gaaf, en ook weer een CIDtje vooraf :seriousf:
Printable View
gaaf, en ook weer een CIDtje vooraf :seriousf:
CIDjes zijn cool. Zal de mijne binnenkort ook maar weer eens posten nu alles overgewaaid is en ik geen mod meer ben. tering wat heb ik in gang gezet. Zelfs Peter haakt nu aan met parodiën, begrijp ik.
ik versta er inderdaad geen ruk van.
nee hij was degene die hier een perciflage op maakte http://www.youtube.com/watch?v=pBSmRwDt7Jo
(heb trouwens nu wel verstaan wat Peter zei)
de muziek stond hier thuis vrij hard
@ Ben,
Een mooi verdiend kado! Heb het verhaal zo zijdelings gevolgd en het is eigenlijk DWDD-waardig.
Je snapt wel dat deze Gibson wel eentje is dat een familie-erfstuk moet zijn. Als je hem eerder wegdoet krijg je billenkoek!
Ik blijf het echt een onwaarschijnlijk verhaal vinden... Zo'n filmpje als deze waaruit blijkt hoe gelukkig je die man daarmee hebt kunnen maken zou op zich al genoeg voldoening moeten kunnen zijn...
Maar dat moet niet zo zijn... ;) Zo een pracht van een gitaar ervoor in de plaats krijgen is mooi. En het is nog mooier met het hele verhaal erachter...
Proficiat! Heb je verdiend!
Heb je die gitaar mogen kiezen? Want die Frampton Sig is toch een stuk meer waard dan deze?
Wat een vet verhaal, en een leuke afloop!
Ik denk dat dat waardeverschil pas in de markt merkbaar is. voor de gibson fabriek zullen de gitaren niet zoveel schelen kwa "kosten" en denk niet dat meneer Frampton echt financieel pijn heeft van deze 2 gitaren kwa prijs.
Derhalve zijn de gitaren wel weer gelijk aan elkaar en om eerlijk te zijn vind ik de goldtop toch echt een mooiere gitaar.
Als ik overigens in Ben's schoenen zou staan zou ik al blij geweest zijn met een Epiphone en de hele ervaring.
De waarde is inderdaad niet belangrijk, waneer je een kado krijgt.
De feitelijk waarde tussen de Goldtop 3200 euro en de Framton 4000 euro, maakt niet zoveel uit.
Ik persoonlijk vind de Goldtop veel mooier dan de zwarte Frampton met de drie elementen, maar dat is persoonlijk.
Ik had blij geweest met alles wat ik had gekregen van Gibson
Link even gekaapt van het Mylespaul Forum: Interview met Peter Frampton over DE gitaar gisteren op CBS: http://www.cbsnews.com/video/watch/?id=7399320n
Ik kan me goed voorstellen dat je hier blij mee bent,
Het is een prachtige gitaar waar veel plezier mee zult hebben.
Veel succes ermee, wat een verhaal, niet te geloven.....
groet, Piet
Mooi om te zien! Alleen een beetje jammer dat er geen live-beelden achteraan komen met de feitelijke gitaar....
Dat is ook precies wat ik altijd zeg over mijn 1978 LP Standard..... Ik weet precies wat hij doet en waar het zit bij die gitaar. Ik heb op duurdere, luxere en weet ik wat voor LP's gespeeld, maar op de één of andere manier klopt deze LP voor mij. Herkenbaar verhaal dus! En ik blijf sowieso het hele "Frampton krijgt z'n LP terug"-verhaal prachtig vinden, maar ik ben dan ook wel een sentimentele zak... ;)
Heee, is dit een item op dwdd geweesd? Wanneer dan? Ik kijk het elke dag en vond dit al een onderwerp geschikt voor dwdd en nu heb ik precies deze aflevering gemist.
Weet niet of ik er al een rectie op gegeven heb maar het is een schitterende goldtop. Echt een erfstuk waar je familie 5 generaties later nogsteeds een bijzonder verhaal te vertellen heeft.
Het zou wel op DWDD moeten komen vind ik :-) Gefeliciteerd met je Goldtop en mooi verhaal!
Bass, dit clipje kende ik, prachtig!
Ik bedoelde eigenlijk dat als je een item over die gitaar uitzend (incl. interview met Frampton), je dan toch ook zeker moet laten zien dat hij die gitaar weer gebruikt.
Even zo goed: dank! Dit clipje wil ik nog wel een paar keer zien! ;)
Mooi Ben! :)
Ondanks dat ik het ook jammer vind dat de bewuste Les Paul niet in het filmpje voorkomt, zijn de liedjes wel goed gekozen; "All I wanna be is by your side", en "Show me the way" is natuurlijk de meest herkenbare, en ik moet zeggen dat ik het vroeger maar een zeiknummertje vond, maar ik krijg er, mede door dit verhaal, kippenvel van..... :)
:hippie:
Gefeliciteerd met je gitaar! Super mooi ding!
Was ook heel een mooi verhaal om te volgen, net een sprookje!
Dat siert de mensch...
Zeggen ze ...
:)
Ik vind die r7 echt mooi! Heb er ooit 1 gehad en wil er ooit weer een, maar eerst een r6 en r9
Waarom doet je papa open en neemt hij je gitaar in ontvangst? :chicken:
Damn erg erg erg erg cool om te zien dat je zo'n mooie goldtop hebt gekregen, enkel hadden ze een darkback moeten sturen. ;)
Het filmpje waar Frampton er voor de eerste keer opspeelt is ook geweldig. Wat zouden ze allemaal aan die gitaar hebben gedaan om het terug op te frissen want toen jullie hem hadden zag het fretboard etc. er niet echt mooi uit. Dus nieuwe pots/nieuwe humbuckers/poetsen fretboard en nieuwe frets ???
Als ik jou was zou ik toch dat 'beetje' extra geld uitgeven aan een CS. Ik merkte het verschil echt tussen een gewone en een CS, speelt veel lekkerder/vloeiender naar mijn mening.
Ik zat net nog eens even naar die gitaar te kijken, zie ik dat de body gewoon 1 stuk mahonie is
Dat zie je tegenwoordig ook niet veel meer.
Is dat bij alle customshop Gibsons ? weet iemand dat
mooi en gefeliciteerd!
FF SERIEUS?
Hoe cool is dat? Gefeliciteerd ermee!
gibson doet dat wel regelmatig ja, maar niet alleen customshoppers hoor.
@kees: ik heb bijna alleen maar enkeldelig mahonie in m'n collectie. sterker nog, ik heb ook 2x enkeldelig esdoorn (1x flame, 1x quilt), eendelig padouk op eendelig wenge en 1 delig purperhart top, en ook nog enkeldelig korina.