-KP- je hebt PM ;)
Printable View
-KP- je hebt PM ;)
Joris, je printje ligt hier klaar, ik kom een van de eerste weken van juli naar Rotterdam, we spreken daar dan nog wel samen met Robert verder voor af.
Kan ik je uitgebreide gitaarcollectie eens beschouwen :)
moet er geen 2M2 weerstand meer bij voor aan die switch of heb ik iets gemistCitaat:
Citaat:
Origineel gepost door Valoosj
Ok, bedankt. ik neem dan wel zo'n 4007 diode, de transistor kan ik wel aan geraken via B2A.
Ik heb net even bezig geweest met een onderdelen lijst samen te stellen, ik hoop dat ik niets vergeten ben... als iemand zich geroepen voelt om na te kijken
ohja, maakt het bij de film condensatoren iets uit welk type? want bij een ander projectje maakte dat wel iets van verschil uit
1x Aluminium behuizing
3x Knobs
1x Buisvoetje
2x mono jack
1x DC jack
1x 3PDT switch
2x IC : RC4558P
1x Transistor : 2SC1815
1x Diode : 1N4004
1x LED
1x LED holder
1x 12AX7
7x Resistor 1K
5x Resistor 10K
1x Resistor 1M
3x Resistor 220R
1x Resistor 2K2
1x Resistor 22K
1x Resistor 150K
1x Resistor 1K5
1x Resistor 510K
1x Resistor 3K3
1x Resistor 68K
1x Resistor 470K
1x Resistor 100K
1x Resistor 100R
2x Capacitor 0.047uF
1x Capacitor 27pF (ceramisch)
3x Capacitor 0.1uF
1x Capacitor 1uF
2x Capacitor 2.2uF
2x Capacitor 0.22uF
1x Capacitor 120pF (ceramisch)
1x Elco 470uF 25V
1x Elco 220uF 25V
1x Elco 22uF 16V
1x Elco 10uF 16V
1x Potmeter 500K log
1x Potmeter 20K lin
1x Potmeter 100K lin
Mooi lijstje, volgens mij klopt ie met de vetgedrukte veranderingen helemaal.
je hebt gelijk. had ik over het hoofd gezien.
Richard, waar dien die juist voor? tegen ploffen ofzo?
Zeg euh, nu iedereen toch aan het bouwen en knutselen is ;), heeft er iemand bezwaar om, tegen betaling ofcourse, er eentje extra te bouwen? ;)
Of mij te begeleiden met het bouwen? Ik heb echt 0,0 ervaring met dit soort dingen bouwen, maar die soundclips klinken zo erg vet. :D
Ik zit nu ff met mn tentamenweek dus ik ben de komende 1,5/2 weken erg druk. Daarna heb ik best wel tijd om er eentje extra te bouwen (dan begin ik ook pas aan de meine).
Is er overigens al iemand die er een gebouwd heeft behalve guitarnijboer?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Same here, Wie kan er voor een leuke vergoeding een voor mij in elkaar draaien? Of een dusdanig pakket bedenken dat ik het ook kan. Ik kan wel solderen maar daar is dan ook alles mee gezegd
Bedankt C.
Ff internet problemen. 1 berichtje tussendoor:
valoosj, geweldig. Toppie. Ging iets fout met mijn betselling. Maar ben op zoek geweest bij lokale electronicaboer en heb een vervanger gevonden, heb ook een voetje voor je, zodat je hem niet hoeft te solderen, maar alleen inprikken. Bevalt het niet, dan moet ik toch nog een bestelling plaatsen en bestel hem gelijk voor je mee en stuur hem alsnog naarje op.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
ik ga hem binnenkort ook bouwen. Als Guitarnijboer het prima vind, dan zal ik wel 100 foto's posten bij iedere stap die ik doe.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
Guitarnijboer vindt dat prima. :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Ik vind het erg leuk dat veel van jullie de overdrive goed vinden klinken en er zelf ook eentje gaan bouwen!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Ik begin alvast. Het printje bleek toch te passen in m'n behuizing en ik heb er dan maar al eentje geëtst en geboord.
http://www.uploadarchief.net/files/d...r%20achter.jpg
(sorry voor de slechte -webcamkwaliteit- foto's)