Ja, anders wordt het hier zo'n Guitar.com daar is het ook weer eens in de zoveel tijd (om het uur) weer tijd voor een God bestaat!/god bestaat niet!/Jullie gaan allemaal naar de hel! - discussie
Printable View
Ja, anders wordt het hier zo'n Guitar.com daar is het ook weer eens in de zoveel tijd (om het uur) weer tijd voor een God bestaat!/god bestaat niet!/Jullie gaan allemaal naar de hel! - discussie
Ok, webmaster please close the topic!
New balls please....
en me topic was net op weg naar de 1000 replies! :smile: maar ja we gaan hier steeds verder off-topic
dit is echt zo off topic gegaan dat ik meedoe met off topic gaan
http://jambo.workhorse-akers.com/religious_truths.html
sluit em nu maar af webmaster!! :grin:
lolZ
God bestaat !!!! En hij heet John Petrucci
niet dat ik zo'n ongeloofelijke gitarist ben maar als ik soms een solo speel op b v cocaine van clapton ( jj cale ) of i'm so exited van de pointer sisters en ik laat um effe lekker scheuren en ik zie een deel van het publiek uit hun dak gaan ben ik al in de 7 e hemel en daar heb ik echt geen god voor nodig ,trouwens ook geen bier of weed ofzo gewoon mijn catalyst een goed geluid en m'n plectrum that's it !!
ja en wat heeft dat er mee te maken? we hebben het in dit topic over heel veel maar dit heet nergens iets mee te doen geloof ik.
ik wilde nog even over dat god in de discussie gehaalde reageren en dus stellen dat het er niet toe doet ....
ja ik weet niet maar hoe komen die meesterlijke gitaristen aan hun ideeen?? ik denk zelf dat het toch van 1 hogere macht komt.
taylor
op mijn talibanez tubescreamer krijgt ik altijd van die moskee geluiden
Talibanez :grin: :grin: :grin:
Originaliteit is het gevolg van grenzen verleggen, en volgens mij is de beste manier om grenzen te verleggen (muzikaal dan he) om gewoon met wat muzikanten (niet je eigen band) naar een oefenruimte te gaan, paar flessen drank mee, geeltje wiet mee, en dan gaan jammen. De ideeen die je dan opdoet kunnen zo briljant zijn..... en je hebt er daarna ook weer wat aan.
niet vergeten opname apparatuur mee te nemen, talibandrecorder?, anders als de wiet en de drank zijn uitgewerkt heb je een hoop rook over en weg mooie licks forever
ik ga nog maar eens even voor een goed cliche ;
in de beperking toont zich de meester dus doe meer met minder en op de markt is je gulden 2 euro waard enzo...
less is more!
Op de markt gaan jammen ???
ja die vat ik ook niet
ik + drumster en bassiste wilden gisteren nog op het watrelooplein gaan jammen, ff snel een paar instrumentjes 'huren' bij een muziek winkel en we hebben ons spijbel-dagje amsterdam weer terug verdient :grin: ik ben trouwens op zoek geweest naar die palm guitars maar die kon k niet vinden :sad:
Satan is een verzinsel van ongeletterden en Kurt Koppijn is zijn plaatsvervanger op aarde.
Ten bewijze daarvan heb ik een zwart inlegkruisje om mijn nek gehangen.
hahahahahahhahahahahha het klopt bijna, kurt was juist jezus, en hij kwam nu op aarde om de mensen te laten zien hoe ze NIET moesten leven. wordt geen rockster, ga niet aan de dope en trouw niet met heks. :razz:
en was je haar ook niet ...
mja... maar nu hebben we het dus weer over "hij die niet meer genoemd mag worden" :wink:
Jimi Hendrix was god....(sorry heren) "Hij die niet meer genoemd mag worden"(hihihihi) was jezus... Beiden veranderden de kijk op muziek, en niet zo'n klein beetje ook.
