:oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raffel
militairen leren inderdaad hun verantwoordelijkheid kennen: Vertrouw je het niet > schieten
bijzonder veel amerikaanse criminelen zijn ex-millitairen
Printable View
:oCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raffel
militairen leren inderdaad hun verantwoordelijkheid kennen: Vertrouw je het niet > schieten
bijzonder veel amerikaanse criminelen zijn ex-millitairen
je vergeet dat een groot deel van de amerikanen in irak nu pas net geworven zijn... en geen jarenlange training haebben zoals de mensen in zwitserland
Heb dat ook gelezen...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wormaap
Pff, dus besloot ie maar om DD omver te knallen. Sick F**k.
Idd een gitzwarte dag voor de metal wereld :-(
ik heb het niet over de amerikanen in irak, ik heb het over ex militairen die nu in de criminaliteit zitten, dat is al heel lang zoCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntY
OK NU IS HET GEDAAN DIT TOPIC GAAT OVER DIMEBAG
als het al niet zwart was de mettal wereld maar ik vind het zeer triest horCitaat:
Auteur Bericht
Bluesbreaker Geplaatst: 09 Dec 2004 17:51 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
AntY schreef:
je vergeet dat een groot deel van de amerikanen in irak nu pas net geworven zijn... en geen jarenlange training haebben zoals de mensen in zwitserland
ik heb het niet over de amerikanen in irak, ik heb het over ex militairen die nu in de criminaliteit zitten, dat is al heel lang zo
Baco Geplaatst: 09 Dec 2004 17:28 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Wormaap schreef:
Op een ander gitaarboard las ik een verwijzing naar een post op het Damageplan forum van iemand die erbij was. Volgens hem zei de dader iets over hoe DBD z'n leven verwoest had door Pantera te verlaten en dat'ie daarom zo pissig was.
Een gitzwarte dag voor de metalgitaar.
Heb dat ook gelezen...
Pff, dus besloot ie maar om DD omver te knallen. Sick F**k.
Idd een gitzwarte dag voor de metal wereld
zoieso dat er artiesen worden neer geknald.
Dit is er zeer triest ik hoop niet dat dit soort dingen nog vaker gaan voorkomen
:o
Ik kan het niet bevatten. Ik ben al trouwe fan sinds Cowboys from Hell uitkwam. Wat een verlies. Toch echt wel een van de best of zelf de beste van de huidige metalgitariten. Nu hecht ik pas echt veel waarde aan de plectrum van Dimebag van het optreden in Den Bosch. R.I.P.
Man ik schrik hier wel erg van moet ik zeggen. Ik ken eigenlijk niet zo veel van Pantera/Damageplan. En Dime's gitaarsound kon me ook totaal niet bekoren, maar dat je zo aan je eind moet komen... Echt griezelig.
Wel jammer dat ze de schutter hebben 'uitgeschakeld', ik had graag z'n motief willen weten.
Mss komen ze er alsnog achter dmv vrienden enzoCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bigfoot414
Volgens de geruchten zou die gast het gedaan hebben omdat hij Dimebag de schuld gaf dat Pantera uitelkaar was
volgens mensen die erbij waren , schreeuwde hij iets van dat hij kwaad was dat dimebag pantera had opgebroken.
de vermoedens worden ook steeds groter dat zijn broer Vinnie ook is neergeschoten , las zoiet in een CNN bericht dat vinnie viel en mensen op hem gingen liggen om hem te beschermen.
...en t was dus net gewoon ook op nos journaal ... :-(
Blijkbaar niet:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wietse
Check http://www.roadrunnerrecords.com/bla...net/index.aspx, wordt regelmatig up-to-date gebracht.Citaat:
None of the other DAMAGEPLAN bandmembers were hurt in the Columbus, Ohio shooting incident that resulted in the death of the group's guitarist, Dimebag Darrell, a source close to the band has confirmed to BLABBERMOUTH.NET. Meanwhile, several people that have had conversations with Dimebag's former PANTERA bandmate, singer Philip Anselmo (currently in SUPERJOINT RITUAL), early this morning are reporting that the frontman is "devastated" by the news of Dimebag's death.
