Helemaal gelijk :) beiden supergitaristenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk
Printable View
Helemaal gelijk :) beiden supergitaristenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk
Dat is echt de SLECHTSTE foto die ik ooit heb gezien van slash!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TIMBER
YEP... :-DCitaat:
Dat is echt de SLECHTSTE foto die ik ooit heb gezien van slash!
Daar ben ik het niet mee eens.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TIMBER
Die foto is helemaal niet slecht. Slash (ik had hem niet eens herkend in 1e instantie...) staat er echter alleen heel raar op.
ID.. de foto is niet lelijk alleen staat Slash er nogal lelijk op.. :razz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pegasus
Johnny A. vind ik een meesterlijke gitarist. Een muzikant die met zijn gitaar echt iets te vertellen heeft.
Vooral het nummer Krea Gata is meesterlijk!
:P
nee tis ron thal die speel in de band bumblefoot :razz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Das Schaap
ik luister niet naar gitaristen/muzikanten omdat ik hun techniek helemaal geweldig vind, maar omdat hun stijl van spelen me aan spreekt.
mijn favorite : petrucci, vinnie moore, jason becker, bach, mozart, rudess, malmsteen.
Altijd dat gezeik over techniek iedereen moet weten dat scofield en meer jazz gitaristen al die snelle shredders dollen ( natuurlijk zijn er vet goeie shredders hoor..) op gebied van techniek dus laten we nou maar gaan kijken welke gitarist je het meest aanspreekt jongens, want misschien is snelspelen net 5 % van wat ''techniek'' inhoud op de gitaar..
Moest ik ff kwijt sorry...
niks sorry je hebt gelijk :wink:
LOL! Vergis je niet, Scofield heeft echt wel een enorme techniek!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LuukieRayVaughan
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs G
It's bumblefoot!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bumblefoot.com
........
Dat zeg ik... Ik zeg juist dat Scofield wel zeer veel techniek heeft.
tien tekens
ik geloof niet zo in de beste gitarist, gezien de verschillende stijlen die er bestaan, jazz( fusion, bebob, latin ...), country , blues, metal, rock, funk, instrumental hardrock, enz......maar deze kerel is echt helemaal te gek http://www.johnnyhiland.com/
Ron Thal is goed, en een aardige gast. Was een keer bij een clinic van hem, zo relaxed....
Maar waar is mr Left hand freddy nu met zijn bewijs?
Geef anders alleen je naam door, doe ik hem de groetjes volgende week als ik ook met hem op het podium sta........ :-D :-D (ironie ten top)
Dit vind ik dus echt de beste gitarist: http://www.redhotchilipeppers.it/ima...ages/john4.jpg
ik ook :D :cool:
Verder vind ik gitaristen goed als ze mooie, pakkende solo's en van die prachtige riffs spelen. Ook al zijn het dingetjes waar ik niet eens moeite mee heb om (technisch) na te spelen, maar die gewoon uniek klinken, waar gewoon enorm veel gevoel in zit.
Dat in tegenstelling tot sommige gitaristen die ongelofelijk snel soleren, maar waarbij wel enige vorm van gevoel, laat staan een mooie melodie, mist.
Met al deze punten van criterium ben ik het eens... al kom ik dan toch bij een andere gitarist uit :wink:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brord
Dus hier is hij nog eenmaal... :lp:
http://www.plop.ru/site/videoklips/j...y_cantrell.jpg
Met al deze punten van criterium ben ik het eens... al kom ik dan toch bij een andere gitarist uit :wink:Citaat:
Dus hier is hij nog eenmaal... :lp:
http://www.plop.ru/site/videoklips/j...y_cantrell.jpg
Vrijdag nog live gezien. :cool: Maar z´n solo´s vind ik niet altijd even functioneel, maar het grootste gedeelte wel. 8-) Nieuwe cd gaat heersen.Citaat:
tien tekens
En rete-strakheid live. 8-) Maar ik dacht dat die andere gitarist ook meer soleerde, of komt dat doordat ze net een nieuwe hebben dat hij nu maar ff alle solo´s zowat speelt (iig de oudere solo´s) ?
tien tekens
Huh? Dit topic was net nog gesloten......vond dat al een domme actie....
Dat vond ik ook een zinloze actie, gezien de levendigheid van dit topic, dus ik heb Thomasvv even een PM gestuurd.
het heeft geholpen, Mith, gij brute slachter!!! respect r.e.s.e.p.c.t.!!
:lol:
Zul je zien dat nu het topic ontspoort :o
ik blijf optopic, ik weersta de verleiding...
1. Technisch begaafd. dat is ie
2. Niet enkel uitblinkt in soleren maar het riffen (slordige 90% van je tijd) er niet bij in laat schieten. dat kan ie ook
3. Pakkende riffs en goed klinkende solo's (een van de weinige gitaristen waarbij punt 2 niet benadeeld wordt door punt 1). reken maar dat zijn riffs funken en zijn solo's goed klinken
4. Soleren IN DIENST VAN het nummer (niet andersom, zoals bij velen waarbij punt 1 hoog scoord). als er iemand is die dat kan...
5. Meest monsterlijke sound die ik ken, schitterend. 3 marshalls, werkelijk te veel pedalen en een monsterlijk harde attack...
Oui oui, c'est John Frusciante (he fuck, dat rijmt ook nog 8-)
http://www.undercover.com.au/pics/rhcp_15.jpg
p.s. punt 6: legt meer gevoel in één noot dan de gemiddelde dichter in zijn hele carrière 8-)
Steve Vai is de beste van de wereld. Geen discussie mogelijk.
tien tekens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Richwoodje
Ik vind dat je dat heel erg mooi onder woorden hebt gebracht, echt super van je! En ik vind ook dat je 100% gelijk hebt!
Bij je ganse relaas denk ik onmiddelijk aan mijn favoriet,Citaat:
Rory Gallagher.
Anderen zullen dan weer direct iemand anders in hun gedachten hebben.
Wat je nu gezegd hebt is eigenlijk het verschil tsn de groten en de rest ...
Maar het blijft een mooie uitleg natuurllijk. :lol:
Alleen met dat rijmpje ben ik het niet eens :razz: , 'tis 'Froe-sjon-tee' (op z'n Nederlands).Citaat:
Verder helemaal met je eens, ook al zijn er meer mensen die veel gevoel in één noot leggen.
Gallagher was trouwens ook erg goed ja!
-->Volledig mee akkoord, zie uitleg vorige :wink:Citaat:
Maar Oui rijmt niet op Frusciante, het is Frusciant[ej]....Voor bewijs luister maar naar Flea op Slane Castle. "Ladies and Gentleman, John Frusciante! John is a m*therf*cking Frusciante! Woo hoo Woo hoo!"
Je bent een fan of niet natuurlijk :D
Greetz
Edit: Damn, FruscianteFan, je bent me voor :razz:
/zet z'n dvd-speler aan, waar Slane Castle nog in zitCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door M.COM
/zingt Maybe mee
/luistert
heej fuck jullie hebben gelijk :-D
nouja, dan maar:
HEEJ HEEJ, HET IS JOHN FRUSCIANTE!!!!! :razz:
edit: trouwens die sound in Maybe is ook helemaal geil 8-)