Een adverteerder op Marktplaats.
Printable View
Een adverteerder op Marktplaats.
zie 'm wel eens langskomen idd, maar heb 'm via gitaarmarkt 'ontmoet'Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
hoop niet dat m'n signature als 'spam' geldt.. moderator mitch... ?
is 't geen goeie naam hier op 't forum... ..?
heb eens gemaild met Speeddemon, maar ik kon via Ed 'n snellere package deal krijgen met versch. pedalen.. erg tevreden, zeer erg tevreden zelfs..
maar Speeddemon/Dirk Hendrik/HWA wil ik zekers te weten nog wel eens uitchecken hoor...
Heb je wel de 'volledige' (wazige) foto bekeken?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Artnaz
Daar staan ze allemaal nl. op..
http://i73.photobucket.com/albums/i2...s/IMG_0358.jpg
effect-chain =
535q -> Compnova -> 'Kentana'/SHO-kloon -> Fulldrive II -> OCD -> TC SCF -> Replica -> DD-5 -> TB-looper -> EB Vol. Jur -> Studiotone/Marshall VS65/AVT75
TB-loop 1: Magicstomp (tuner /rotary)
TB-loop 2: EX-7 (whammy..)
TC SCF is superrrr, gekocht van iemand die niet wist wat 'ie er mee moest (ge-wel-dige deal; minder dan 45% van de nieuwprijs...)..
Ik ben wel into Eric Johnson en hoewel hij voor 'Manhattan' volgens mij niet eens een SCF gebruikt, vind ik 't een heerlijk pedaal..
Purple Rain klinkt tof, funky stuff is goed, zelfs '80s wishywashy chorus + drive klinkt IMHO iets beter dan de CE-5 die ik ooit had..
Hoewel die CE-5 wel ook heel trippy ingesteld kon worden, de SCF klinkt dan vooral 'gek'.. Niet zo 'extreem' als de CE-5.. maar ook in te stellen van 'uitstekend' tot 'onbruikbaar'..
..de Flanger heb ik maar 3x gebruikt
en de Pitch Modulator ga ik ook nog eens vaker gebruiken
klinkt dus beter dan de Boss CE-5 waar ik 'n Arion SCH-1 voor heb geruild, omdat ik destijds 'dat chorus pedaal van Steve Vai wilde...'
......misschien heeft Mike Landau wel MIJN SCH-1 via marktplaats gescoord...
En Ed's Custom.. is 'n kerel (Ed) die zo vriendelijk is geweest en
- m'n Crybaby heeft gemod (Fasel erin, knoppen van de onderkant naar de zijkant a la RMC2, LED-aanduiding en 'Rob Winter' plaatje; auto on/off)
- DD-5 heeft gemod (3weg switch, 'hi cut'-filter voor 'analoog geluid' en een FX-loop om alleen de delays te beïnvloeden.. fxloop is nog niet in gebruik...)
- Een Z.vex SHO kloon heeft gemaakt, die ik Kentana heb gedoopt; visuele 'kopie' (met lelijk geknipte decal) van 'n Keeley Katana (..John Mayer fanboy-alert..): een clean boost tot 20db, die de OCD behoorlijk op z'n donder kan geven..
- heel geduldig vragen over refinsh (af te raden) en rehousen van pedalen behandelen...
Met je sig is helemaal niet mis qua spam, geen stress ! Hij is mij wel veel te lang: als je dan per se iedere post je hele gear wil showen, kies dan een kleiner lettertype. But that's just me ;)
Ik kende de persoon alleen van Marktplaats, maar zo te horen beheerst hij een hoop gangbare en populaire mods/zelfbouw voor pedalen. Prima toch ?
Hai!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Wist niet dat je sig kon aanpassen..
Consider it done..
...ziet er ook veel kekker/netter uit
net een manicure gehad mitch? :D
ik heb van het weekend ook een pedalboard gebouwd en bevalt me prima
ik moet aleen nog wat langere stroom snoertjes kopen voor de stompboxjes
kijk op http://www.gitarist.nl/members/membe...memberNR=10922
voor foto's van de pedal board
endorser van behringer?
gewoon cheap!!
Ps ik wil mijn giro nummer wel geven hoor :)
waarom naast die ME50 nog die behringer crap?