www.condoleance.nl
Ik heb een condoleance register geopend!
http://www.anthrax.com/
enkele woorden van een paar anthrax-leden
ze zeggen dat dit de killer is
en hij zat ook in de marine
http://images.ibsys.com/2004/1209/3984911_200X150.jpg
bert k? :o
Deze bump ik toch wel ff hoor!
http://users.pandora.be/josdevos/Stuff/dimenewsdec9.jpg
Mee eens, laten we verder praten over zn meesterlijke riff, en zn goddelijke solo'sCitaat:
FOZZY/STUCK MOJO Guitarist Says He Wants To Celebrate DIMEBAG's Life, Not Talk About His Death - Dec. 10, 2004
dit is gewoonweg schandalig... geen woorden voor
ik heb het ontdekt hier op het forum
op het vrt nieuws gisteravond werd er met geen woord over gerept...
rip dime
Ik las op stubru dat er ook rekening word gehouden met een afrekening binnen het criminele circuit. Dimebag was namelijk eigenaar van een aantal goktenten.
Uiteraard was Dimebag geen onbekende voor mij. Maar ook zeker niet de gitarist waarvan ik elke dag de CD draai.
Ik vind het onvoorstelbaar dat dit gebeurd is. Het is zeker niet de eerste keer (John Lennon en wellicht vele andere)
Het maakt me heel verdrietig.......
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Iedereen.....
Het is soms moeilijk door alle ellende heen te kijken die de aarde beheerst. Bedenk wel dat helaas alleen de negatieve dingen de media en ons leven zijn gaan beheersen.....er gebeuren ook veel mooie dingen
Nou ja....wilde ik toch even kwijt :-(
Pak maar weer eens mijn gitaar.....
Zal vanavond maar eens een biertje pakken op Dime......
Groet,
Vinni
Laten we maar hopen dat mijn naamgenoot het overleeft.
Damn... wat een debielen zijn er op de wereld :\ :???:
:o wat moet je daar nou op gaan zeggen.
Zo'n dingen zouden neit mogen gebeuren ...
Gestorven met een gitaar rond zijn nek :-(
Rest In Peace
http://www.damageplan.com/damageplan2.jpg
:-( R.I.P. Darrell :-(
Zo zie je maar weer...
Mij gaf het net een enorme drang om na jaren weer eens Cemetary Gates uit mijn 4x12 te persen. Toch nog steeds een magische riff!
Jammer dat een metalheld op deze manier tot de "short drop and sudden stop" komt
Gianno
pffff MTV.........naja tenminste goed dat Dave Mustaine het presenteerdCitaat:
MEGADETH mainman Dave Mustaine will be hosting the MTV2 "Headbanger's Ball" tribute to DAMAGEPLAN/ex-PANTERA guitarist Dimebag Darrell on Saturday, December 11 beginning at 10:00 p.m.
"For those of you who do, please pray for me that I would do Darrell justice," Mustaine said. "For those of you who don't, please just send positive thoughts so this will be a truly fabulous, honoring, and respectful reflection back on a very good man, and guitar virtuoso."
Hoewel ik eerder Zakk Wylde had verwacht ofzow
Er was eind jaren 80 sprake van dat (toen nog) Diamond Darrell bij Megadeth zou gaan spelen, dat was nog voordat Pantera was doorgebroken. Voor Cowboys from hell speelde Pantera 80s power metal (compleet met panties en getoupeerd haar), Projects in the jungle is best de moeite waard maar ze waren niet bijster succesvol. In de plaats van Dimebag werd toen Marty Friedman de nieuwe Megadeth gitarist.
Er is dus zeker een historische band tussen Dave Mustaine en Dimebag.
Ja ok, maar ik heb altijd al begrepen dat Zakk en Dime de beste vrienden warenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
je vergeet wat: marty friedman, 'de man die bij ozzy was afgewezen ff daarvoor' ;)
Ik denk nu dat Dean best goed ML's zal gaan verkopen de komende tijd...
Ik vraag me af of ze de Dime signiature nog gaan uitbrengen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SiNiSTRaL
Als die er zou komen (volgens mij wel toch?)
