ghehe, slijmbal! :pCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nova
Printable View
ghehe, slijmbal! :pCitaat:
nee nee nee, ze gaat gitaarspelen in plaats van haar tijd hier verdoen, dat moedig ik aan :D
.. zou ik ook moeten doen
je bent een rolmodel voor mij.. :p
ok, nu ga ik wel te ver :p
ik combineer het, ik heb toenet gespeeld, en opgenomen, en nu zit ik hier weer, multi tasking :D
ik moet echt wat meer buiten offtopic komen, er komt een meisje op gitaarnet, en ik mis het gewoon ruim een week :D
alsnog welkom
tim, jij bent nog niet toe aan meisjes ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iwamoto
okee... maar kun je het ook.. tegelijk? 8)
nou ik wel spelen en opnemen tegelijk, en dan daartussen dan wisselen met gitaarnet (ffe snel die spannennde posts lezen :D) en jij?Citaat:
Nee ik wissel het gewoon af.. en opnemen doe ik nog niet. Begin in september met mijn bandje waarschijnlijk :) Maar dan wel gelijk 'professioneel', studio dus. Is wel een hele stap voor ons.
op een half scherm zie ik al al drie gitaarspelende meiden zich voorstellen.
Daar gaat het laatste mannenbastion !
enne.....Welkom!
Vinni
WAAR ZIJN NOU DIE TETTEN?!
Hey idioot, doe effe gewoon zeg! :sneaky:
Wat een hoop opgefokte/opgegeilde pubertjes hier ze zouden dit forum moeten verbieden voor kindertjes onder de 12. (ik zal geen namen noemen, he 126).
En Sonillion, ik hoop dat je je nog ooit eens bekeert op gebied van muziek.
nee das een geintje ieder z'n muzieksmaak. Ik ben ook ooit fan geweest van slipknot en korn maar toen ontdekte ik de zoete klanken van the offspring en velvet revolver........
sorry voor deze @#$%# geschiedenis les :rockon:
geschiedenis = cool.
Parasite, jij ook welkom trouwens! Heb je nu al een Ibanez uitgeprobeerd cq aangeschaft?
5 posts en dan al zo brutaal! Dat wordt aftellen tot een ban!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 126
jaaaah :D spannend spannend :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch
Wat doe je hier als je tieten (of hoe het hier wordt genoemd: tetten) wil zien?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 126
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sonnilion
balen? :D
1234567890
???Citaat:
Ik hou die forum-taal niet meer bij.
wat je dan doet? nou heel simpel, je gaat vanavond de stad in, dan zie je zowiezo al semi bloot, maar wil je echte tetten, dan voer je een meisje lichtjes dronken, versierd haar met een paar zoete woordjes, vraagt of je dr naar huis moet brengen, zegt ze ja, vraag je of ze anders nog zin heeft bij jou nog iets te drinken, nou stemt ze in, hop mee naar huis, nog wat drinken, je weet dan allebij wat er gaat gebeuren, neemt dr mee naar boven, en uit dat shirtje en de BH, en HOPPA!!! zo krijg je tetten te zien :DCitaat:
(maar bij mij haken ze al af als ik ze een drankje aanbied :()
Ik vraag toch niet hoe jullie tieten te zien krijgen :pCitaat:
Ik vraag waarom je dan hier bent. Want hier zal je geen tieten vinden.
Bij de meisjes waarbij dat lukt zijn dan wel heel erg dom :o
:) als jij mee zou doen met het WK zou je nu 1:0 hebben gescoord! way to go!
Zeg gasten.. ze heeft een streepje voor op jullie... zij ziet ze waarschijnlijk elke dag...
Hihi!
Nocki
en wij niet omdat...? :p
Citaat:
ooit gekeken bij off topic en dan mooie dames :P ?
Ik denk trouwens dat er meer panda's nog in het wild zijn dan, dan echte metal vrouwen in nederland.
Of het zijn van die takke wijfen met harems zo groot als een klein voetbal clubje.
de meisjes zijn niet toe aan mij bedoel je, goddamn :blast:Citaat:
Ik bedoel dat er in dit topic geen tieten te vinden zijn.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emocide
precies, zo'n klungelige puber die m er niet in krijgt, daar is maar weinig vrouw aan toe :hippie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
Allemaal leuk en aardig enzo maar.........ze speelt gitaar in een fokking black metalband!!! ooit een lekker blackmetal meisje gezien?
Oftewel, vraag iemand anders om foto's. Daar kan het gros dan misschien ook nog wat mee.
Het hoge woord is eruit. Hendrix appendix, metalkenner bij uitstek, maakt weer eens een scherpe opmerking.
Bedankt :D nou wordt er niet meer gezeurt :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
die sonillion.......
zo naïef...
zo naïef?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomazzbootzz
waarom zou ik naïef zijn?\
Uitleg graag.
Misschien ben jij wel naïef omdat je me misschien wel onderschat.
lees de uitspraak van hendrix_appendix even goed door....
Ik weet heus wel wat dat bericht betekent. Black metal spelende meisjes zouden lelijk zijn. Als iedereen dat nou aanneemt. Ben ik van dat gezeur over foto's af.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomazzbootzz
Dat bericht zou ook kunnen zijn om me uit te lokken. Zodat ik een foto van mezelf plaats, om te bewijzen dat ik misschien niet lelijk ben. Maar wat maakt mij dat nou uit als mensen me lelijk vinden of niet.
Ik kom hier niet om mijn uiterlijk te showen. Dat was al duidelijk.
allrighty then
maar toch zou het leuk zijn om je een keer te zien, ik bedoel, ik ben erg nieuwschierig :D
Kom maar een keer naar een optreden over een tijdje. :pCitaat:
ik vind het best, jong talent aanmoedigen is toch altijd goed, wel op de grote callender zetten he!Citaat:
Heu, een kalender met concerten? Waar vind ik die?
kijk, het is laat, dus daarom ga ik niet heel boos worden, maar kijk nou eens omhoog, naast ledenlijst en aan de andere kant nieuwe posts, wat staat daar? nou gitaro, wat staat daar? he? nou?! potjandorie, de luidheid van kinderen!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gitaro