Erg gaaf Niels :) Heel erg veelzijdig setje...
Printable View
Erg gaaf Niels :) Heel erg veelzijdig setje...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Straffer nog... Hij doet het nog altijd...
maar ik bedoel gewoon, na die van Chuck Berry misschien is het de beroemdste es335 die er bestaat, en als er dan iemand op het forum een "identiek" exemplaar heeft, bijna dezelfde serial no trouwens ook, vind ik dat toch wel straf.
Hij schijnt nu zelfs nog beter door z'n neus te kunnen ademen dan vroeger, how about that! Naar het schijnt heeft ie dan ook bijna geen tussenschotje meer, geen idee hoe dat komt.
En Niels, mooi setje jong! Vooral die Ibanez. Wees er zuinig op.
Mooie Ibanez!!!
Wat drap al zegt zuinig op zijn!
Zeldzame gitaar die Ibanez Artist!
Ik ben er nog een tijdje op zoek naar geweest, maar dat viel vies tegen. Heb desondanks een tijdje terug met veel geluk nog een Japanse Yamaha FG-180 red label (1969) aan kunnen schaffen voor mn akoestische collectie, mn oude liefde die ik ooit heb verkocht en sinds een jaartje weer heb...:)
Die dingen vind je vreemdgenoeg nauwelijks meer, maar ik hoop ooit nog een FG-300 op de kop te tikken.
Staan met regelmaat op EBay hoor, orde grootte $300-$400.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yamhammer_71
Artist struikel je ook over. Ik weet er wel een stuk of 15 te koop........
Ondergewaardeerde gitaar.
Klopt, maar ik koop nooit via ebay. Er is een tijd geweest dat ik die oude Yamaha's verzamelde en daarin een soort 'handeltje' had (totaal een stuk of 10 verschillende gehad, gekocht en verkocht) en nu nog 3 over, waaronder die FG 180. Wat ik merk is dat ze de laatste tijd nauwelijks tot niet meer op marktplaats e.d voorkomen, een paar jaar geleden nog wel. Heel vreemd eigenlijk, alsof men plotseling weet wat men in handen heeft. Toendertijd aasde ik op die dingen (vooral op de eerste FG's uit Japan, niet uit Taiwan) maar de laatste tijd steek ik meer tijd in electrisch en kijk regelmatig nog op marktplaats voor die oude Yamaha's, maar dat valt sinds ca. een jaar heel erg vies tegen...zeer weinig aanbod meer op de Nederlandse markt.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeppo
@ Yamhammer:
Ik heb een Japanse 300 en een niet-Japanse 410a. (Dacht dat die uit Korea kwam en niet uit Taiwan maar daar ben ik niet zeker van.) Ik geef toch de voorkeur aan mijn 410 als ik moet kiezen als kampvuurgitaartje.
P@ul
Heb je nog wat foto's van die Ibanez? Mooi ding zeg!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nielsduursma