nice nice nice:D
Printable View
nice nice nice:D
Good for you! :ok:
Zou je een keer de buitenmaat van de koffer op willen meten? Ik ben benieuwd of de RD er gewoon zo strak in hoort te liggen of dat er voor de verschillende schaallengtes ook verschillende koffers gemaakt zijn.
Mijn printplaat is overigens nog veel groter ;)
http://i182.photobucket.com/albums/x...fila/058-4.jpg
ik zag een "kees" op mp staan
http://link.marktplaats.nl/361502062
edit .. volgens mij niet de juiste
Tjonge wat een backplate , bijna semi-hollow.
Nou word ik toch wel benieuwd naar een foto van wat er achter de backplate zit...
(en ik vind een firebird-kop er wel mooi op staan, maar dat ligt aan mij)
Je mist wel erg veel hout , ik ben benieuwd hoe hij gaat klinken.
De standard is passief en de custom heeft een kleinere print. Die zijn beiden enorm zwaar als ik de Internets moet geloven! Daar heeft die van mij gelukkig geen last van.
Er mist inderdaad wat hout, maar de body is volgens mij nog steeds groot genoeg om lekker te klinken.
:o damn... moet je de speaker gewoon rechtstreeks in de gitaar pluggen ofzo ?!?
Onze bassist heeft een hele dure actieve Duitse Edelbas en ja hoor , willen beginnen met repeteren , een hoop ruis en geknetter , einde repetitie .
Dat heb ik ook al eens meegemaakt met onze bassiste.. Ik hou sowieso niet echt van actieve instrumenten, ook niet van actieve bassen. Passieve grommen veel meer en ze hebben niet zo'n 'woems' in het laag.
M'n zelfgebouwde fuzz face heeft trouwens ook lichte kuren, soms valt de boel gewoon weg. Het houdt de spanning er in bij optredens :seriousf:
Ben benieuwd hoe ze gaat klinken Harold. Is er enige kans op soundclips? Ben ook wel benieuwd hoe goed ie dikke stoner gaat trekken, daar houd ik ook wel van ;)
Als ie een beetje klinkt is de kans groot dat hij volgende week mee de studio in gaat. En anders ben je altijd van harte welkom bij een van onze optredens!
Losse soundclips maken doe ik niet aan, ik ben maar een simpele slaggitarist met ritmische "uitdagingen". :sssh:
Helaas... Ik had al gezien dat de elementen nog onder de 4 KOhm zaten en inderdaad: ze gingen lang niet hard genoeg. :(
Mijn SG Std Silverburst heeft toen haar BKP Black Dog brugpup af moeten staan maar die is eigenlijk net iets te licht voor de RD.
Ik heb nog even m'n LP aangekeken waar nu een oude(!) Dirty Fingers in zit, maar die blijft daar in omdat dat nu echt een brute gitaar is. Dan maar op zoek naar een andere DF of oude T-Bucker! (zie sig :sssh:)
de duncan jazz is een remake van de T Bucker, was je daar al mee bekend?
de duncan custom/59 hybrid levert precies op wat jij wilt. genoeg chunk, mid en laag om die bijna full maple gitaar wat meer body te geven, en een iets moderner karakter dan 'full vintage', maar niet zo modern als een JB, of zo 'vintage' als een seth lover of pearly gates. hij heeft iets meer agressie en power in het midlaag dan een black dog.
als je nog moderner wilt, is een duncan custom/jb heel tof (met een alnico2 of alnico8 magneet!), en NOG moderner is de fullshred/jb hybrid.
Gefeliciteerd nog! Ik ben ook altijd nog naar een op zoek.
Ey harald, het pakketje is de deur uit!
Nice! :ok:
Voor de geïnteresseerde: Orpheo heeft een bluesbucker/jb hybrid setje opgestuurd waar ik zeer benieuwd naar ben hoe dat gaat klinken!
De BKP Black Dog is veel te fel in de RD en volgens de goere der elementen zou deze set perfect passen bij de omschrijving van de RD...
Voldoende ruimte om iets hightech actiefs in te zetten.
Je notebook bijvoorbeeld.
Of om gewoon vol te knallen met betrouwbare freaky elektronica.
Waarschijnlijk wil je de boel origineel houden, maar een Z-Vex Fuzz Factory en MXR Phase 90 moet zelfs jou kunnen bekoren HaroldA.
Toch..? :)
Zal zeker een fijne gitaar zijn, de body vind ik iets minder maarja.. mijn mening xd
Ook goed, whatever, ruimte zat om er wat heerlijke noise machinetjes in te bouwen. Ik zeg: 'doen !' :ok:
Misschien als ik een fx loop op m'n pedalboard maak en dan 2 extra kabels naar m'n gitaar leg dat dat wel zou kunnen. Als eerste in mijn keten wil ik namelijk mijn wah > phaser hebben, daarna pas OD etc.
Over die 2 extra kabels moet ik nog wel ff nadenken ;)