Ik heb dat juist andersom. Hoe meer ik speel, hoe meer ik zit te bedenken wat ik nog meer zou kunnen gebruiken.
Printable View
Over het algemeen is mijn GAS redelijk te bedwingen.
Heeft niet zoveel te maken met muziek maken.
Dat doe ik altijd wel.
En in principe kan ik alleen met mijn Hofner uit de voeten.
Kan het redelijk af zonder veel te onderzoeken of te wensen.
Staat bij mij ook in relatie tot het geld ervoor hebben, of voor over hebben.
Zonder some money to burn ? ook geen GAS.
Wat dat betreft een beetje als een wijven ding, 100 crèmepjes & 2 dozijn pumps.
Shoppen, shoppen, shoppen.
Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
als je speelt ben je al blij dat alles werkt
teveel vrije tijd is vaak het probleem
niettemin denk ik bij alle serieuze aankopen, gaat me dat gelukkiger maken?
en zelden dat je dan zegt, nou & of
Leeftijd is ook wel een dingetje. Hoe ouder ik word, hoe minder ik de behoefte heb om te jagen of van alles uit te proberen. Ik kan uit de voeten met wat ik heb en het is goed zo.
Misschien dat de midlife crisis nog wat nieuw elan brengt, maar iets zegt me dat ik ook daar al aan voorbij ben.
Interessant. Bij mij is het net als bij Kim Wilson zo dat ik als ik niks doe ook minder GAS heb.
Nou ja, eigenlijk heb ik wel GAS, maar er is geen "dwang" om tot koop over te gaan.
Nou zat ik gisteravond even wat op youtube te kijken, oa nav de booster-discussie alhier, en ik lijk wel GAS te hebben voor de TC spark booster.
Laat die ook nog eens weinig kosten....dat was een aangename verrassing.
Ik ben ook nog steeds in de race voor een phaser. Ik kwam gisteren een groene Keeley phaser tegen (6stage volgens mij) die ik wel heel gaaf vond, maar die wordt niet meer gemaakt volgens mij.
Herkenbaar allemaal wel. Ik heb ook een periode gehad waarin ik had om de heb, nu hou ik van wat ik hou. Dat wil niet zeggen dat ik ook alles gebruik, er hangen hier gitaren aan de muur omdat ze mooi en/of bijzonder zijn, daar wordt bijna nooit op gespeeld. Een ander zou op die plek misschien een schilderij ophangen dat tig keer duurder is, zo wat?
Qua effecten ben ik van de losse doosjes afgestapt omdat ik het verschil toch niet zo goed hoor, daarom kan ik kiezen voor het gebruiksgemak van een ME-80 die meer sounds kan scapen dan ik in de rest van m'n leven kan bedenken. Heb ook een synth, ben echt geen toetsenist, maar het kan dingen die een gitaar niet kan en dat is gewoon leuk. Nu een Trio+ erbij gekocht omdat ik denk dat daar veel speelplezier in kan zitten, niet omdat het *aaarghh nodig* is of zo. Geen GAS, maar LOL.
Evenwijdig aan GAS ken ik de behoefte mijn gear in goede staat te houden.
Dat dan weer wel.
Geen bezwaar tegen om de boel eens in de zoveel tijd te laten servicen voor wat het nodig heeft.
Wat dat betreft ben ik trouw aan mijn spullen these days.
Meer die behoefte, dan die aan meer zooi.
Te weinig ruimte, ook dat scheelt. :D