Wow een distortionfunctie op je telefoon!
Printable View
Wow een distortionfunctie op je telefoon!
Niks voor jou Pais? Klinkt het toch een beetje elektrisch... :satisfie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
Mijn fout! Mijn fout! :cheerup:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
EDIT: Ik ben een wijsneus!
(Sorry, ik kon het niet laten :dontgeti:)
Mag ik nog even posten in dit topic? Ik wilde graag even zeggen dat niemand eigenlijk gewoon echt stoer is in dit topic, als je hem/haar vergelijkt met:
http://www.theage.com.au/ffximage/20..._300x387,2.jpg
Misschien niet zn beste foto, maar in Zorre schopte hij vet kont!
verdomme. en ik dacht dat ik je kon vertrouwen...
Het enige dat ik me afvroeg na het lezen was het volgende, Tho. Je zegt dat het je niet kan schelen hoe mensen over je denken in een van je eerste reacties en vervolgens blijf je erover door miepen... Je trekt het je kennelijk dus toch aan?
Anyways, welkom nieuweling... En Tho, ik kan wel om je lachen hoor :satisfie:
Ojeee Gio, doe dat nou niet! :nervous:
nee dat mag hij best vragen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Ik kan het gewoon niet hebben als er iets niet uitgepraat is, vandaar dat ik er over door zeik. Als er iets begonnen is moet dat ook uitgepraat worden, hoe lang dat ook duurt. Verder kan het me inderdaad niets schelen hoe de buitenwereld over mij denkt, maar ik vind het wel belangrijk dat ik op het forum enigszins geaccepteerd word. that's about it :)
Nou, oke... ik accepteer je. Persoonlijk kan ik jouw botte reacties op de een of andere manier altijd wel relativeren bij jou. Ik kan er zelfs vaak om lachen.
Aan de andere kant hoop ik dat je Mith zijn reactie wel een beetje begrijpt. Een nieuweling op het forum weet niet hoe de inside crowd met elkaar omgaat. Zij kennen de botte (maar toch hechte) omgangsnormen niet.
tnx mate :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
ja stiekum begrijp ik hem wel, en ik ging ook niet meteen in de aanval, maar de beschuldigingen die daarop volgden vond ik minder netjes, en ik vond ook dat ze er niets mee te maken hadden. Maar dat is uitgepraat! :)
Nou ja....uitgepraat.
hehehehe....
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Zo, mijn mening over dit topic.
Moet je een ros?
loop je nou mijn lines te jatten?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
Nee niet echt uitgepraat, maar da's ook niet meer nodig vind ik (in deze situatie altans). We begrijpen elkaar en daar gaat het om
http://www.internut.nl/phpBB2/images...s/snrmaajt.gifCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Don Capo
Hallo! Ik ben ook nieuw hier en ik snap ondertussen wel hoe jullie aan zoveel posts komen!
Mijn advies aan GuitarAngel: je was 15 he? Nou dan zou ik als ik jou nog een beetje aan mn solos werken, lekker smerig maken, bandje beginnen, podium op en meskes versieren... en me niet druk maken over hoe goed je speelt ten opzichte van andere gitaristen, want, zoals Eurocinema al zei, dat win je nooit!
Veel suc6 met oefenen!
bedankt mensen
Juist!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
@ Mith:
Wat ben je eigenlijk ook een lul Mith.
"Moet je een ros..."
man, man, man.
:D
Helemaal mee eens :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EuroCinema
Allereerst welkome Guitarangel, have a great time here. Ten tweede. Het lijkt me sterk dat als je een half jaar gitaar speelt de sweep picking techniek al beheerst, en dat je alle solo's van die nummers kan spelen. Ikzelf speel nu 1 jaartje en het gaat me zeer goed af mag ik wel zeggen(EGO), een aantal nummers kan ik helemaal volledig spelen met solo's en al. Maar sweep picking of solo's van metallica ben ik nog te n00b voor :satisfie: Of je hebt een hele goede leraar, of je hebt vreselijk veel talent. Probeer er geen wedstrijd van te maken en doe je eigen ding. Als je het toch allemaal kan spelen, en ik heb het fout, start een band en wordt beroemd :rockon:
Dat je hier maar door mag leren
Greetz
(Laat ook is wat horen :cooler: )
Ik speel nu zo'n 14 jaar en ik kan nog niks :satisfie:
daarom dat je binnenkort in de USA staat zeker
zak :sneaky:
maar vind je nog steeds een fijne ;)
Ach we maken leuke liedjes, maar ik ben technisch écht geen goede gitarist...
Geldt ook voor mij, en ik ben 25 jaar geleden begonnen. (1982)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schizo910
Bij mij schiet het ook niet echt heel hard op en ik ben begonnen in '79. Nou heb ik eerst twee jaar klassiek les gehad en dat kostte wel even tijd om weer kwijt te worden :satisfie:
Het hangt er ook helemaal vanaf wat je wilt... Ik ben geen gitaar gaan spelen omdat ik een goede gitarist wilde worden. Ik ben gitaar gaan spelen omdat ik nummers wilde schrijven.
