ja want Green Lizard is wel een "echte" band die het doet voor de muziek, Di-rect is wat meer gericht op het jongere publiek, dus waar zie je de vergelijking
Printable View
ja want Green Lizard is wel een "echte" band die het doet voor de muziek, Di-rect is wat meer gericht op het jongere publiek, dus waar zie je de vergelijking
Ik ben nu al bijna 2 jaar geleden bij Simply Red geweest, ik heb dus Mick gezien.
(de gitarist was trouwens erg stoer :dance: )
Haha wat n topic..
nou eh
Paul Gilbert
Jennifer Batten
Frank Gambale
Mike Terrana (mee gespeeld ook)
Ron Jarzombek
Joe Stump
Ray Alder (alleen ff "Hi" en "Hoi" in dezelfde backstageruimtes)
Geheel Agent Steele, Girlschool, Jaguar, Death SS, eh en de rest van het Raise Your Fist-festival dit jaar in Hardenberg backstage.
Kzag dat Marcel Coenen hier ook genoemd is.. kameraad van me
Dan mag Joop Wolters dr ook bij
En Rachel (ex-Occult, Sinister)
En Dennis van Severe Torture
Marcel Verdurnen (ex-Altar, nu Orphanage) heeft mn speakerkast gekocht
George van Orphanage ontmoet
Allan Holdsworth
Devin Townsend
Gene Hoglan
Pain of Salvation
Erwin Nijhoff
Frank Boeijen
Normaal
Entombed
Threshold
Stephan Lill (+Vandenplas)
Carlos Vamos
Barend Courbois
Tessa Boomkamp ken ik van 'vroeger', nu zit ze bij Borsato etc. te drummen en saxen en gitaren en zingen enzo.
Osdorp Posse ooit es mee op een camping ontbeten
Within Temptation deden we ons 2e optreden mee
jah en nog een hele bult bands zoals Asphyx, Sun Caged, Neon Sunrise, Lanfear, Wizard, Altar, Harrow etc
en nog wel een hele zooi waar ik zo niet op kom. :)
- Mannen van Soulwax/2 many DJ's
- Admiral Freebee aka Tom Van Laere
- Gunther van Stash
- Kerels van Triggerfinger
- Bassist Spearhead
- Bassist Danko Jones
- Michaël Franti van Spearhead (3 keer)
- Danko Jones
- en nog een handjevol onbenullige artiesten wiens naam ik al lang vergeten ben en/te zwak vind om hier te vernoemen.
Cheers,
Bart
Yngwie Malmsteen (verschrikkelijke arrogante flikker die toch 1 van de beste is)
Zakk Wylde na het optreden in de melkweg (supergast die me ook nog effe op zn bullseye liet spelen, en nog een jointje gerookt met Nick Catanese de andere gitarist van Black label society)
Tony Mc Alpine (toffe gozer die best kan zuipen)
Ozzy (tijdens meet and greet in vechtsebanen, stond ik effe met mn mond vol tanden bij zo`n levende legende)
De Jeugd van Tegenwoordig, nog afgelopen zaterdag.
En nog mee geluld ook. :-D
Watskebeurt..... :wink:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wyldefreak
:o :o :o :o :o :o :o :o
GODDAMMAAAHHHT!!! :evil: :evil:
De leden van peter pan speedrock 8-) the shavers 8-) en Beavershot 8-)
Dikke Dennis? :-D Ik vergeet altijd of hij nou de zanger is, of dat hij gastzanger is (hij doet wel vaak mee in ieder geval, ken de band verder niet goed, mijn broer is er erg fan van) Maar die gast is wel ubercool! :-DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Axelll
Eeh, hoe high was je toen? Sorry voor als het waar is, maar dat vind ik een te sterk klinkend verhaal...Citaat:
Zakk Wylde na het optreden in de melkweg (supergast die me ook nog effe op zn bullseye liet spelen
Dikke dennis is idd gastzanger zing 1/2 liedjes mee... :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vampire
Niet dat het klinkt maargoed
Hij zit ook in die nieuwe telfort reclame, die is geniaal :-D Dat ie gaat stagediven en dat niemand hem opvangt :-D
Nog nooit gezien...moetik maar eens meer tv gaan kijke dan :razz:Citaat:
is die Slash echt zo arrogant??
en, heeft iemand ooit met Mark Tremonti gebabbeld
Freek de Jonge?
Een paar vrienden van me zijn 'm ooit tegengekomen in Praag (ik heb het over Slash). Hij liep daar rond in de Bunkr op de vooravond van een Guns & Roses-concert in het grote stadion van Praag. Ze hebben 'm daar aangesproken en een biertje met 'm gedronken. Schijnt een hele aardige kerel te zijn geweest die avond.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stijnuhh
Inderdaad, ik dacht altijd dat Zakk een arrogante zak stront was. (geen kritiek op zijn gitaarspel :amp: )Citaat:
Dream on dude :roll:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wyldefreak
de kast(alle leden oude leden)
guus meeuwis
kayak(alle huidige leden)
harry sacksioni
tommy emanuel
metallica
pascal van blof
henk westbroek
en nog een aantal(kan het nie meer zo goed herrineren)
Hmmm Alle leden van Nightwish
Afterforever
Epica
Fintroll
Therion
AUtumn
Within Temptations
In Extremo
etc. etc. etc.
Haha... heb Dikke Dennis van PPS ontmoet... Ze speelde op n festival waar ik vrijwiller was. Meteen achter het podium stond de backstage-tent, dr zat pak m beet 50 cm tussen. Af en toe liepen er techniek mannetjes gehaast tussen dat gangetje.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Axelll
Op een gegeven moment was er n versterker gaan roken, en aangezien ik een van de stagemanagers was moest ik ff kijken. Ik ren dus door dat paadje, terwijl Dikke Dennis aan de andere kant komt aanrennen en zich door dat smalle paadje wurmt. We komen elkaar halverwege tegen... kijken elkaar aan... en schieten allebei tegelijk in de lach. "Gaat niet lukken" zegtie met n grijns. "Nou, ik ga wel terug, voordat je hele podium affikt!!". Handje geschud, en naar het podium. Lache!
