Ik heb de pest aan 7.25 radius en vintagefrets. Dat past kennelijk niet bij mijn manier van spelen.
Printable View
Ik heb nu heel erg veel GAS voor een american standard Hss elite. Ik ben alleen een beetje bang dat die een beetje de echte strat sound missen. Maar wel HEEL breed inzetbaar.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 6P met Tapatalk
Gewoon kopen! Dat is bovendien ook de snelste manier om van je GAS af te komen ;)
Haha ja das waar. Eerst gaan proberen en een kleurtje kiezen. Zou ik de classic player inruile of houden hmmmmmmm.
Prak maar eens een sd pearly Gates in je strat, je weet niet wat je hoort!
Het is natuurlijk allemaal nogal smaakgebonden, maar ik ben 'm wel gaan waarderen in mijn telecaster. Vind de combinatie in van een pittige humbuckertje in de brug van een wat lichtere gitaar best prettig. Krijg er een prima classic rock sound mee met veel boventonen.
Voor mijn strat zit ik meer te denken aan een Tone Zone S. Die verwacht ik wat zingender/vetter/moderner.
Ik was eigenlijk aan het denken om echte custom shop 69 in mijn cp60 te steken. En daarna een hss elite strat aan te schaffen. Die shawbucker lijkt me wel ok en indien nodig een PG van SD. Die elite lijkt me een betere backup voor men HH tele dan een strat met een L59 in de brug. En zo heb ik toch ook een lekker authentiek stratje voor mezelf en een HH tele als les paul alternatief en een elite HSS als aanvulling daarvan. Zo hoop ik dat al mijn leegtes zullen opgevuld geraken. Een les paul, dat idee heb ik al laten varen. Wij matchen niet.
Haha Les Paul ligt je niet?
Dat heb ik met Fender.
Wat me tegenstaat/niet lekker vind:
- mid pu Strat zit in de weg met finger picken
- Tele en Strat sla ik tegen de knoppen en schakelaar aan tijdens spelen.
- geschroefde hals
- hals loopt niet naar achter t.o.v. body.
- geen gewelfde top
Zo, dat moest ik ff kwijt.
Wel respect voor het geluid, ze klinken fantastisch. Maar alleen thuis, op het podium ben ik dat geluid kwijt.