Zal ie wel zelf beschilderd hebben hè.
Printable View
Zal ie wel zelf beschilderd hebben hè.
Machtig, wat een strak design, dat ziet er echt gewoon geil uit! :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cosmos
Bevallen die Line6 dingen een beetje? zie er de afgelopen week zoveel te koop staan ineens.
Domme vraag mss maar hoe onderdruk je brom en irri zoemgeluiden??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cosmos
Goede kabels?
Vanzelfsprekend, maar dan nog...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thom TK
Thanks! :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vampire
Die Line6 dingen bevallen erg goed, ik heb er vooralsnog totaal geen problemen mee gehad. (afkloppen, ik lees namelijk genoeg berichten van mensen waarbij ze er ineens mee ophouden e.d.) Ik heb de FM4 en DM4 nog nooit gehoord, maar over die van mij ben ik erg tevreden.
Ik ben sowieso erg tevreden over mijn huidige pedalboard, (@JeroenZ-)geen last van brom of ruis, en dankzij de PedalPower2 heb ik mijn RMC2, Barber pedalen en Keeley BD-2 op 12,2 volt lopen, wat ook erg relaxed is en goed klinkt. Het hele systeem van Velcro en George L werkt gewoon super!
Hoe zit dat eigenlijk, met pedalen op een hoger voltage laten lopen? Kan dat zonder problemen, of zijn er ook pedalen die er niet tegen kunnen? En wat is het effect ervan uberhaupt?
Ik heb op mijn bord een Sparkle Drive en een TurboRAT, zouden die er tegen kunnen? En, belangrijker, er iets mee opschieten?
Ik denk dat het een kwestie is van zoeken op forums e.d..
Voodoo Lab kun je ook nog wel mailen voor zoiets, van Rat weet ik dat niet..
Een aantal pedalen, zoals Barber's Direct Drive kunnen ook op 18V draaien. Meestal heeft de fabrikant het wel vermeld als het kan, want het heeft wel invloed op de sound (meer cleane headroom bijvorbeeld). Maar lang niet alle pedalen zijn er qua onderdelen geschikt voor....
Okee, dan laat ik het lekker zitten.. Ik ben eigenlijk ook wel tevreden, vroeg me alleen af wat het voordeel was.. Bedankt!