Verder is er n tijd geweest dat ik John Hayes (Mothers Finest) regelmatig zag, en daar veel mee heb geouwehoert. Echt een hele toffe gozer. Met een gig nog eens over zn Marshall-installatie gespeeld. Ook wel eens met Barend Courbois (goed zo??) gepraat. Leuke vent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wiltin
De Kast ken ik ook een paar vaag van, zijn op zich best coole lui. Van After Forever kende ik ook een paar leden erg vaag. Ook erg toffe lui, maar kende die lui voor ze ineens 'groot' werden, dus ik weet niet in hoeverre ze veranderd zijn.
Verder heb ik een hekel aan BN'ers van de TV kliek. Ooit met diversen gesproken, en velen vind ik echt ontiegelijke hufters. De ergsten vind ik Bassie en Adriaan, serieus, dat zijn echt een paar ongemotiveerde hufters.
Hee wat grappig,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firebird
zo'n tijd heb ik ook gehad, elk festival waar ik heen ging stond hij ook ergens in het veld, t shritjes te verkopen enzo. Volgens mij heeft ie een nerdelandse vriendin.
Erg aardige vent inderdaad die John.
Da's inderdaad grappig, want ik geloof dat ik de enige ben van alle gitaristen die ik ooit een keer heb gesproken die nog NOOIT ook maar in de buurt is geweest van John Hayes! :lol:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mbakker75
Ik zweer het, ik kan zo 20 man opnoemen uit Nijmegen en omstreken die wel eens met 'm hebben gespeeld, om nog maar te zwijgen van de mensen die 'm wel eens hebben ontmoet. Ik niet dus. Een vreemd verschijnsel.... :o
De drummer van Magnapop: ooit mee duvels zitten drinken in mijn stamcafé.
De banjospeler van Shane macGowan & the popes: ook in mijn stamcafé, maar kwam geen verstaanbaar woord meer uit.
Ik heb de bandleden (+ boegbeelden) van Krezip, Clouseau en Bon Jovi wel eens van heel dichtbij gezien! Echt ontmoet is dat natuurlijk niet, maar is wel heel leuk om mee te maken! :)
Babbeltje mee geslagen na optreden:
Lemmy ergens in de 80's in Gent.
Eric Johnson jaar of 15 geleden in Brussel (klein zaaltje voor een man of 50, echt waar. Heb nog steeds de setlist die ik van het podium gegrist heb).
Mike Stern vorig jaar in Gent.
RM
ik heb hem ook nooit ontmoet, maar wel een tijdje met zijn drummer in een band gezeten.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic
Machine Head
Children of Bodom
Marky Ramone en Jerry Only een hand gegeven =)
Ik heb vroeger toch veel plezier beleefd aan hun TV programma's / cassetebandjes.......Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Neals
Ik heb een lange tijd geleden gesproken met de toenmalige drummer van BackFire! (bestaat die band nog?) ... paar maanden later pleegde hij zelfmoord.
Op Waldrock 1998 (denk ik) heb ik met Logan Mader een jointje gerookt, hij speelde daar toen in Soulfly... dat was wel grappig :)
en die logan leeft nog wel?
:p
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
Hehe, dat vroeg ik me ook al af :P LOL
Verbazingwekkend hoe onze levens steeds maar weer van overeenkomstige toevalligheden in elkaar lijken te kruipen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Harry
Zo heb ik ook ooit met een drummer samen gespeeld waarvan ik de gitarist nog nooit heb ontmoet!
Het leven zit vol verrassingen. Onbegrijpelijk!
Angstig bijna! :o
Ik ben ooit naar een concert van Beth Orton geweest. Na het concert zocht ze me op aan de bar en zijn we in gesprek geraakt. Was cool, erg leuke dame! :)
Verder, ontmoeten ja ach niet echt. Ben een keer naar Interpol geweest, de gitarist van mijn band stond de hele avond te flirten met een meisje dat er uiteindelijk na wat onenigheid vandoor ging met de bassist. :D
Een keer een potje gepould met de vele saxefonisten van Brood na een concert.
C'est tout, maar Beth Orton rules! :satisfie:
De Heideroosjes of eigenlijk...De Ramroosjes...
Leuk feestje was dat :D
Mark tremonti de man himself in A'dam
Ritchie Blackmore (2x). Zijn handtekening staat op mijn gitaar.
-John Hayes (Mother's Finest)
-Dion Murdock (Drummer; Mother's Finest, Mady Grey, Intwine, Lange Frans & Baas B. Bas; Kane)
-Eveline Karels (drumde o.a. bij Loise Lane)
-Ivo Severijns (bassist Herman Brood)
- K-Otic (heb met een van hun in 'n band gespeeld en heb met hun laatste albumpresentatie meegespeeld)
- Di-rect
- Intwine (nog met Jerremy en Kevin; speelde na ons op 'n festival)
- Walter Latuperissa (bassist o.a. Snowy White en de Nederlandse band van Steve Lukather)
- Juan van Emmerloord (Drummer van oa. Snowy White en de Nederlandse band van Steve Lukather)
- Oscar Holleman (Vroegere vriend v/d Fam. Speelde in Vengeance en is nu producer)
- Arjen Lucassen (in Vengeace tijd)
- Dinand Woestoff (Kane)
- Tony Cornelissen (o.a. Kane en Sita)
van die bigband bedoel je zeker?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo