Hééé! Toch iemand die mij herkend!!!!
Thanks Anibal!
Printable View
Hééé! Toch iemand die mij herkend!!!!
Thanks Anibal!
Nederlandse:
de kast (Regelmatig :P)
guus meeuwis
henk westbroek
mirjam (twarres)
kayak (laatste 2 bezettingen)
knakkers van van dik hout
blof
(beetje de vaste kern van de nederlandse muziek, uitzondering van marco borsato omdat hij zo'n commerciele flikker is)
Daarbuiten:
venice
metallica (f.o.r. 2003)
evanescence in de burgerking voor hun concert in paradiso (al zoekende naar voer en wiet)
Dit klink erg bekend ;-) op deze manier ben ik wat deftones tegen gekomen lang gelenden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Cesar Zuiderwijk. :hippie:
gave gozer is dat, goede drummer, het is omdat ie golden earrings al had anders was ie vervanger geweest van keith moon...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Borus van den Brand
klopt :)
en als de earring er niet was, was rinus bassist van jimi geweest :) (had ie het maar gedaan, had jimi tenminste een echte bassist!)
overigens zijn alle earring leden aardig!
Cesar Zuiderwijk
Terry Bozzio
Intwine(roger is cool 8-) )
En ik had de kans om Tony Royster JR te ontmoeten alleen wist ik dat zelf niet :angry: dus ik ben bij het drummersfestival gegaan na Royster zijn optreden maar blijkbaar kon je toen nog even met hem op de foto enzo... maja had erge last van migraine dus ik was blij toen ik thuis was.
inkoppertje...migraine na een drummersfestival...
;) Heb er vaker last van dus ik weet dat het daar niet aan heeft gelegen :) al stond Adrien Erlandsson zijn geluid ERG HARD :rockon:
hm, heb best wel veel bekende muzikanten ontmoet, de hand geschud, omver gelopen, en zelfs bijna door een aangereden.
Daarnaast liet een bekende hardrock zanger dagelijks zijn hond uit voor mn huis, ging een nog bekendere zanger regelmatig met zijn gezin naar de kerk naast mn huis, en heb ik lettelijk onder de penthouse van een van de best verkopende zangeressen wereldwijd gewoont.. erg onplezierig toen haar vloerverwarmings systeem ging lekken..
Maaarrr de grootste eer was voor mij toch die keer dat ik Philomena Lynott mocht kussen en omhelzen... niet echt een rockstar, maar een dametje van plm 80 jaar oud. Maar wel een heel bijzondere vrouw, die een hele bijzondere zoon had. :(