is dat niet de LP van ome Young met bigsby? da's nu eens gitaar met ballen!, past ook helemaal bij 'swerelds beste slechte gitaristCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
moest neil meelezen: that's meant as a compliment !
Printable View
is dat niet de LP van ome Young met bigsby? da's nu eens gitaar met ballen!, past ook helemaal bij 'swerelds beste slechte gitaristCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
moest neil meelezen: that's meant as a compliment !
Zonder te willen hijacken, zie hier:
http://www.gbase.com/Stores/Gear/Gea...x?Item=1598804
Gibson zal ontkennen dat ze ooit een NY sig hebben gemaakt omdat NY toen hij er lucht van kreeg de stekker uit het project heeft getrokken. Maar er zijn er dus wél een aantal gebouwd voor de Japanse importeur.
Edit: zou erg benieuwd zijn naar een Guttlin versie. Wat je tot nu toe hebt gedaan is erg fraai.
even melden dat de Supreme Tux nu niet meer van mij is :( ... verkocht aan een goede muzikant en de gitaar zal dus vaak op het podium vertoeven en niet in de slaapkamer blijven.
Beetje dubbel gevoel, zo'n goede (en imo mooie) zelfbouw verkopen, maar nu komt er wel vers geld binnen in de zelfbouwkassa waarmee ik weer iets nieuws kan bouwen en da's weer fijn.
aan de ander kant ook een fijn gevoel dat iemand anders je gitaar zo waardeert dat hij er geld voor over heeft.
cruyff is er miljonair door geworden
'elk voordeel heb zijn nadeel'
Dat was 'elk nadeel heeft z'n voordeel'... (jaja, de man is optimist)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door no 1 hops
Leuk dat je hem verkocht hebt barno :)
Dat dubbele gevoel zal altijd wel blijven denk ik.
wat heb je er voor gekregen
[QUOTE=no 1 hops]aan de ander kant ook een fijn gevoel dat iemand anders je gitaar zo waardeert dat hij er geld voor over heeft.
cruyff is er miljonair door geworden
QUOTE]
Moet ie best wat gitaren verkocht hebben wil ie er miljonair door zijn geworden..., :soul: :soul:
jj
wat de onderdelen mij gekost hebben, dus miljonair, ho maarCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pueblo
Worden ze ook op verzoek gemaakt 8-)
tegen materiaalprijs? dacht het niet :)