Lex, heb je ooit wel eens gekeken bij :
http://www.synergyguitars.com/nik-hu...rs-gallery.htm
Ik was bij Bob de Jong in Leeuwarden en die had een prachtige goudkleurige Huber Dolphin gitaar met 2 cremekleurige p90's, speelde en klonk fantastisch.
Printable View
Lex, heb je ooit wel eens gekeken bij :
http://www.synergyguitars.com/nik-hu...rs-gallery.htm
Ik was bij Bob de Jong in Leeuwarden en die had een prachtige goudkleurige Huber Dolphin gitaar met 2 cremekleurige p90's, speelde en klonk fantastisch.
Er zitten toch Gotoh tuners op japanse rg's?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koennie
woon jij in het noorden tony? :o
oei, kom je een keer buurten met die custom dan? :D
vergelijkend warenonderzoekje, opnemen, lachen :cheerup:
fuck warmoth wat dit betreft. Ik vind fenders klote. ik vind ze lelijk qua looks en qua sound. strats, teles, en de overtreffende trap: jazzmasters en jaguars. Mijn hemel, wat lelijk. dat iemand ooit zoiets lelijks heeft kunnen ontwerpen... Dat is niet uit de hoogte doen, dat is mijn mening geven.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Axelll
@ kim wilson: ik heb ze verkocht. ik heb nu alleen 'maar' 5 gibson les pauls en 3 warmoth les pauls, tenzij je de warmoths crappy kopieen vindt, en mocht je dat vinden, zegt dat meer over jou smaak (met je voorliefde voor fenders) dan de mijne.
thnx voor de tip, maar Leeuwarden is iets te ver weg voor mij :( en bovendien is mijn budget doordat ik ga verhuizen even niet van nik huber grootte zeg maar ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tonyk
@orpheo, je kan je mening ook wat subtieler geven, als je het namelijk zo verwoordt klinkt het gewoon enorm uit de hoogte en asociaal.
ach, wellicht is het dat ook. sinds wanneer hebben forumleden moeite met ascociaal gedrag en een grote bek? als ik iets zeg, mijn mening geef, of even een nieuw stukje gear laat zien, word ik weggehoond. Mag ik dan tegenvuur geven?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
maar dan nog... fenders.... FnaRK heeft gelijk; het zijn lelijke klotedingen...
In offtopic mag je doen en laten wat je wilt, maar hier mag je ook wel een ander forumlid in z'n waarde laten. Het is jou mening en dat moet je hier niet posten als een zogenaamde feit.
Ik denk dat ik nu toch wel weet hoe het komt.....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Lange Tenen
Het vermoeden bestond al langer, maar nu is er ook fysiek bewijs voor gevonden; Sommige mensen hebben inderdaad langere tenen dan anderen.
Spectaculaire ontdekking
Uit onderzoek is gebleken dat een deel van de mensen inderdaad significant langere tenen hebben dan anderen.
Vermoedelijke oorzaken
Vermoed wordt een tweetal oorzaken:
De tenen zouden een compensatie zijn voor het gewicht van de betonnen plaat voor het hoofd. De tenen zouden extra springkracht geven om uit hun vel te springen. Bij kangoeroes is al vastgesteld dat de grote voeten de springkracht vergroten.
Mag ik dan nu even een momentje. om je een klootzak te noemen, en om je even te beledigen van minderwaardigheid tegenover anderen. Ik vind het niet kunnen dat je zomaar een Fender een lelijk kloteding noemt. een mening is oké, mij best. als jij ze niet lekker vind klinken of spelen , dan is dat jouw keus. Maar om zomaar in het wildeweg dingen te roepen, of je mening niet te onderbouwen , dan vind ik het regelrechte onzin.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
En ja, ik ben een strat man. Dus?
Hoor je mij hier keihard roepen dat ik elke les paul die hier rondzwerft een lelijk kloteding vind?
Dat heet een beetje respect, Orpheo.
Wat een emoties allemaal.
Over gitaren....
Ik ben nogal emotioneel wat mij eigen gitaren betreft, maar het zijn gitaren....
Wat mij ook opvalt:
Als iemand een wat ongenuanceerde mening bezigt, ziet iemand anders meteen zijn kans rijp om meteen zijn latent aanwezige ongenuanceerde mening terug te gooien. In plaats van dat iemand heel even na-denkt (nadenken, na-denken, na iets denken, ofwel: denken nadat iets gebeurt is dat verwerking nodig heeft).