Metallica is kut!!!!!!11
Printable View
Metallica is kut!!!!!!11
Dat weet ik wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Ok, hij speelt die downstroaks misschien niet (alsof hij dat niet zou kunnen, maar dat terzijde), maar hun interpretatie van de metallica nummers spreekt mij meer aan dan het origineel. Dat bedoelde ik ermee te zeggen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kris Haex
Verder zijn Petrucci & Co natuurlijk geniaal...
Nee, jij hebt een lekker koppie!!:seriousf:Citaat:
Metallica is kut!!!!!!11
Ok, je vind hun interpretatie van MOP beter, dat kan, smaken verschillen. Ik vind dat Metallica zelf het gewoon beter en vetter speelt. Metallica zou het heel wat moeilijker hebben om een Dream Theater nummer te doen. Als ze het al zouden kunnen.
De versie van Metallica is sowieso het beste, die van Dream Theater vind ik redelijk sucken. Dream Theater is op zich nice, zolang de zanger zijn mond houdt juist zoals de zanger van Nevermore, die is nog tien keer erger. (BTW de zang op het laatste Dream Theateralbum valt mee).Citaat:
De cover van Trivium van Master of Puppets vind ik heel vet, niet zo hol klinkend als de cover van Dream Theater.
Allemaal mijn opinie weliswaar.
Heerlijk, lekker stoken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door toneblo
even weer serieus metallica nieuws:
metallica staat wederom op rock in rio, (in portugal ;))
Ja, dat klopt, maar daarom is Maiden Maiden, en Metallica Metallica. Veel meer melodie wil niet altijd zeggen dat het beter bij de muziek past. Nu ben ik geen metal-/sologitarist, maar ik heb me nooit zo gestoord aan het solospel bij Metallica. De mooie melodielijnen en dubbelspel bij Iron Maiden vind ik prachtig, maar dat is typisch iets wat bij Maiden hoort, maar niet bij Metallica.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
Ik ben een van de grootste DT fans hier op het forum denk ik, maar ik ben het met je eens. Die versie van DT is in zijn geheel niet beter, sommige stukken wel, andere weer niet. Die down-strokes had Petrucci bijvoorbeeld gewoon moeten spelen ;-).Citaat: