ik zou niet door de vooropleiding van de Epiphone-academie komen..., laat staan dat ik me kan aansluiten bij de Gibson-Gestapo...:(
Printable View
ik zou niet door de vooropleiding van de Epiphone-academie komen..., laat staan dat ik me kan aansluiten bij de Gibson-Gestapo...:(
staat de h van Epiphone op de "neppe" gitaar ook niet wat meer in het midden?
EDIT: het epiphone symbool (die ruit) zit tot tegen het plaatje met "les paul custom" op...
http://i27.tinypic.com/2ew2oth.jpg
Het is een nepper. Heel duidelijk te zien aan de headstock. Niemand zal een Ephiphone van 600 euro voor 400 euro wegdoen als de folie nog op de slagplaat zit.
Zo'n nepper kost nog geen 200 euro, dus met 400 euro verdient ie er flink aan. Heel leuk dat ze ook de doos en labels goed na kunnen maken.;)
Ik koop meer dan regelmatig tweedehands spul en je moest is weten hoe vaak ik nog ergens folie tegen kom, en dan zit er soms spul bij wat al jaren gebruikt is.
Ik zou persoonlijk ook meteen de folie eraf rukken, maar ik koop graag van mensen die het laten zitten (of die originele handleidingen en vaak ook dozen er nog bij hebben) vaak hele nette spullen.
En zoveel koop ik niet in belgie.
Ja ok. Ik hou je niet tegen om deze nepper te kopen waarvan jouw beleving is dat ie echt is. Maar dit exemplaar kan je nieuw scoren voor nog geen 200 euro.