Maar het is juist zo leuk om elkaar uit te schelden :D
Printable View
Maar het is juist zo leuk om elkaar uit te schelden :D
Ik heb hem via een tip van een gitaarnetter in een pandjeshuis gevonden, en hem door de popo in beslag laten nemen. Die hadden hem een paar maanden op het bureau liggen, en toen kreeg ik hem eindelijk vorige maand terug.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
ja klopt! foutje van mij. prima tuners trouwens!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tin
Wow vet! Waarom bleef -ie eerst zo lang nog bij de politie dan?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tankman
1. Het was bewijsmateriaal van de zaak van de inbraak in mijn appartementje.
2. De dief had het verkocht in een pandjeshuis, en door de Nederlandse wetgeving betekent dat, doordat het pandjeshuis de gitaar ter goeder trouw heeft gekocht, dat zij de rechmatige eigenaar zijn van de gitaar. Ook al heb ik er 650 piek voor betaald en zij maar 100, en ook al was het een gestolen gitaar. Maar ik had gelukkig genoeg bewijs materiaal om hem terug te kunnen krijgen. De mafkezen van het pandjeshuis hadden niet eens de strap deraf gehaald, en ik had de strap, de gitaar en de inhoud van de tas nauwkeurig beschreven, tot op een kleine, verschrompelde brilledoekje na. Ook had ik tal van foto's van die gitaar, inclusief van mij spelende op die gitaar. Dus het bewijs dat dat echt mijn Tremonti was, was zo sterk, dat ik hem uiteindelijk terug kreeg.
Wow man! Dat is écht goed afgelopen!
wat een kutwet is het toch...Citaat:
doordat het pandjeshuis de gitaar ter goeder trouw heeft gekocht, dat zij de rechmatige eigenaar zijn van de gitaar
Ach, de politie kan je niks maken als je genoeg en duidelijk bewijs hebt en daar zorgvuldig en netjes mee omgaat. Ik heb zelf een aantal jaren geleden nog onterecht gezeten in de bak (!) omdat ze mij en omstanders 's nachts hadden verdacht van betrokkenheid bij een ruzie; uit onmacht hebben ze ons op moeten pakken, in de boeien gelegd en afgevoerd naar het bureau. De echte 'daders' die ruzie met elkaar hadden gemaakt waren ertussen uit genaaid. Zo kan het dus ook nog eens gebeuren, allemaal onnodige sensatie. Het was al vrij snel duidelijk dat we er niets mee te maken hadden waren dan ook snel weer 'vrij'. Vreemde plotselinge actie was dat van de politie, alsof je een moord had gepleegd ofzo...erg brutal.
Goed om te horen dat de gitaar-zaak is opgelost :)
mijn roots axes, ik noem dit geen verzameling want alle gitaren worden bespeeld op podia of in studio, acoustische bak links ben ik aan het herstellen.
v linksboven naar rechtsonder:
1 een Ibanez basje voor thuisopnames
2 Johnson resonator met pup
3 Fender Strat Jap '85
4 Squier Strat China herlakt
5 Handig reisgitaartje
6 Mijn eerste acoustische, klinkt beter dan dure martins
7 Fender MWaters Tele
8 Martin Dm
9 Guttlin zelfbouw Twangking
10 Fender strat usa 57 RI '85
11 Gibson ES135
http://i158.photobucket.com/albums/t...ollection1.jpg
http://i158.photobucket.com/albums/t...ollection3.jpg
die Guttlin zelfbouw Twangking is echt de shit gek. Hoe vet is die body. Voor de rest gave collectie. die strat met drie p90's vind ik ook gaaf.