als een huis!!!
Wat betrefd de CryBaby: Ik heb de rubber pootjes eraf gedraaid (in het batterij compartiment gedaan tegen verlies en de schroefjes teruggedraaid. Ziehier een vlakke bodem...
Of een tie-wrap eerst door de pootjes en dan om een van de patchkabeltjes van je board "binden".Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman
Wat de betreft de plastic pootjes van de H2O: die moeten er eerst af en dan kun je het pedaal met klittenspul echt stevig vastzetten.
Helemaal mee eens!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
JvD, hoe heb je je voeding gemonteerd/weggewerkt? Op de foto's is het niet te zien.
Ik heb hiervoor een rechthoekig plankje gezaagd en 4 gaten geboord op de plaats van de pootjes. Werkt ook prima !!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman
Wat ik zelf het probleem vond van het vast zetten d.m.v. die fietketting achtjes, of boren van gaten voor d epoten is dat je je board minder multiefunctioneel maakt. Je bent minder flexibel in het herschikken van je board, alles zit immers vast. Klittenband is inderdaad voor sommigen te slap. Ik zeg het nog maar eens: DUOTEC! DUOTEC! DUOTEC! ik til mijn complete board op aan één pedaal met 4 inniemienie DUOTEC stukjes per pedaal!
De Micro Flanger heeft geen volume drop, misschien zelfs een tikkie 'loudness' boost (dus laag en hoog ietsje meer forward).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Ook de vintage MXR Flanger had die volume drop, maar daar is wel een relatief simpele mod voor (1 of 2 weerstanden en een condensator vervangen). Ik heb ze allebei, maar zowel vanwege sound als gemak (klein, makkelijk instelbaar), vind ik de Micro Flanger de betere van de twee.
Ook maar eens een nieuwe foto van het updated fx board:
http://www.ymondhc.com/marc/guitars/fx2.jpg
Signaal pad:
Gitaar -> Wah -> Eq -> Flanger -> Delay -> A/B Box
A -> Cleaner -> Ampeg V4 input 2 -> Ampeg 4x12
B -> A/B/Y box
A2 -> TS9 -> Marshall jcm800 1959 -> Castle 2x15
B2 -> The Rat(z) -> Ampeg V4 input 1 -> Ampeg 4x12
Bypass -> Korg DT10Bk
Clean is dus alleen de V4
Overdrive is de marshall + de V4
hier noeme ze de "TREKTAWEPLAN"...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door groovyB3
Valt te proberen dan! Alleen zijn die dingen volgens mij best zeldzaam, of niet?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon