still my guitar gently weeps..
Printable View
still my guitar gently weeps..
Wat ik me afvraag:
WAAROM doet die Romy zo?
What's in it for her? :???:
De gitarist van één van mijn bands (haha, Romy, nu uitzoeken welke! :seriousf: ) heeft in het verleden ook gedonder gehad, vanwege een oudere advertentie, waar geen volledige naam bij stond.
Kijk, dat de AIVD een lijst bijhoudt van alle vrienden en bekenden van 'aanstormend terroristisch talent' snap ik.
Maar wat heb je aan een lijstje waar in staat
Jantje Pietersen - Gitarist - Waalwijk - kent Keesie Droplul (drummer uit Oss)
Sjaak de Vries - Bassist - Leusden - kent Keesie Droplul (drummer uit Oss); heeft mot met Jantje Pietersen (gitarist uit Waalwijk) en kent Piet Bouwmeester (zanger uit Utrecht),etc.
????
Romy, als je dit leest, dat zijn VERZONNEN namen. Dus niet paranoia worden als je ineens denkt gaten in je database te hebben. :stop:
Kijk, bij andere sites is een bevestigingsmailtje al genoeg, zodat de site weet dat je niet onder andermans e-mail adres ads zit te plaatsen, maar deze GeluidsmakersGestapo gaat te ver.
Stel je voor dat de gouden gids dat zou doen met alle advertenties in dat boek:Ja, dat bedrijf heeft iets met dat bedrijf, maar die is weer een concurrent van die, dus plaatsen we de advertentie niet en zal ik de concurrent op de hoogte brengen van datgene dat gaande is binnen dat andere bedrijf die weer connecties hebben met die ene waarvan dat de leverancier is van de ander terwijl die ook levert aan de derde concurrent want die zit in het vaarwater van winkel A terwijl winkel B weer zaken doet met bedrijf 1, en daar weten bedrijven 2,3,4 en 6 niets van terwijl bedrijf 5 er weer tussenzit... Nu werkt bij bedrijf 1 een manager die eerst heeft gewerkt als kassiere van winkel 3! Dat kan toch niet!!!!
:hippie:
kniftag...
12345678910
Ik krijg ineens heel erg de neiging om op zoek te gaan naar een bassist...
Es ff testen..
nee! vertel Johnny!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Ramone
'Romy met de Arabieren'...dat klinkt als een kaskraker in de Videotheek :satisfie:
Wow... mijn sarcastische geintje is een self-fulfilling prophecy aan 't worden, nadat een 'interessante' mail van Romy kreeg.
Voorlopige status: mijn ad is verwijderd. Ze verwacht excuses.
Mijn indruk toen ik het mailtje las:
http://www.acc.umu.se/~zqad/cats/117...4130085148.jpg
Alsjeblieft Romy, heb
-humor
-een minder kort lontje
-oog voor sarcasme/cynisme
-door wie er 'fout' zit.
Tja, dat begint wel intens zielige vormen aan te nemen. Hij/zij beseft nog steeds niet dat internet DE mond-op-mond reclame is in het muzikantenwereldje kennelijk. Op den duur blijven er niet veel over.
Het was trouwens ook niet erg lang zoeken voor de persoon, gezien je advertentie in je handtekening.
Die vat ik niet. Die Burny ik te koop heb, staat/stond toch niet op Muzikantenbank.nl ? :???:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drap
Maar echt; mijn enige post is dat ik me AFVRAAG *WAAROM* ze zo doet en ik maak er een grapje omheen, om aan te tonen hoe belachelijk 't eigenlijk is (wat Skiets ook nog aankaart met z'n Gouden Gids voorbeeld) en zelfs dat 'mag' blijkbaar niet. :stop:
Ik ben nog steeds benieuwd (omdat ik een rustige, nette mail terugstuurde) of ik dan ook een 'menselijk' antwoord krijg. Zo niet, tja... wie kaatst...
In je advertentie staat je voornaam, waar je vandaan komt en je telefoonnummer. Dan is het echt een koud kunstje hoor.
status nu: hetzelfde; sfeer wordt eenzijdig grimmiger.
Ik heb grenzen, en zodra die overschreden worden, wordt ik valser dan Gordon, RuPaul en Verlinde bij elkaar. :sneaky:
Kan iemand mij aanwijzen hoe ik Nedcom heb 'beledigd'? Volgens mij niet, omdat ik gewoon een algemeen geintje maak.
Then again, Joseph Stalin was ook niet zo'n lachebekje. :chicken:
WTF :nervous:
Die Romy heeft echt een sociaal gebrek
Misschien een mailtje naar de directie, over zijn/haar gedrag?
Zo valt toch niet fatsoenlijk te werken..
Het mooie is, ze denkt natuurlijk (zoals ieder welgeaard despoot) dat ze helemaal in d'r recht staat en gelijk heeft. Dus zet ze onze mail-discussie online (wat overigens getuigd van 0,0 net-etiquette besef, Romy. En dat voor iemand met een eigen e-Reich? tut-tut... ), denkende dat de mensen nu wel inzien wat voor asociale hond IK ben...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rutger
You couldn't be more wrong... har-har... :seriousf:
"Digging your own grave", anyone? :hippie:
Het is over.
Vanaf nu zijn de perikelen van individueen m.b.t. muzikantenbank niet meer bespreekbaar op gitaarnet. Ik verzoek een ieder die problemen heeft met muzikantenbank hierover direct met muzikantenbank te communiceren en gitaarnet hier niet meer voor als medium te gebruiken.
Het plaatsen van prive emails gaat teggen alle etiquetten van het internet in, ik heb deze dan ook verwijderd.
Vanaf nu zullen ALLE onderwerpen die muzikantenbank betreffen p.d. verwijderd worden.