Woow heel netjes Skiets!
Leuk idee van dat Glow in the dark stuff :)
Hoe bevalt die metal muff je eigelijk? lijkt me echt een top pedaal maar nog geen tijd/kans gehad om uit teproberen.
Printable View
Woow heel netjes Skiets!
Leuk idee van dat Glow in the dark stuff :)
Hoe bevalt die metal muff je eigelijk? lijkt me echt een top pedaal maar nog geen tijd/kans gehad om uit teproberen.
Niets is lekkerder dan de scheur uit een goede amp te halen, maar die Metal Muff is een goede 2e optie! Ik ben niet helemaal te spreken over de topboost en die gebruik ik dan ook sporadisch, ik vindt het iets te schel worden en heb liever een cleanboost. Maar al met al een heerlijk pedaal. Laat je vooral niet afschrikken door het woord METAL op het ding, want hij kan ook erg subtiel en reageert goed op je gitaar en speelstijl!
Een paar weken geleden was ik het met je eens geweest... Maar een Zakk Wylde overdrive over je overdrivekanaal van je versterker (op lekker randje afgesteld) geeft toch wel een heerlijk 'derde' kanaal.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
of een OCD die 'n drive-kanaal aanstuurt
... die je extra op z'n donder geeft met 'n Kentana-koon :sssh:
(voorbeeld van die Kentana-'kloon' is Z.Vex SHO....of is 't nu juist ondersam?)
wat zou de combinatie
Z.Vex SHO/Super Duper + OCD opleveren?
... Obsessive Super Duper?
of Obsessive Compulsive Hard-on ?
....
Klopt wel, maar dan moet je dus wel al een randje op je versterker mieteren :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rude Perception
Wat ben je in godsnaam aan het lullen? :???:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
Nee, ik snap het wel, maar al die chaotische namen zien er prachtig uid...:D
..dan mag je toch blij zijn dat ik die Wooly Mammoth, Fuzz Probe of Sunny Day Delay heb laten liggen :cooler:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
-edit- zodat ik m'n eigen gel*l ook weer snap :hippie:
Wat doe je nou? Nou is het niet meer leuk...:pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
Waarom zie ik er bijna niks van op je board? Je board is al prachtig hoor, maar dit zijn ook leuke pedalen... Kun je er wat over vertellen? En wie is "Ed's Custom Shop"?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7's sig
Hoe bevalt de TC SCF jou trouwens?