graspop is toch nog atijd beter dan rock werchter ofzo vind ik.
volgend jaar ook wacken!
Printable View
graspop is toch nog atijd beter dan rock werchter ofzo vind ik.
volgend jaar ook wacken!
Wacken is zeg maar dubbel zo goed ;)
whii :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
Graspop was cool. :cooler:
My Dying Bride, wow wat is dat toch vet. Ik heb het weer eens herontdekt.
Tja verder was al het bovengenoemde voornamelijk ook gewoon awesome.
Maar ik heb toch het hele festival door zitten schelden op het geluid. Sonata Arctica was denk ik het wel het grootste dieptepunt.
Arch Enemy nauwelijks gezien door die fucking drukte, ik ga niet in een overvolle tent staan luisteren naar een band die ik verder totaal niet zie.
Oh en wie heeft er ook nog Action in DC meegekregen ? Ik stond daar binnen op het einde, dat was echt vette shit !
Geniaal toch. 'Alma sjans' dat ik de bands die ik wou zien ook daadwerkelijk gezien heb. Ik heb menig Groezrock gewoon op de campsite doorgebracht, bij gebrek aan gevoel voor evenwicht en het binnenhouden van mijn maaginhoud ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thunders1988
Iemand vertelde mij dat wacken veel te groot is zo groot dat het niet meer leuk is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
is ook zo.
Graspop was zeer zeker geslaagd!!
Een hoop goede punten zijn allemaal al genoemd maar ik vroeg me af wat de mensen hier van Sabaton vonden? Niet dat ik het de meest orginele muziek vindt, maar die zanger is wel echt een verdomd goede frontman in z'n interactie met het publiek & stagepressence. Ik was zelf er best onder de indruk van voor zo'n (relatief) kleine band.
Ik ben alleen zondag geweest, maar heel de dag was zalig. Eesrt Rose Tattoo, was goed. Vanaf 3 uur naar Soilwork etc gaan kijken, vond ik wel goed maar een beeetje saai (in de zin van weinig veranderingen in de opbouw van liedjes etc). At The Gates en Arch Enemy waren het hoogtepunt! Ontzettend genoten, stond helemaal vooraan aan die ijzeren hekken. Maiden heb ik gezien, dat was gewoon goed. Ik was te brak om Action in DC te zien, maar wat een vette stem heeft die zanger! Ik dacht eerst dat ze een cd hadden opgezet tijdens het opbouwen van hun set-up.
Wacken zit nu op 60000 tot 80000 man geloof ik en de organisatie heeft besloten het festival niet meer groter te laten worden. En ik vind het nog niet te groot eigenlijk.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun