Ik pas heus wel op papa :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Azrael
Printable View
Ik pas heus wel op papa :DCitaat:
Meet my famous me in de chat!
Wie ik een kloon van een bestaand iemand? Geeft weer een andere betekenis aan in iemand zitten. Maargoed nee, ik ben gewoon een wijf. Tenminste laatste keer dat ik checkte wel.
Maargoed stelletje ploerten kom naar de chat op gitaarclub.nl verder lullen!
@ tho, volgens mij heb ik dr echt weggejaagd....geen gitaarnet materiaal dus, als vrouwen de iwa test doorstaan zijn ze meestal hard genoeg (nee niet de tepels, de vrouwen) voor gitaarnet, dan zijn ze zo hard als steen, en een mond zo vuil als de afvoer in een sloppenwijk! WROAH!
Nah , dan moet ik mij registreren. Voeg me maar toe op jamesbond@hotmail.com op msn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aradia
:D
hey iwa kom eens op de chat, ben benieuwd hoe grote bakkes je daar hebt.
@ azrael, geef me een goede reden om je toe te voegen!
Het wordt wel verleidelijk mij te registreren nu hoor....hmmz...Citaat:
Lieve Aradia , wil je braaf een chatlog posten als je klaar bent met het afslachten van Iwa? :D
Ik ben James Bond! Das toch een goede reden! :DCitaat:
bwuh, 1. kan de chat niet vinden ( :( ) 2. registeren ? :( irc-kanaaltje opzetten !
Mannen en techniek...... http://www.gitaarclub.nl/external/chat.html
Duizendmaal dank.. ( ugh.. that hurts)Citaat:
durft ze niet te posten, word ze gelijk geband, wat een filth...Citaat:
nee oke, ik heb dr nog niet in de chat gezien... :(
was er net heel de tijd slimpie, nou zal ik dan maar weer cummen?
Aradia is gebanned voor een week, ik heb geen zin in die ongein. Ze kan mij een gemotiveerde mail sturen met daarin de uitleg waarom ze aan dit gitaarforum wil deelnemen.
Was dat nou weer? Heeft ze wat misdaan ofzo? Naar mijn weten niks.
Ik zag een aantal posts met voornamelijk gescheld en weet ik veel wat meer, ik ben nu alles aan het doorlezen, het lijkt mee te vallen toch...
Ik zal de ban toch opheffen, was iets te voorbarig, maar ik wil wel aan Aradia vragen om een beetje minder hoog van de toren te blazen en op je taal te letten.
Inderdaad. Volgende keer toch iets beter lezen. Je loopt langer mee op dit forum dan vandaag dacht ik zo , je zou beter moeten weten :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir
Gnegne , agh , wordt die ban functie ook nog eens getest hehe.
Ik zou het IP even controleren Mith, volgens mij is het gewoon Nora in een opstandige bui :D
Owkee, hmm ik lees effe alles door en snap er niet veel mee van, wel een ban niet een ban..... :???: Ik heb een paar dagen terug of gister weet niet meer precies mijn excuses aan meerdere mensen aangeboden. Meer kan ik naar mijn weten niet doen, het wat jullie gescheld noemen heb ik vervolgens niet meer gedaan.
Tsja hoog van de toren blazen....zal het proberen maarja dit ben ik gewoon ook een beetje kan er helaas ook weinig aan doen, heb gewoon een grote bakkes maar ook een groot hart. Maarja ik zal er op letten!
Once again snorry....
En mitch ik ben geen kloon van niemand, zou het graag willen bewijzen maar zou niet weten hoe. Check mijn IP-adres zo vaak je wilt! Be my guest.
Rustig maar, ik heb je ip gechecked, je bent idd niemands kloon.
Het is helemaal zuiver hoor, ik was gisteren veel te overhaast met mijn conclusies. Het is allemaal in orde nu wat mij betreft.
Ja wij zijn weer vriendjes he? haha He thnx man!
Citaat:
Misschien was ik wat onduidelijk. Het ging me niet alleen om de scheldwoorden (die je overigens wel steeds hebt weggelaten, mijn complimenten!), maar ook om je over het algemeen grove taalgebruik. Ik ben ervan overtuigd dat je dat ook wel kunt weglaten. Sinds zondagmiddag twee pagina's vol met seks en rare uitroepen in dit topic..:eek: Dat moet beter kunnen!
Maarja wat ik dan niet helemaal snap is dat de mannekes hier op het forum daar niet op worden aangesproken naar mijn weten, iets wat ik tegen mith ook al heb gezegd. Maarja goed ik zal voortaan in alle preutsheid posten haha ;) :cooler:
Ik moet je eigenlijk wel een beetje gelijk geven Ariadia, het is onvoorstelbaar wat een vuiligheid en dubbelzinnigheden er soms uit de mannen komen zonder dat daar ook maar iemand over valt. Ik vind dat iedereen er een beetje op moet letten.
Degenen die echt te ver gaan worden daar ook op aangesproken, ongeacht hun geslacht.
Zoek voor de gein eens het woord 'ironie' op in het woordenboek.Citaat:
Algemene forumtip: als er een ;) of :D achter een zin staat betekent dat doorgaans dat 't niet zo serieus bedoeld is.
Mwa, haar eigen postings zijn volgens mij ook redelijk ironisch hoor... :D
Yup , en als ze dan nog niet luisteren worden ze "geslacht"! :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch
Vage shit allemaal..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch
Doe die flauwe jurk es uit man :PCitaat:
Sja, inderdaad, wat een gedoe zeg, een beetje humor mag toch wel?
Dat hoort ook bij gitaarnet, neemt een dame een beetje dezelfde houding aan als sommige gasten hier en dan wordt ze door een andere dame terechtgewezen omdat wat ze doet niet erg damesachtig is, vaag hoor...
Op naar de chat allemaal daar kunnen we zo vuil praten als onze geesten zijn! Geen gelul hier meer, gewoon naar de modjes luisteren of ze nou zeiken of niet het is hun werk......soort van.
Wij "zeiken" niet, we proberen de boel een beetje normaal te houden (lees; fatsoenlijk).
ja ik had het ook over de mogelijke mening van anderen, niet over de mijne. Maarre ik doe me best om iedereen naar de chat te lokken, maarja kennelijk is dat ook niet genoeg.
whahaha, stelletje vaage mensen dat jullie zijn :D
Als ik me niet vergis ben jij het vriendje van Jorien, en in dat geval heb ik foto's van je gezien.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ExRxIxC
En jij noemt ons raar?
Ah joh, zo bedoelde ie het niet :P
:seriousf: je vergist je dus wel, 2e op dit forum die dat doet geloof ik...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
je vergist je echt wel hoor..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
JorienR haar vriendje is iets van RxSxTx dacht ik