Ik wou net ff zon Showmaster 24 bestellen bij licht en geluid. Heeft iemand dit via rembours gedaan, dit is toch ook gewoon 9,95 qua verzendkosten. Niet duurder toch?
Ik kan het niet echt op die site vinden..
Printable View
Ik wou net ff zon Showmaster 24 bestellen bij licht en geluid. Heeft iemand dit via rembours gedaan, dit is toch ook gewoon 9,95 qua verzendkosten. Niet duurder toch?
Ik kan het niet echt op die site vinden..
laat maar, ik heb al besteld :wink:
Zoooo, ding is binnen. Moet werken, ziet er redelijk uit. Beetje gammel misschien..
Ik heb net die houders aan de zijkant eruit geschroeft. Wat doen jullie met die gaten?
post eens een foto?:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robzilla
Gewoon laten zoals het is...Citaat:
heb je de houders laten zitten?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike McCready
Het gaat trouwens nog best krap worden :wink:
Die houders heb ik er dus afgehaald en de gaten gewoon gelaten voor wat ze waren... Waterdicht issie toch niet :)Citaat:
binnenkort..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dano
Woei, zojuist mijn DAP flightcase voor de Showmaster 48 ontvangen :P. Niet erg origineel meer, maar dat ding is nou eenmaal perfect voor een pedalboard :). Volgende week beginnen met knutselen, foto's volgen wel als het ding af is...
Hehe, ik heb de mijne ook sinds gisteren binnen !!! Toffe case, nadat ik terug ben van Frankrijk ook beginnen knutselen. Extra bodemplaat inlijmen voor versteviging (+ dan staan de pedalen net een beetje bereikbaarder), verhoogje inbouwen, voeding inbouwen, ...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hankey
En natuurlijk nog wat pedalen kopen om het ding vol te krijgen :wink: