www.musikding.de
Lijkt erg op newtone-online.nl.
Newtone iets duurder, maar t kan met de verzendkosten nog meevallen.
Beide hebben kits.
Printable View
www.musikding.de
Lijkt erg op newtone-online.nl.
Newtone iets duurder, maar t kan met de verzendkosten nog meevallen.
Beide hebben kits.
De payback zal een dezer gemaakt worden. Eerst de groene Russische big muff pi, de bassist zeurt er al even om. Natuurlijk zo slim geweest om een 30tal 0,1uF caps te vergeten. Morgen even naar de electronicawinkel in t stad.
De bak onderdelen zijn enkel de behuizingen, plus samengestelde zakjes met switch en inputs. Ik heb nog een hoop weerstanden over, ik vraag me af waarvoor ik die besteld heb :D Ten vroegste zondag zal er iets gebouwd worden, heb het weer maar eens druk met school, en een nieuwe job, dus echt geen tijd om enkele uren rustig te solderen.
Als mijn pcb voor de payback in orde is, bouw je m dan zelf ook? Of blijft ie toch maar liggen?
Ik vind bij beiden het aanbod aan kits toch aanmerkelijk minder dan bij BYOC en Guitargadgets.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ponq
Ik heb welliswaar geen prijzen vergeleken.
(Ik mis bij beiden echo, flanger en chorus b.v.)
Als je die dingen wil bouwen moet je t anders aanpakken. Bij runoffgroove, tonepad, general guitar gadgets hebben ze hopen effecten, soms al met pcb layout bij. Ik heb van tonepad bv mijn tremolo, phaser, big muff gehaald.
Van de Box of Rock en SHO heeft Auke een goede layout gemaakt.
Die stukken bestel je dan gewoon los bij die sites. Je stelt dus als het ware zelf je kit samen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj
Voorlopig blijft ie liggen. Ik heb m gebreadboard, ik weet hoe ie klinkt en ik zie er nu geen toepassing voor. Bovendien heb ik nog wat andere projectjes die mn spaarzame tijd op eisen ;) (die delay bijv...)
Ik kijk echt uit naar je delay. Momenteel ben ik bezig mijn payback te solderen, hopelijk test ik m vandaag nog. Zou volgende woensdag gebruiksklaar moeten zijn...
Ik quote mezelf ff, omdat ik hem nu op mijn schoot heb liggen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hugo123
Normaal gezien ga je aan 1 poot je input signaal hangen, en aan een andere je output. Je moet maar eens met de multimeter nameten welke pootjes je nodig hebt. (zoek dus de juiste combinatie waarbij het draaien in de juiste richting je waarde hoger=minder volume maakt.) En je hebt trouwens pm terug.
Verder met de Payback: de print is zo ongeveer volledig gesoldeerd. Enkel de draden naar de schakelaars en led enzo moeten er nog bij. Jammer genoeg heb ik nog 3 draden over de print zelf lopen. Hopen maar dat die geen storing geven, maar ik kreeg de print anders niet klein genoeg. Het is nu al een extreme tight-fit in dit doosje, maar het lukt, mits gebruik van de frees :D
http://i69.photobucket.com/albums/i4...j/DSC01501.jpg
http://i69.photobucket.com/albums/i4...j/DSC01499.jpg
Morgen ofzo sluit ik de rest wel aan.
Had je deze layout van de payback al getest?
Zo ja, had je ook een soundsample?
Nog niet getest. Zoals je op de print kan lezen heb ik hem zelf ontworpen (de layout, niet de pedaal zelf). Hopelijk kan ik er nog wat aan doorwerken en dan test ik alles vanavond.