Vette collectie!
Met namen de p90 strat, zelfbouw en de Gibson doen het 'm voor mij!
Printable View
Vette collectie!
Met namen de p90 strat, zelfbouw en de Gibson doen het 'm voor mij!
ja die p90 strat, qua vet electrisch geluid heb ik nooit op een betere gespeeld, en believe me, ik heb op veel gitaren gespeeld. tis de combinatie met de loodzware body, van 85 jap strat, goeie hals met vette jumbo's en ouwe gibson P90's die het hem doet denk ik. De middelste pup is recenter en klinkt veel minder goed als die andere twee.
En die Guttlin zelfbouw, heb hem pas sinds vandaag in orde: ik verschiet zelf van de massive Twang in dat gitaartje, kdenk dat ik maar weer es wat country licks ga instuderen... :)
Haha supervaag! Wel een vet ding zeg...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tonyk
Die tele is trouwens ook echt cool, alleen jammer dattie geen bindingen heeft :hippie:
val ik jou persoonlijk aan? waanzinnige lowlife die bent, kom op, je bent toch een ongelooflijk stuk schimmel die bent. ik vind strats, teles, jags en jazzmasters lelijk vanwege dat stuk plastic op de bovenkant, die lelijke headstocks (gewoon LELIJK! asymmetrisch, die 6 tuners op een rij, en gewoon onhandelbaar als je grote vingers hebt) en de sound... dun, iel, krasserig, of juist weer te zompig. strak? no way.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
ik hoor het je niet roepen nee, maar IK roep het wel. IK vind ze lelijk, IK vind ze klote qua spel, IK vind ze kut klinken. en ik mag toch gewoon mijn mening geven? sinds wanneer mag dat niet meer dan?
loser
Soms zou ik willen dat ik mod was :angry:
+1.......................Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
Wat zeg en roep je dat allemaal fijn genuanceerd en bovendien slim onderbouwd... Al goed dat Hendrix van die piepkleine vingertjes had, kon ie tenminste toch zijn iel geluidje uit zijn krasserig stratje krijgenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
je leest niet goed. ik zei; of te krasserig, of te zompig. hendrix is weer een perfect voorbeeld van dat laatste. ik heb nog nooit een strat of tele of jazzmaster of jag gehoord die ik goed vond klinken (hooguit als ze een mahonie body en mahoniehals hadden, maar ja, dat is weer en verkapte les paul).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barno
oren eens laten uitspuiten dan of toch ook maar gelijk naar de shrink, die absolute LP adoratie van je begint ziekelijke trekjes aan te nemen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo