woohoo kaartje voor fortarock is binnen. zaterdag helemaal naar de klote gaan bij slayer. maar eerst ff de satanistische paus van ghost bewonderen.
Printable View
woohoo kaartje voor fortarock is binnen. zaterdag helemaal naar de klote gaan bij slayer. maar eerst ff de satanistische paus van ghost bewonderen.
Zaterdag naar de Moonkings op het Ribs & Blues festival in Raalte.
Waarschijnlijk gaan we fietsen vanaf de Koekstad, lekker met een zatte kop de sloot in op de terugweg. :blast:
Op t listje hier staan
- afgelopen weekend EWOB , waar ik veel langs heb zien komen en niet allen blluegrass, progressievere bands die richting jazz gaan en folk was ook vertegenwoordigd , mijn favoriet was Mean Mary ..phew das wel een monster op de banjo,..en de gitaar..en de fiddle
En het was leuk de bluegrassboogiemen te zien
-komend weekend Grevengrass in het duitse Greven, het wordt festivalweer dus dat het buitenpodia zijn is in dit geval erg prettig
En dan staat er voor onze dochter. 24 juni nog eentje gepland..mama mag/moet mee :p... One direction in de Arena
Radio Moscow was wel even dik een uur fuzz + wahwah heaven. Wat kan die gast spelen zeg, winston was bomvol end it keer niet alelen maar 65+ gepensioneerde mensen.
Vanavond naar Crazy Town in de Melkweg - Amsterdam. Leuke nostalgie.......
Yep, butterfly - bummer ze speelde een uurtje and that was it..........
Dinsdag naar Alter Bridge + clinic van Mark Tremonti in Hamburg. Zin an.
Donderdag- en vrijdagavond naar Mastodon, respectievelijk in Zwolle en Amsterdam. Omdat het kan.
We gaan gewoon door >
Aanstaande zondag, 12:15.\, Mrs. Robinson op het Boet'n Deure Festival
Andere hoogtepunten zijn Jami's Fancy (13:30) en JOE (15:20)
Morgenavond naar de Big Rivers Bluescruise, al varende 6 bandjes kijken en luisteren, o.a Magic Frankie en Ruben Hoeke.
Morgen ga ik naar 'Dennenblues' in Losser, kijken naar o.a. A.J. and the Wildgrooves...:lp:
Naar tommy emmanuel en John Legend, het duurt nog ff maar nu al zin in :crazyhappy:
The Gaslight Anthem, in november in de HMH!
Gisteravond in de HMH...Jack White! was geweldig!
Ik was gisteren bij Daniel Norgren in Bitterzoet, Amsterdam.
Ik was al lyrisch over deze man, maar dit was echt van epische proporties m.i.
Wat een optreden, het beste wat ik gezien heb in jaren...Nog kippenvel, damn.
Dit hele weekend mijzelf onderdompelen in de binnenstad van Dordrecht: Big Rivers Festival.
Wat ik wel jammer vond, want ik had hem graag gezien met zijn drumstel. Drummen, zingen en gitaarspelen tegelijk is niet onverdienstelijk.
Maar deze formatie was ook geen straf. Die gast heeft echt een gouwe stem. Snijd overal moeiteloos doorheen. Zijn niet veel mensen die ik live trek qua vocalen, maar deze gast heeft gewoon zo'n stem die niets nodig heeft.
Zondag naar BZB en Memphis Maniacs op een festivalletje hier in Deurne.
12 September naar De Pul in Uden. Concert van Uriah Heep:ok:
11 oktober ga ik naar Jimmy LaFave in Eindhoven en 13 oktober naar Matt Andersen in Rotterdam.
http://youtu.be/r8-aw2QA5b4
23/10 in de Botanique Brussel (Amsterdam is al uitverkocht)
11 november Apocalyptica
en in december volgens mij dropkick murphys
Zondag Taake/Valkyrja en 9 nov. Entombed. Beide in Drachten.
En misschien ook nog wel Master op 14 november in Steenwijk.
Donderdag maar weer 's naar het jaarlijkse Y&T-gebeuren in Hedon, Olle*.
Ik mag de echte naam niet uitspreken van mijn kids. ;)
Mastodon, 4 december, Paard Van Troje, Den Haag. Mits ik mensen mee krijg vanuit Breda, een nachtje Holland Spoor vind ik niet echt ideaal. Welke klootviolen gaan dan ook optreden rond Sinterklaastijd!:mad:
Vrijdag naar de Nacht van Holland in Zwolle. Edwin Evers Band, Jeroen van der Boom, Jannes, Coenio en vele anderen!
http://www.nachtvanholland.com/#!/line-up
Tomatito in Paradiso
https://www.youtube.com/watch?v=2BCoZiSbGtY
Gisteren in Bibelot in Dordrecht Di-rect gezien: volwassen band geworden. De manier waarop die Marcel het publiek (inclusief dikbuikige oudere Dordtse mannen) om zijn vinger weet te winden is leuk. En in het midden van de gig een nummer unplugged van Spike en Marcel maar dan ook echt unplugged. Zonder microfoon de zaal volzingen.
Support act The Indien was ook leuk. Beetje indiepop met dromerige en toch dansbare accenten en met een zangeres met mooie stem (imo).
Gisteren in het Bimhuis te Amsterdam Chris Thile en Brad Mehldau gezien, of beter gezegd 'ervaren'...dit was magisch!!!
leuk interview met Chris Thile:
http://www.youtube.com/watch?v=2LUPtADLYjM
Sta nu op het station in Enschede na een concert van Delain, kheb me echt super vermaakt. Jammer dat Timo alleen zn plectrum in het publiek ipv zn Aristides :P
Autumn was ook redelijk goed maar soms wist ik ff het verschil niet tussen de keys en een rondzinger. Maar ach het mag de pret niet bederven.
Zo op weg naar Bibelot in Dordt voor Navarone.
Gisteravond naar Opeth in de HMH geweest, wat een te gekke live band blijft dat ook. Mooi diverse setlist, droge humor en kraakhelder geluid. En ik blijf ook altijd maar kwijlen van de PRS gitaren die ze gebruiken, Mikael Akerfeldt had ze vanavond uitsluitend in wit:
http://lflmagazine.nl/wp-content/uploads/IMG_1052.jpg
Nog in het vooruitzicht:
The Pineapple Thief - 27 nov Romein Leeuwarden en 28 nov De Boerderij Zoetermeer
Kanrnivool - 20 maart De Melkweg Amsterdam
kaarten in the pocket voor system of a down.... 17 april ziggodome...
28 februari Scumbash Festival Rotterdam: Bombus, Wildmen, Casa De La Muerte, Batmobile, Monster Magnet, Four Headed Dog (= Peter Pan Speedrock), The Exploited.
18 juni 2015 KISS in de Ziggo Dome.