Oorspronkelijk geplaatst door
D3nnis
Maar toch....toch "klopt" er iets niet. Ik weet niet wat ik eraan hoor, maar ondanks dat het me een ideaal ding lijkt om thuis mee te prutsen (in stilte), en tevens een superdraagbare compacte set met veel mogelijkheden en weinig onderhoud te hebben, en een zeer consistent PA geluid, is er toch niet de wauw-factor. Het is niet dat het heel erg tegen valt, maar ik had liever gehad dat het -via de poweramp en gitaarspeakers- nóg beter was, of gewoon helemaal ruk, dan was het tenminste duidelijk.
Ongetwijfeld zal het zaalgeluid beter zijn dan wat ik nu produceer als een geluidsman tijdens een snelle wissel even een microfoon voor mijn cabinet moet pleuren, maar toch, voor mezelf mis ik wel wat, maar wist niet wat.
Thuis meteen mijn buizending aangezwengeld, met 4x12, et voila, dát is wat ik wil horen. Een bepaalde sprankel in het hoog, in combinatie met druk, directheid, weet ik veel, dat dus :)
Uiteraard hangt alles samen met de gebruikte profielen, maar heb toch ook zeer zorgvuldig samengestelde profielen beluisterd, gemaakt door iemand die ik best hoog heb zitten, en die weet wat ie doet, maar toch.....nee.