Som shoor ik hele goede gitaristen super virtuoos spelen en dan denk ik knap. Maar vraag je ze vervolgens speel nu eens iets van jezelf, dan kijken ze zo --> :(
Mee eens. Ik speel geen gitaar om een hele goeie gitarist te worden. Zou ook frustrerend zijn, want er is altijd een 7-jarige te vinden op youtube die me helemaal omver speelt.
Ik speel gitaar omdat het een lekkere manier is om werkstress etc ff te vergeten. Ik speel voor mijn lol, het hele leven is al één grote wedstrijd.
Gitaar spelen is gewoon lekker. Het lijkt wel een beetje op meditatie vind ik.
Ikzelf speel wel gitaar om een goede gitarist te worden, al weet ik dat ik nooit een niveau zal bereiken waarbij er géén 7 jarige larf op youtube te vinden is die me eruit speelt. Maar waarom zou dat frustrerend zijn?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
Zolang ik het uiterst behaal van wat er binnen mijn mogelijkheden ligt, ben ik een gelukkig mens.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pais
Mooie benadering die in mijn ogen klopt, alleen soms "vergeet" ik dat als ik talent zie spelen :(
Voor de rest speel ik voor het plezier en het is meditatief....
Ik denk dat als je gitaarleraar zegt dat je behoorlijk klinkt voor een beginner, ik ongeveer weet waar je zit. Onze basgitarist klinkt ook 'behoorlijk' voor een beginner, maar je hoort duidelijk dat hij minder ver is dan ik. (Als ik basgitaar en elektrische gitaar even mag vergelijken. Oh.. en ik wil mezelf nu niet goed noemen ofzo, want ik geef mezelf een 2 op een schaal van 10) Echt grappig, hij speelt precies dezelfde muziek als jij, net zo lang en net zo gemotiveerd.
Het is echt leuk dat je zoveel nummers helemaal kan spelen. Ik betwijfel echter of je de nummers echt kan nailen. No offense, hoor, maar het lijkt me gewoon heel onwaarschijnlijk :) (Plaats anders een video :D Verras ons! ;)) Ik hoop echt voor je dat je zo'n geweldig talent bent zoals zo'n zevenjarig Koreaantje, maar ja..hoe groot is die kans nou.
Aan de andere kant denk ik toch dat je in die tijd dat je speelt redelijk goed kan worden. Mind you, dan moet je er wel elke dag lang en geconcentreerd mee gespeeld hebben. ;) En dat zal je vast wel gedaan hebben met zo'n playlist.
Ga zo door! En ik baal dat je niet in de buurt van Rotterdam woont. Had graag een keer met je gejamd!
Kukelekuu!!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SonofDestiny
Laat ik zeggen dat ik als ik naar school moet altijd wel vroeg uit ben (rond half 2) en ik niet werk. Ik dus als et kan elke dag zeker wel 3 uur speel
yup,10 points on that one :listen:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
@ guitarangel
doet me nog dneken toen ik nog zon beginner (niet da ik nu n pro ben,en ja ik bak er technisch ook geen pannekoek van 0.o ) was....de hele dag lang....zoveel mogelijk..maarja iedereen heeft zowel zn begingitaarmomenten......nu weet ik gewoon dat als je zoveel mogelijk voor elkaar wilt krijgen op 1 dag dat dat alleen maar (merendeel) lijd tot frustratie,slordigheid en blauwe vingers...en dat motten we nie hebben... :D
maarre ff wak je wou zeggen...ik hoop dat jij dan zo'n grote talent hier bent...dus verras me maar,ik kan niet wachten...(kan ik in iedergeval dan als ik met mn kleinkinderen aan het praten ben,zeggen dat ik dan n keer met pre-GuitarGod heb zitte maile op n forum :D )
waar blijven nu die filmpjes van de jonge gitaargod?
Goed gezegd.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rinze
Als ik aan het spelen ben, verlies ik ook de tijd uit het oog. En het makt dan ook niet mer uit of je blut bent ofzo... :)
Krijg het schaamrood op mijn kaken als ik lees wat jij speeld .
Ik zit een jaar op les en kan krapaan vertigo van u2 een beetje spelen en loard of the boards en tallica ikke moet er dus nog ff hard aan trekken maar jij bent 15 en ik 40 ik word dus al wat trager.
Elk geval veel plezier met het gitaar spel ik amuseer me in elk geval rot met mijn jammer plank.
nu vraag ik me nog steeds af hoe t met die filmpjes staat :D
toch maar grote praat om stoer te doen blijkbaar
hehe,net als die Acoustic-Guitar-Freak gast :dance:
Die had tenminste nog wat coole verwensingen ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Benjamin Blue