@gerko, bedankt ben meteen maar 'ns gaan kijken...
Printable View
@gerko, bedankt ben meteen maar 'ns gaan kijken...
moet je eens proberen te airbrushen met kunstlicht :D (huidskleur komt er met daglicht opeens een stuk ongezonder uit te zien)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door barno
ik haalde mijn motip acryl altijd bij de autovakhandel, daar koste het eur 4,50 per spuitbus
Ik worstel hier met een stukje in Engels over het imiteren van ebbenhout.
Er staat :
Traditionally, a nigrosine water stain is used for staining the wood. Nigrosine water stain is available by mail order from finish suppliers. Once the stain has dried, apply white or blonde polish mixed with black alcohol stain, using a polishing pad (as used for French polish).
Kan ik die laatste zin lezen als:
Laat de beits drogen en breng een witte (of transparante) politoer aan, die u mengt met zwarte alcoholbeits. Gebruik een polijstkussen of politoerprop zoals bij het politoeren.
Gisteren op zoek gegaan naar blanke cellulose lak.Is niet meer te vinden hier in de buurt,ook de cetabever is bij de gamma verdwenen.
Dan maar eens op het internet gezocht,vind een aanbod krijg ik dit antwoord terug:
geachte heer/mevrouw na maanden van adverteren en een veiling via internet van de inboedel,heb ik helaas de partij van ca 3000ltr cellulose lak moeten laten vernietigen door ruimte gebrek na verkoop van de fabriek.
Hier wordt ik nou droevig van.
En nog steeds geen goeie cellulose lak voor een normale prijs...
JJ
Jan, ik weet waar je het kan krijgen bij jou in de buurt, hadden ze nog een paar blikken staan. Heb je een pm gestuurd.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isa1984
bedankt voor de tip..tis jammer dat ze nu dicht zijn anders was ik er al.. :rockon: :rockon: :rockon:
JJ
Het wordt inderdaad steeds lastiger. Gelukkig heb ik nog een paar blikken staan.
Als het je niet lukt, weet ik in Rott. nog wel een adresje. PM maar.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
bedankt voor het aanbod.Lukt het niet alhier maak ik er gebruik van.
JJ
Als het gelukt is, en ik heb het binnenkort nodig en het is daar op, sta ik bij je op de stoep hoor
Niet bij mij.... met het adresje bedoelde ik Kroonpart. Die hadden laatst nog een paar blikken. Als je heel snel bent...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isa1984