Ik heb nu gas voor een hele hoop bascabs samen
Printable View
Ik heb nu gas voor een hele hoop bascabs samen
Er stond voor 85 euro een op gitaarmarkt, heb ervoor gemaild gisteren.
@ Jordii: Dat meen je toch niet? zo'n gitaar en dan zo'n versterker:makeup:
Dan kun je net zo goed een Squiertje aanschaffen, het verschil ga je toch niet horen door de Cube.
Nee, die versterker kan echt niet meer anno 2010 (of 110 volgens Gitaarnet)
Tijdens de zolderopruiming kwam ik wat spullen tegen die ik op marktplaats heb kunnen verkopen en daar heb ik nu het volgende voor gekocht:
Hamer Echotone, verbeterde hardware en pickups, een 2e handsje.
Als het goed is heb ik hem woensdag in huis.
http://i298.photobucket.com/albums/m...s/DSC_0275.jpg
(foto van internet geplukt)
OP dit moment ben ik nog aan t twijfelen welk element van seymour duncan ik moet nemen.
de alnico pro II, de 59' of de pearly gates en in welke combinatie
ff mn epiphone les paul upgraden
Goh.
Dat iemand een Roalnd Cube 20 koopt omdat hij voor weinig een veelzijdige amp voor op de slaapkamer zoekt, OK, maar er GAS voor hebben? :stop:
Nou ja, het idee dat GAS ook maar iets met rationele overwegingen te maken heeft, heb ik allang verlaten.
Hier nog steeds GAS voor een kleine tube amp, trouwens. Ik kom steeds uit bij een Fender Blues Junior. Of zou die Peavey Delta Blues van Bass Blom ook in een thuisfröbelsituatie bruikbaar zijn? Die Blues Jr. kan door de mastervolume nog prima mee in mijn enigszins geisoleerde oefenkelder. Een 1x15" Delta Blues is wellicht net teveel van het goede...
Ik weet niet hoe dat allemaal gaat klinken, wil ik binnen 2 weken ergens uit proberen, maar ik hoorde er wel goede dingen over. Ik twijfel erg tussen buizen/transistor.