Ik denk dat die de Warmoth aanbidder bedoelt en niet mr. Fingers
Printable View
Nee alsjeblieft niet zeg, ik kom daar ook (incognito, want ik wil niet dat iemand daar weet dat ik ook op dit pauperforum rondhang :seriousf: ), moet ik dáár dat gezever over z'n schroeven nóg een keer gaan aanzien.
Ik heb stiekem best wel gevoel voor humor, maar twee keer is ook voor mij te veel ;)
@ Mac : toch niet zo een uit, ehm, kom hoe heette dat toneelstuk ook weer...
Die met die kut monologen :soinnocent:
Juist.
Of Mr. Fingers aan zijn naam komt doordat ie een vaardige zakkenroller is, een vaardige goochelaar, een vaardige bespeler van vrouwen, of gewoon een snelle bassist, weet ik niet, maar zijn persiflage vond ik leuk. En hij is verder ook inhoudelijk een welkome forummer.
Helaas hangen hier ook wat discipelen van een schreeuwlelijk rond, die denken dat die schreeuwlelijk werkelijk weet waar ie over praat. En die discipelen kunnen kritiek op de schreeuwlelijk blijkbaar al net zo min velen als de schreeuwlelijk zelf ....
Aangezien ik niet de goddelijke oren van Orpheo heb, begrijp ik de helft van de tijd niet waar 'ie het over heeft.
Tevens zie ik persoonlijk de subjectiviteit van luisteren/waarnemen als een gegeven waarover je nooit kunt oordelen, oftewel wat voor de een meesterlijk klinkt, is voor de ander pure shit.
Gevoel voor humor heb ik gelukkig wel, en de parodie is meesterlijk, vooral omdat je pas na een paar regels door hebt dat het er een is.
Vraagstelling :
Zou er een omgekeerd evenredige relatie zijn tussen gehoor en gevoel voor humor ??
Bij sommige mensen wel. :D
Oh die ken ik niet. Louter toeval :)
Waarom reageer je zo boos? Wat is er mis gegaan dat je echt helemaal niks kan verdragen? Waarom denk je dat Orpheo helemaal niet weet waar hij over praat? Waarom ga je gewoon door terwijl iedereen allang heeft geaccepteerd dat Orpheo is zoals hij is en ook al gelooft niet iedereen hem we hem toch zijn gang kunnen laten gaan? Al heeft hij in een kwade bui zijn woede uitgesproken over dit forum en zijn leden moeten we hem dan buiten sluiten zoals kleine kinderen dat doen?
Dram toch niet zo door man, daar word je zuur van en daar houd bijna niemand van. Live&let die weet je, verbeter de wereld spring van een brug ofzo. Kweek eens wat gevoel voor humor en laat eens een dag je baard staan en ontspan je billen een beetje. Het doet maar even pijn.
Willem, ik begrijp je wel, maar zodra die tegengas krijgt of je bent het niet met hem eens, wordt die kwaad en wordt je door hem gelijk uitgemaakt voor klootzak of irritant kutventje (zoals bijvoorbeeld in mijn geval).
Hij lokt deze aantijgingen ook zelf uit.
Je hebt helemaal gelijk over leven en laten leven, maar liefde moet van twee kanten komen.
Ja maar als ik steeds iedereen op z'n smoel moet gaan houwen omdat hij me klootzak noemt dan kan ik wel bezig blijven. Ik heb het gewoon geaccepteerd. Ik ben een klootzak, en accepteer andere klootzakken om wie ze zijn.
Het is maar internet, niet iets dat mij als persoon echt kan raken.
Ik wou net zeggen dat ik je lief vond, maar dat heeft dus geen enkele zin?
Het moet trouwens gezegd worden dat ik dit alles op m'n luxe versterker uitgeprobeerd heb, net op de sweetspot tussen de prachtige blackfacesaturatie en een Plexi-achtige drive... Wat nou Fender & Marshall??? :D
Hmm da's een waar woord, ik heb er (moet ik eerlijk zeggen) best wel is moeite mee. Maar ik ben vroeger dan ook veel gepest (had ooit een fender).
Btw Geert waar haal jij toch al die gitaartjes vandaan, mis ik zoveel op MP of wat.
Er staat bijna om de week wel weer een gitaar van je op internet.
Neen, daar ik geen Bigsby Telecaster meer heb, maar ik vermoed, uit empirisch onderzoek, dat dat alleen maar een positief effect zal hebben als de elementen ook counterclockwise gewonden zijn ipv clockwise voor de gewone schroeven, anders heffen de circulaire velden zich op, en daar heb je dan ook niets aan, kun je beter gewoon een standaardsetje in je gitaar plempen :stop:
nu moet ik ook zeggen dat ik nauwelijks meer energie insteek, ik heb ongeveer alles wat ik kan wensen.
