ziet er leuk uit, komen die ook in de alu folie?
Printable View
ziet er leuk uit, komen die ook in de alu folie?
Nee, dat was ik niet van plan.
Het alu-folie is interferentie van buiten de behuizing tegen te houden. Het in-folie-en van deze 'supports' voegt daar niet zo veel aan toe lijkt me. Maar goed, ik heb er geen ervaring mee. Zie jij het anders?
edit:/ bovendien zou ik in dat geval kortsluiting op de PCB's gaan krijgen. Dus mocht ik het willen, dan moet ook dat opgelost worden.
ZOT project!
'k ben echt benieuwd hoe lang het gaat duren vooralleer je zou willen dat de 2de knop van de 1ste rij eigenlijk beter op de 3de plaats van de 3de rij zou staan of zo... anyway, I love it!
ponq dat isoleren van die stukjes hout en print zou simpel zijn hoor is niet moeilijk.
isolatietape of rubber of een mouche strip op de gewenste plaatsen plakken.
maar zoals jij zegt dit is inderdaad niet nodig.
kleine vraag nog.
die bak word die gesloten of niet?
Ha thanks ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onze_jef
Dat ik voortschrijdend inzicht ga krijgen... dat staat vast. Maar, uiteraard probeer ik zoveel mogelijk vooruit te denken. Voor mij is een logische, intuitieve lay-out belangrijk. Zo wil ik bijv de ondeste rij altijd gebruiken voor de Volume-pots (elke effect wel zoiets). Daarboven dan een rij met gain/depth/etc.
Maar goed, mocht je ideeen heb, let me know!
Ah slim, zo kan het idd makkelijk. Maar we zijn het eens: het is niet nodig.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietjeekes
De behuizing zal uiteindelijk dicht kunnen (een bodem wordt nog gemaakt). Maar, uiteraard moet de bodem los kunnen zodat ik bij de PCB etc kan.
Dit spreekt natuurlijk voor zich. Dat je nog bij de pcb's moet kunnen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ponq
Ga je de bodem ook shielden of niet. Er kan namelijk ook storing langs onder komen hoor (radiogolven ofzo).
maar voor de rest.
HEERLIJK PROJECT
Bodem wordt idd nog geshield, ook met folie.
Hmm, ga ik ook eens proberen, wellicht haalt dit net het laatste beetje brom weg.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietjeekes
dubbel post
Kleine update:
De 'basis-structuur' voor hoe ik de draden van de stroomvoorziening ga leggen is af:
http://img392.imageshack.us/img392/7813/p1010245xh8.jpg
De Channel_Selectors en de Footswitches krijgen samen een aparte voeding, gescheiden van de effecten.
Op de foto zie je dat ik 1 rij Channel_Selectors heb en 3 rijen Footswitches. De 1e vertakkingen van de voeding zijn gelegd. In plaats van elke Switch een voedings kabel te geven naar de bron, ga ik 'hoppen'. Elke switch/selector heeft plek voor 2 x GND en 2 x 9V. Eén keer om zelf voeding te krijgen en 1 keer om de voeding door te geven naar de volgende switch/selector.
Mss lijkt/is dit maar een klein iets, ik heb er heel wat over lopen nadenken hoe ik dit het best aan kon pakken.
Ook heb ik voor het eerst (na 1.5 jaar...) echt kunnen testen of de Channel_Selector werkt. En het goede nieuws is: JA!
Channel A had een SHO, Channel B had niks. Beide Channels heb ik gecombineerd met een 25k Lin potmeter (ff om te testen). Zo kon ik mooi de SHO blenden. En de Channel Selector werkt ook prima, ff draaien en de SHO zit op B en channel A is clean. En dat ook nog in combi met de Footswitch die de SHO volledig kan bypassen. Het werkt gewoon... ongelooflijk.