BlackSun:
Last Days Of Humanity - In Advanced Haemorrhaging Conditions
Printable View
Jerry Hormone
Geen nederlandse gitarist is cooler dan Jerry.
ja, prachtig type is dat. Hoe arrogant ook erg vermakelijk kan zijn. :)
Allemachtig Merijn, ik luister wle behoorlijk wat stevige metal, af en toe eens wat The Berzerker tussendoor is best lekker, maar dit..tis echt gewoon 1 ruis. En die stem..... (wel cool gedaan trouwens, dat vindik wel :razz: )Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeathGrinder Merijn
Als je ff 'een cdtje opzet' zet je dan dit ook echt op?
LDOH is van 1 mijn favoriete bands, maar ik luister natuurlijk ook wel eens wat anders. :-D
Voor dat soort zang moet je trouwens naar Gorecity gaan!
http://www.effenaar.nl/fnr_content_e.../gorecity3.jpg
"Eén van de smerigste indoorgoor-festivals in Europa heet GORECITY. De Effenaar presenteert dan ook niet geheel zonder trots maar liefst èlf goregrind/grindcore orkestjes, waarbij de boerende en kokhalzende kadavers ongetwijfeld uit de speakers gaan klonteren! Uw gastheer Steven Smegma selecteerde de allergoorste en/of allersnelste splattergoregrindbands ter wereld, hoofdzakelijk afkomstig uit Tsjechië, Duitsland en Frankrijk. Ons land levert ook een bijdrage in de vorm van het geschifte groovegoretrio Rompeprop, snelheidsrecordhouders en kotskoningen Last Days Of Humanity en het orgastisch strakke Cliteater. De nadruk in het goregrindgenre ligt op de ultra smerigklodderende blubberborrelvocalen, F5 tornado 78 toeren drumming (nìet normaal!) en een podiumpresentatie als een ontspoord gekkenhuis, gedrenkt in zwartgallige humor! Een unieke en onvergetelijke grindcore/goreparty, waar nu al ver buiten de landsgrenzen over gesproken wordt!"
I second that.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Matje
Wat vindt je van LDOH, Kitaarhiero?
? Wie van de twee bedoel je?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michiel88
Jasper van ex-Oil is de coolste.
Verder Tjeerd van Voicst en Joey van Jimmy Barock.
de linkse is Ger Hoeymaekers, de rechtse is Frank Boeijen.. kbedoel dus wel degelijk de linkse :wink:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AutoStatic
Er kan er maar een de coolste zijn, misschien zelfs wel de beste en dat is dhr. Harry Schat. Een relatief onbekende gitarist die met zowat alle grote der aarde gejamd heeft. Hij heeft een muziekschool in Purmerend maar het had niet veel gescheeld of hij was een fusiongroep begonnen met Billy Cobham, u allen vast bekend, die een groot van is van het spel van Harry. Zijn ultrajonge zoontjes (13 en 16 volgens mij) zijn DE beloftes voor Nederland op gitaargebied.
Waarom is hij zo cool? Hij is nooit te beroerd om een potje mee te jammen met minder getalenteerde snarenridders, zijn podiumpresentatie is vlammend en origineel (tong uitsteken, etc.) en als klap op de vuurpijp, hij kan karate, dus als je hem fokt, dan beukt ie je harses gewoon effe aan gort! Hij kan ook aardig wat alcohol op btw.
Mijn tip: Harry Schat!
Marcen Coenen ( jezus ben nog steeds verliefd op zijn arps)
Boudewijn ( zelfde reden )
Frank Schiphorst ( die gozer kan me toch mooi spelen abnormaal )
die gast van Alquin is hendig cool.
akkerdude!
Die gozer die bij Borsato speelt.
Ja! die is ook behoorlijk goed. Maar wat is zijn naam? :???:
Rob Winter of zoiets?
ik vind
de coolste gitaristen vind ik
Leendert haaksma
Martijn van Aght
Dennis van Leeuwen
David hollestelle
Dany Lademacher
Ulco Bed
Akkerman
Van Halen
Vandenberg.
Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar heeft iemand hier wel eens gehoord van Martijn van Iterson? Ik geef niet zoveel om lijstjes, maar de jazzers onder ons zouden eens een nummer ergens vandaan moeten plukken.
Martijn is groots!
Maar:
http://members.ams.chello.nl/ruller/...eric+juraj.jpg
Jesse van Ruller is nog steeds mijn favoriet.
Trio en Catch zijn wereldplaten!
Zeker Eddie Van Halen.
die wordt dus constant genoemd, maar niet echt Nederlands te noemen. Ik vraag me zelfs af of hij de laatste 30 jaar een nederlands paspoort heeft gehad.
Renè Nodelijk(me leraar :-D :cool: ) van Renè & the Alligators
okee, maar alleen is het jammer dat hij zijn zus rock 'n roll laat zingen.....
Marcel Coenen!
LEENDERT HAAKSMA
Wanneer het R&R betreft David Hollestelle Jr. > lekker ranzig
Ed
Geen gezèìk :)
wie de fuck is ed nu weer?
Die met die kroket...........Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
http://hem.passagen.se/snowblnd/sof/...s/tb87-av1.jpg
Adje Vandenberg
heb ik meegemonteerdCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe
:-D
yay hoe boeiend :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VHsologitarist
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Reel Big Fish
en zo isda...!!! :-D
Mijn leraar kjel jacobson :P
+1Citaat:
Tupelo Geplaatst: 12 Mrt 2005 21:58 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Wanneer het R&R betreft David Hollestelle Jr. > lekker ranzig
die gast is rock en roll !
Dany Lademacher
David Hollestelle
en zeker Ruben Hoeke!
is de zoon van Rob Hoeke, ook niet misselijk (op piano dan)
+ 1Citaat:
mzm Geplaatst: 28 Mrt 2005 22:58 Onderwerp:
--------------------------------------------------------------------------------
Dany Lademacher
David Hollestelle
jij snapt het ! 8-)
Ruben Hoeke speelt met David Hollestelle zo af en toe. Soms speelt hij ook met Eelco Gelling. Effe googlen dus :P Voor de echte bluesliefhebbers en fans van het ruige stampwerk mooie gitaren trouwens :P