Heb ongeveer alles bij elkaar gehandeld, gekocht/verkocht.
Verzonden tot ver in rusland, noorwegen, ierland en slovenie.
Heb dus, afgezien van een echt mooie gitaar, geen aandrang meer.
Plus dat er zolangzamerhand geen reet meer aan is (verkopen via internet en vooral marktplaats).
Haha gewoon over het topic heen gelezen omdat ik dacht dat het echt was. :D
Beetje zwak als je er niet om kunt lachen als lijdend voorwerp.
Ik ga m'n brug en slagplaat maar vastzetten met purschuim. Ben ik gelijk van m'n divine intervention af.
Willem, bison kit werkt veel beter!!
Wel nefast voor de tonechamber van het neckelement! :blast:
Nee mannè, ik zweer bij pur & z'n miljoene toon chambrés.
Ik heb de schroeven van de brug van mijn Duo-Sonic verwisseld voor brugschroeven afkomstig van een Tele en het verschil is significant!
In de brug niet meer nasaal, maar met een diepe grom, bijtend, maar niet bijtend dat het zeer doet.
Nadat ik op de onderzijde een extra magneet had geplakt, kreeg ik tooooooooone.
Ik zit er nu aan te denken, om bij Warmoth een hals te bestellen van Australische Koa, maar dan wel Koa waar meerdere kangaroes tegen aan hebben lopen pissen en schijten, want dat heeft een positieve invloed op de diepte in mijn geluid, waarbij de nieuwe voordelen extra worden uitgebuit.
Ik bestel wel een extra dikke hals, want ik wil ze zelf shapen met zijn zakmes.
Is de grap nog niet voorbij:???:
Het lijkt hier Harmony Central wel, HCAF in het bijzonder.
Ik snap niet dat jullie zo door gaan over die brug schroeven. Ik heb de neckplate van mijn MIJ strat vervangen door een Amerikaanse. Dát maakt pas verschil. Hij is zoveel resonanter geworden, vooral met blues. Wilde hij eerst nog wel eens klinisch klinken, te hifi, nu is het een echte smerige bluessound. Ook John Mayer is geen probleem. Ik hoef niet meer te sparen voor een Dumble!
En dan te bedenken dat dit een nieuwe Amerikaanse is. Kan je nagaan wat een echte vintage neckplate doet! Ik zit hier al de hele dag ebay de f5-en op zoek naar zo'n ding.
Het is die levering he, die het 'm doet. Niet alleen geeft het een soort extra resonantie, waardoor je dat belletjes hoog krijgt, het geeft ook andere eddy currents in het veld van de neck pick-up. Verschil van dag en nacht.
Echt, je hoeft je pick-ups niet te vervangen als je een Japanse strat hebt die een beetje vlak klinkt.
Andere neckplate en je herkent 'm niet meer terug! Een echte Amerikaanse is wel even een investering, maar daar betaal je dan ook voor. Subliem!
Mocht je trouwens meer en cleaner dan clean geluid willen dan moet je je nekplaat en brug behandelen met een door mij op de markt gebracht spulletje.
Ja ja, belletjes in het hoog, het zal wel. Maar oohmpf in het laag, laten we het daar eens over hebben.
Ik mag dan wel hopen dat je in deze configuratie een topkam gebruikt van been, gemaakt van Witte Orka.
De twang die daar uit ontspruit, doet zelfs neushoorn hoorn klinken als een oude vrouw die na 6 jaar weduwe te zijn geweest klaarkomt op de tegen geluid goed geïsoleerde verdieping boven je.
Net als de neushoorn zijn het lelijke en nutteloze beesten waarvan alleen de hoorn van het beest nog enigszins bruikbaar is. Zo ook de Witte Orka`s. Ze schijten maar in het water, vreten visjes op die wij graag zomers met een uitje aan de kraam verorberen. En daarbij kan dat schijten in het water kan nooit goed zijn voor het milieu , denk daarbij aan een toename van alg en zoals iedereen weet zijn producenten van CO2.
Deze, op een verantwoorde, menselijke wijze bruut vermoorde beesten, zijn dus uitermate geschikt voor het maken van topkammetjes.
Voor degene die echt geintereseerd zijn in clean met belletjes.
Dus niet voor methulll:blast:
http://www.hey-dollface.com/images/M...confidencd.jpg
its amazingly significant verbluffend. En het scheelt een hoop dode orka's
Is jouw dochter ook zo vroeg wakker? :D
Nee die lijkt op dr moeder en liggen beiden nog te maffen.
yo mac, jij ziet het waarschijnlijk wel maar ik zie vage tekentjes.
vertel..
Heb het maar aangepast.