Niks overclasht de POLICE bear that in mind :sneaky: maarja ik vind fp wel goed, maar ik vind ze nou niet als de police klinken. ik vind het zelfs een belediging voor de police eigenlijk.
Printable View
Niks overclasht de POLICE bear that in mind :sneaky: maarja ik vind fp wel goed, maar ik vind ze nou niet als de police klinken. ik vind het zelfs een belediging voor de police eigenlijk.
Gelukkig is het ook niet de bedoeling dat ze op de police lijken..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danielovich
dan moet je concert uit hun begin periode maar eens beluisteren. Kon je toch echt wel heel erg goed horen dat het zoontje van sting zong:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Danielovich
01. Creeping Death
02. For Whom The Bell Tolls
03. Ride The Lightning
04. Harvester Of Sorrow
05. The Unforgiven
06. ...And Justice For All
07. Devil's Dance
08. Disposable Heroes
09. Welcome Home (Sanitarium)
10. Master Of Puppets
11. Whiplash
-------
12. Nothing Else Matters
13. Sad But True
14. One
15. Enter Sandman
16. Last Caress
17. So What
18. Seek & Destroy
De setlist van vandaag(woensdag) in Polen. Eerstvolgende optreden is pinkpop! Hebben we er al een beetje zin in? De eerste 11 nummer zijn echt geweldig! Vind het persoonlijk jammer dat ze NEM spelen maar maakt niet uit. Kunnen we even op adem komen. Hoop dat ze so what ook spelen, die 2 nummers voor seek & destroy worden vaak gewisseld.
Jammer dat er geen nieuw nummer tussenzit. Had ik eigenlijk wel verwacht. Horen we die wel aan het eind van het jaar.. Verder goede setlist!
metallica kennende: krijgen we een leuke verrasing vrijdag!
Aangezien ze laatste paar shows veel shit hebben gespeeld wat ze zelden spelen (zelfs vroeger)... ik hoop dat ze daar ff mee doorgaan!
Devil's dance, zalig... zou ik graag es live willen horen
ze spelen gewoon al hun mooie nummers! een van de betere setlisten van metallica
maar ja.. ik ben er niet bij
Ik zou Metallica ook nog wel een keer willen zien, maar ben er geen fan van (wel goede muziek, daar niet van) en ga dus niet apart voor naar een concert. Jammer dat Metallica en RAtM niet op 1 dag spelen...
Damn, dat is inderdaad wel een hele mooie setlist! :o
Leuke setlist indeed, maar fuel en of wolf and man zouden t helemaal af maken eigenlijk
schitterende line-up!! lekker veel oude trash:D heerlijk
kan gewoon bijna niet geloven dat ik ze morgenavond ga zien :chicken: