Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ndw
Ehh ja. Neem mij nou bijvoorbeeld. :cooler:
Printable View
Citaat:
Ehh ja. Neem mij nou bijvoorbeeld. :cooler:
Jezus is zo veel cooler dan Joey Handsome!
http://i110.photobucket.com/albums/n...0425ccnl41.jpg
Ben ik stiekem toch nog steeds benieuwd wat je dan gevaarlijk vindt aan Boeddhisme :).Citaat:
Neehee, daar geeft ze geen antwoord op! Dat is veels te moeilijk!
Allereerst welkom..Citaat:
Ik moet wel even zeggen dat ik vind dat je aardig hoog van de toren blaast (springt.. whatever). Zeker voor iemand die net op het forum komt kijken.
En dan meteen mensen "beledigen". Je weet niet half wat voor diverse personen hier aanwezig zijn. De een wat slimmer dan de ander..;), maar we zijn een leuke club muzikanten en een beetje respect kan geen kwaad...
Mjah, en ze moet ook geen slimme dingen verwachten met zulke posts. Ik ben iemand die best van een leuke discussie houdt maar dit vraagt gewoon om 14 jarige humor!
Mijn god, en hier steek je dan je energie in...
Tuurlijk! Als je maar lol hebt :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Satanistische muziek heeft in mijn opinie vaak een rieeler standpunt over het wel en wee van de wereld dan christelijke white metal... :blast: ....
Maarja, een christene overtuigen dat hun geloof niet echt geloofwaardig is, staat gelijk aan het trouwen met een in rouw zijnde garnaal. Vrij zinloos.
Toch zou ik je één vraag willen stellen: Hoe kun je in jou god, die iedereen helpt en iedereen steunt, geloven, ondanks alle elende die over de vele mensen, die geloven in jou god, gestort word?
Wees niet zo naief meid.
PS: Nee, ik ben geen satanist :)
Het slaat ook nergens op, en het getuigt ook niet van begrip en respect. Voor christenen is hun geloof wel geloofwaardig. Anders zouden we er ook niet in geloven.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dark_Tranquillity
Ik probeer jou ook niet te overtuigen van mijn geloof, dus hoef je mij ook niet te overtuigen dat mijn geloof ongeloofwaardig is. ;)
En ik ook niet tegenover jou :) En ik vind dat je de fouten van je geloof moet kunnen toegeven, niet proberen te verdoezelen met maffe argumentjes. Anders zouden ze er niet in geloven zeg je? Weet je dat 95% van alle christenen hun geloof in de jeugd is opgedrongen door de ouders, of beinvloed door?Citaat:
En ja, misschien is het een beetje begriploos, en respectloos, maar in de praktijk gaat het vaak wel zo. Het was dus geen gedachtenloze post, alhoewel het natuurlijk wel op mijn ervaringen gebasseerd is.
Ja, wat voor jou maffe argumentjes lijken, kunnen voor christenen wel degelijk betekenis hebben.Citaat:
En natuurlijk word je gevormd door je opvoeding. Jij ook. Niks geks aan. Maar doe nou niet alsof dat zo slecht is als je christelijk bent opgevoed.
Dat zeg ik ook niet, dat het slecht is. Maar het probleem is wel vaak dat ze niet willen luisteren naar anderen. En in hoeverre mijn geloof beinvloed is door mijn ouders zou ik niet weten. Mijn vader draagt het christelijke kruis om zijn nek, hoewel hij hier verder nooit over praat. Mijn moeder is atheist. En ik zelf zou mezelf moeten kwalificeren als heidene. Trek uw conclusie :)Citaat:
Verder lijkt het me eigenlijk ook niet verstandig dit topic nog verder te verdoezelen, mocht je hier opin willen gaan, graag PM ;)
Citaat:
Dat kan best kloppen inderdaad. Daarom keren veel mensen zich als ze ouder zijn van het geloof af... Ik ken veel mensen die christelijk zijn opgevoed maar er niet naar leven, das hun keus en kan ik respect voor hebben. :)
@Rockmother: Ik vind de reacties van sommige mensen echt niet kunnen, als je mensen wilt uitlokken met iets wat in mijn ogen sarcasme en disrespect heet kun je dat niet normaal noemen als men claimt respectabel te zijn. Ook niet als het tegen een ''nieuw'' lid is. Misschien kom ik soms wat bot of overdreven over, dat is heus niet altijd de bedoeling.
Citaat:
een beetje respect kan geen kwaad...
Ghehe, je hebt gezegd dat de meesten van ons zullen rotten in de hel, dat is idd "een beetje bot" :seriousf:Citaat:
Moet je trouwens geen andere wang toekeren, zoeits was het toch?
Dat klopt, maar ik ben ook niet perfect. :)
Je kunt kiezen, OT zegt dat je oog om oog moet doen en NT dat je de andere wang moet toekeren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
I am feeling Like...
DARKTHRONE
http://www.metalpunk.com/media/produ...rath-front.jpg
Sardonic Wrath..dat was nog is een plaat!
offeuh , BURZUM
http://coverart.last.fm/300x300/1412798.jpg
Ja, ik heb m'n provocatie uurtje ook weer gehad nu ...
Misschien is dat een idee?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
Zeg, ik wil niet lullig doen, maar als je de albumhoes van Immortal's Pure Holocaust post, zet er dan geen Burzum bij..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
Heeft sarcasme in jouw ogen dan iets met dis-respect te maken? op dit forum?Citaat:
meid, neem alles hier toch niet zo letterlijk!! :stop:
One big family!!
edit: jezus christus, om te janken dit topic...
Vogeltje is allang gevlogen hoor. Die komt heus niet terug...
Dom hoor, met zo veel potentiele/potente kerkgangers hierzo.
inderdaad.. maar ik las het topic nu pas.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
zij heeft echt een paar opmerkingen gemaakt hier op het forum waardoor ze mij en ik weet zeker nog veel anderen niet aan haar kant heeft staan.
gadver wat naief. toen ik dit topic doorlas en haar reacties zag werd ik bijna misselijk. en als ze het dan niet kan winnen, dan mogen we allemaal branden in de hel.
Welkom TS!
Och...letterlijk nemen is heus niet altijd fout, ik kan nu eenmaal niet anders. :)
En ik ben er nog steeds, ik heb me alleen voorgenomen dit weekend niet te computeren omdat ik er wat teveel achter zat.
(je moet wat als je van school af bent en nog geen geschikte werkgever hebt gevonden ;) )
No brain? No shit! :DCitaat:
Azrael = gay
Kerel, je bent 36...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yamhammer_71
Het is jammer dat Hoofd er niet is.
36!?
36!?
Dat had ik dus echt niet gedacht.
wat dacht je dan, 16?
36, nou en! :eek:
Een beetje respect voor ouderen is op zn tijd ook wel gepast.
De jeugd van tegenwoordig
Citaat:
Er staat toch niet voor niets 71 in je nick? Goed bouwjaar, net als ik!
Yup, das pas maar op want ik steek hem er snoeihard in! :cheerup:Citaat:
Ik sta achter jeCitaat:
:D
Dan mag jij nadat ik ben geweest. Yahmammer is het gewend dus dat kan die best hebben dacht ik zo! :seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
die wil er een heel boeketje tegelijk in hebben :seriousf:Citaat:
:seriousf:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom