niet bepaald, hoezo? :P
Printable View
@ toneblo ; fender bassman en orange cab gaan idd helemaal niet samen, lijken elkaar tegen te werken, maar ben op zoek naar een nieuw cab (suggesties? :???:) is wel lastig om enkel een 4 ohm uitgang te hebben
Maar goed die fender versterker heb ik enkel ter beschikking doordat mn vader 30 jaar geleden bass dacht te willen spelen, dus mij hoor je niet klagen
:hippie:
Citaat:
[Foto]
Verdient een betere foto maar dit is mijnus voor nu. JCM800 Superbass en Bandmaster -> JCM900 Cab met V30's. JCM800 gaat wrss de deur uit voor een Lead JCM800 of JMP. Of als backup.
Waarom zet je die Fender niet op de Marshall? Ziet wat raar uit zo :chicken:
Moet je het vooral ook in een kast zetten:???:
Wat is daar overigens het voordeel van?
Maar versterkt zo'n kast niet de trillingen van een cab? Ik zeg dan kast weg en laat die cab maar lekker blazen!:cheerup:
Staat het wel wat minder netjes opgeborgen, maar zo'n setup mag je best tonen toch!;)
Ok jullie begrijpen het verkeerd, het is zegmaar een kast in de muur. Vroeger was het 1 grote ruimte maar het is verbouwd tot 2 slaapkamers, met daartussen dus kasten.
Ik zelf vermoed dat het zo zit, de stack los náást de kast en de kast los nemen nemen meer plaats in dan de stack IN de kast, zegmaar soort van 2-in-1:)