Het kan ook zijn dat Zakk het emotioneel niet aankan, ik weet bijna zeker dat het mij niet zou lukken om iets in touw te zetten voor mijn beste vriend als hij plotseling zou overlijden :wink:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thajan
ik hoop dat ze de dime reeks gaan uitbrengen, ik zal er dan zeker is naar gaan kijken en hier nog een linkje
http://www.guitarworld.com/
Citaat:
http://www.guitarworld.com/sq_dimebag_darrell_elk.jpg
It is with great sorrow and a sense of personal loss that Guitar World magazine has learned of the tragic death of Dimebag Darrell, lead guitarist with Damageplan and one of the most influential hard rock musicians of his generation. Guitar World had a close association with Dimebag since his earliest days with Pantera, the heavy metal band with whom he established himself as a hero to hundreds of thousands of guitar players.
"We featured Darrell on our cover way back in 1993," recalled editor in chief Brad Tolinski, "and from the start we had a special relationship." That closeness led not only to six more cover features over the years—including the March 2004 issue, which named him one of the Ten Greatest Metal Guitarists of All Time—but a long-running and extraordinarily popular instructional column by Dimebag himself.
"He was a great guitarist and a great guy, as well," said Guitar World contributing editor Nick Bowcott, who worked with Dime on his column and ultimately became a close friend. "He was as serious about the teaching as he was about his own playing, and he took great satisfaction in knowing that he was able to influence younger players in such a direct way."
Tolinski, who often met with Darrell, recalled the guitarist's outsized personality. "His fans knew him as an enthusiastic, hilarious guy with a long red Pharaoh's beard, wild tattoos and extreme guitars, and there was nothing contrived about that image," said the editor. "The only thing about himself that he took very seriously was his music, his guitar playing."
Guitar World expressed its condolences to Dimebag's father, Jerry Abbott, a longtime Texas musician, and Vinnie Paul, Dime's brother who played drums in both Pantera and Damageplan. Tolinski announced that the magazine would publish a tribute issue in Darrell's memory in March 2005, as well as an issue of its Guitar Legends series, on sale Feb. 8.
"Our readers will never forget Dimebag Darrell,"said Tolinski, "and neither will we."
Zou er mss ook nog een tribute concert komen?
Weer een geweldige gitarist minder :( :(
wat een trieste wereld is dit aan het worden!
ik denk als het plotseling was, ik het mss nog wel zou kunnen(ok het zou niet droog blijven) maar als het op zo'n gruwelijke wijze als bij dime gebeurt zou zijn, zou ik het niet weten of ik dat kan hoor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anders Destium
hey vliegkoffer......dat was het altijd al hoor.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flightcase
Het is alleen......hoe langer je hier bent,des te meer maak je mee.
Het wordt dus,in je eigen ogen, nog veel erger.
Ik haal het positieve d'r dan maar weer uit,dat helpt me d'r wel weer door.
Donderdag in het repetitie hok hoorde ik het slechte nieuws.
.....maar we hebben gespeeld als een op hol geslagen locomotief.
Ik zal altijd aan dime moeten denken als ik de V headstock van m'n plank zie.
Mooi toch?
Al moet ik toegeven dat het voor mij een stuk makkelijker is,want mijn band opereert in de grovende metalhoeken waar pantera is gestopt.
Lastig als je van country houdt.
Citaat:
“I was absolutely shocked by the news.
Dimebag was such a really nice genuine bloke and a great player.
He was always very respectful towards me and it was lovely to have him on tour with us.
He will be sadly missed.”
Tony Iommi
:) mooie woorden !Citaat:
Zakk Wylde of OZZY OSBOURNE/BLACK LABEL SOCIETY:
"He was beyond beautiful. When he'd walk in the room, he'd light it up. Fuck the guitar playing — he's right up there with Eddie and Randy and Hendrix. All he wanted to do was make everyone happy. He was the ray of sunshine. Dime will never die ever — he's in my veins. He's sitting at God's tavern, having a cold one with Randy Rhoads and Hendrix. Dime was an original."