heb je wel eens voor de gein gezien wat ik doe met mijn '76 custom?;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2350
Printable View
heb je wel eens voor de gein gezien wat ik doe met mijn '76 custom?;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2350
Wat kost die linker nou? Zo'n ZZtop gitaar :zz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JeeBee
Dirk, die 1953-Goldtop WTF, krankzinnigheid :o
ZEER verslavende collectie, een van de mooisten (zo niet de mooiste) van heel gitaarnet vind ik...daar kun je 'u' tegen zeggen!
@ JeeBee:
Hoe klinkt die nieuwe Laney nou? Laatst in de Gitarist een artikel over gelezen. Lijkt mij wel een interessante amp eigenlijk! Maar heb em verder nog nooit bespeeld en weet ook niet hoe die klinkt. Heb je evt iets van een sampletje ofzo? :D
De 335 deed me erg sterk aan de 335 van Clapton in de Cream-tijd denken (heb jaren op die gitaar geGASt), en dan nu te horen krijgen dat de jouwe er maar 15 nummers vanaf ligt :o Die heeft waarschijnlijk in de gibsonfabriek nog in hetzelfde rek gestaan als die van Clapton (nu niet dat ik Clapton zo geweldig vind, maar toch)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dirkdewaard
@ Orpheo,
Ja, dat heb ik gezien..... Bij jou heb ik de moed al opgegeven.
Voor jouw zou ik een uitzondering maken en voor één keer iets anders doen met die gitaar dan erop spelen.
Jou ermee slaan. :-)
Hier mijn collectie:
http://i99.photobucket.com/albums/l3...lsd/dedrie.jpg
vlnr:
Epiphone akoustische uit de jaren 60 of begin 70's, dat heb ik nog niet kunnen achterhalen. [edit] Net als de Ibanez van m'n pa geerfd
Epiphone Wildcat.
Ibanez Artist uit februarie (leuk dat soort onnozele details:D) 1981, lijkt linkshandig, maar is rechtshandig. Heb 'm van m'n pa geerfd en die was links, nu is 'ie dus omgezet.
Deze 3 worden verreweg 't meest gebruikt.
Verder heb ik nog een nylonsnarige en een squier strat, maar die zijn niet echt de moeite waard om te plaatsen.
Je hebt het niet van mij hoor, maar het scheen dat Clapton ook gewoon door neus en mond ademde. Net als wij!!! :oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Vette collectie, Niels!
Heb je nog een betere foto van die artist? Mooie top zit daarop.