Godverdomme wat ziek.
:/
Printable View
Die heeft al eens gestaan, precies dezelfde foto.
Was toendertijd niet echt zuivere koffie meen ik me te herineren
ooh edit : tis een niet originele foto.
Deze foto komt van internet (ik zou de gitaren nooit in het gras zetten) maar ik heb ongeveer hetzelfde scala aan gitaren. Ik reageer alleen op serieuze gegadigden en ALLEEN telefonisch. Als u dus geen telefoonnummer vermeld kan ik u niet bereiken. Ik bel u op als ik denk dat u echt geinteresseerd bent. Vervolgens zou ik op een neutrale plek of bij u thuis afspreken en alle foto's laten zien. Bent u dan nog geinteresseerd dan laat ik u alle gitaren zien. Ik ben voorzichtig want je hoort zoveel gekke verhalen!
REAGEER ALLEEN ALS U HET BEDRAG ECHT KAN EN WIL BETALEN
No way...!!! Ik geloof er geen ruk van!! Als iemand echt geinteresseerd is wil hij/zij gitaren zien, geen foto's....
Gr. C.
Als ik toch twee ton had uit te geven dan ging het echt ergens anders aan op... :chicken:
ja.. aan gibsons
Ze willen wel erg graag iemands telefoon nummer hebben, ik vertrouw het voor geen meter. Waarom moet het perse via de telefoon. En dan het K#$ smoesje dat het een foto van het net is, want hij zou z'n gitaren NOOIT in het gras zetten.
Maak dan een foto van je eigen verzameling, maar dan binnen. Zeker geen fototoestel......, maar wel een verzameling van een paar ton.
Idd erg vaag,
Je bent een verzamelaar\liefhebber en dan heb je eindelijk tijd doe je je hobby weg ?
Daarnaast ken ik weinig mensen van 65 die Renè heten, okee het is maar een advertentie naam maar toch, is toch niet een naam uit die tijd.
Hij wil niks kwijt maar ik vrees dat hij erg graag info van mogelijke kopers wil.
Aan de andere kant zijn er heelk wat geke verzamelaars en kom je de meest bijzondere figuren soms tegen, kleine kamertje vol gitaren soms en dan niet alleen, met alle respect, de oude meuk van wietse.
En hij heeft er idd al is eerder op gestaan.