Waarom worden sommige gitaristen toch zo overgewaardeerd ??
en wassen ze hun haren niet ???
hahhaha ik was mn haren maar 1 keer in de week... heel veel nirvana fans denken serieus dat kurt god was en daarom hebben ze ook zelfmoord gepleegd toen hij t deed. zo gek ben ik dan toch ook weer niet...
jij bent ook nog te jong voor een zelfmoord a la Kurt. Wacht gewoon tot je 27 bent :razz:
En wat betreft haren wassen: als ik de hele week bezig moet zijn met m'n uiterlijk, hoe kom ik dan aan gitaarspelen toe (wat toch een stuk belangrijker is)?
ja die waardering voor kurt cobain als gitarist snap ik ook niet. Jimi Hendrix vind ik wel een coole gitarist maar een persoon is geen god.Citaat:
Op 2001-11-26 19:26, schreef Ditmar:
Waarom worden sommige gitaristen toch zo overgewaardeerd ??
of een god is helemaal niet dat kan ook nog (ja lekker scheve zin maar je snapt me wel hoop ik)
op naar pagina 10 met deze thread!! :grin:
Extra reply....
Oké, Kurt Cobain was meer een songwriter dan een gitarist, maar je moet toegeven dat zij gitaar werk (en zelfs zijn solo's ja) toch wel heel wat innovatiever was dan wat de meeste jonge bandjes (light house, Kane, Pappa Roach etc.) voortbrengen.
Kurt Cobain experimenteerde ook veel met effecten (vooral met effecten) en wist er goede geluiden uit te halen die z'n songs ijzersterk maken. wat is Heart shaped box zonder de deep echo in de coupletten? dat maakt hem toch wel een goede gitarist.
kurt experimenteerde veel met effecten vooral met effecten?? wat bedoel je hahhaha? maar je hebt gelijk hoor, hij was gewoon goed :razz: nee ff serieus hij heeft gelijk toch?? hij is in elk geval wel de beste songwriter van de vorige eeuw. maar we hadden in een ver verleden afgesproken om niet meer te discussieren over kurt...Citaat:
Op 2001-11-29 16:08, schreef Kitaarhiero:
Kurt Cobain experimenteerde ook veel met effecten (vooral met effecten) en wist er goede geluiden uit te halen die z'n songs ijzersterk maken. wat is Heart shaped box zonder de deep echo in de coupletten? dat maakt hem toch wel een goede gitarist.
[quote]
Op 2001-11-29 21:31, schreef Dila:
Citaat:
nee ff serieus hij heeft gelijk toch?? hij is in elk geval wel de beste songwriter van de vorige eeuw. maar we hadden in een ver verleden afgesproken om niet meer te discussieren over kurt...
als je van dat HIJ WAS DE BESTE nou IK VIND DAT HIJ DE BESTE WAS hoef je ook geen ruzie meer te maken :smile: zolang iedereen elkaars mening maar respecteerd hè
Subjectieve meningen doen er niet toe, het is een feit dat "de persoon waar we het niet meer over hebben" de beste songwriter van de afgelopen eeuw was...nou ja, in iedergeval van de laatste 10 jaar.
pffffff
die laaste was ik dus
GO KITAARHIERO!!!!
jongens , jongens en dila vinden jullie nou niet als zichzelf respecterende muzikanten dat jullie die junkie coppijn niet enorm overschatten ?? ik heb ook die cd met die fantastische front cover foto met die baby onder water met die dollar bill maar er staat toch ook een hoop reut en takke herrie op en als ik dit vergelijk met welke cd/elpee van de beatles , stones ,tom petty, dire straits,police etc etc dan legt die koppijn toch in de eerste kwalificatie ronde in de race van songwriter van de vorige eeuw al heel snel het loodje sorry hoor !!!
'die cd' heet nevermind
Nevermind vind ik een goeie cd maar die ouwe albums van Metallica zijn veel beter :smile:
Dat vindt jij :wink:
ja zeker :smile: