Lijkt me thans heel verschillend qua sound hoor..
Printable View
Dat beeldscherm is een Macintosh van 1990.
Ik vond dit wel een leuke layout qua foto. Staat alles op, maar niet in cliché vooraanzicht.
Mits tweaken krijg je een 5150 wel in de richting van een Soldano hoor. Weinig gain op leadkanaal of zelfs crunchkanaal nemen. Sound blijft wel iets meer verzadigd, minder clean. Maar het blijft geen gekke amp voor zijn geld die 5150. Clean is gemod, klinkt ronder warmer, minder steriel. Op leadkanaal is de gainpot ook opengetrokken naar het hele draaibereik. Dus niet gain bij tot 4 en dan bzzzzz erbij.
MS
Ik moet zeggen dat ik MS gelijk geef in verband met de layout van de foto.
Het enige wat er trouwens nog steeds op mijn verlanglijstje staat is een Rivera K-TRE ipv de 5150, maar die investering wil ik echt niet meer maken.
http://www.youtube.com/watch?v=ZwoOGBBzUIo
MS
Te gek, die Tre's
Heb jarenlang de Knucklehead reverb gehad en hoewel het zeker geen allemansvriendjes is zoals je die wel vaker ziet, kun je er juist daarom de bruutste sounds mee maken.
@MS, jij hebt ook een zeer indrukwekkende verzameling, heb je ook een overall foto overzicht?
die rivera's lijken me idd ook erg interessant maar je ziet ze zo verdomd weinig staan om uit te testen..
Mij Max Guitar zie ik een K-TRE op de site staan, voor een goede prijs. Daar stond eerst ook een KR100 midi voor 1750, nu is die weg en de rest zal terug tegen 2600 gaan denk ik.
MS
http://img534.imageshack.us/img534/810/14012011009.jpg
't is een Blackstar HT-20C op een Marshall 1960TV cabinet...
op mijn pedaalboard staan nog: Dunlop Classic wah wah, Blackstar HT-Dual, Digitech BP-80, een tuner en een footswitch voor m'n amp.
Grtz.
Ijselrobo 07
Heeft zo'n HT 20 nou genoeg headroom om boven een houthakker uit te komen?Citaat:
't is een Blackstar HT-20C op een Marshall 1960TV cabinet...
op mijn pedaalboard staan nog: Dunlop Classic wah wah, Blackstar HT-Dual, Digitech BP-80, een tuner en een footswitch voor m'n amp.
Grtz.
Ijselrobo 07
Bugera v22 geraakt vrij makkelijk boven drum uit, kan me inbeelden dat deze dat ook doet