Máááán ik krijg weer zin in een tele, nu gaat die cabronita er vast ook snel komen!!:cheerup::cheerup::cheerup:
Printable View
Máááán ik krijg weer zin in een tele, nu gaat die cabronita er vast ook snel komen!!:cheerup::cheerup::cheerup:
respect wat een bloedmooie tele!!
Inderdaad een prachtige kleur.
Ben zelf nog een beetje aan het zoeken voor mijn tele body welke dekkende kleur goed past bij den Maple Neck Vintage gelakt (gelig) welke ik heb. Laatst zag ik een online tooltje waarbij je dat heel makkelijk kon bekijken ben alleen de naam kwijt.
Dank, dat is hem inderdaad, gelijk maar op mijn werkbalk gezet, kan ik tijdens werktijd afentoe experimenteren
Voor de mensen die willen weten hoe het is afgelopen:
Body is na mijn vakantie helemaal kaalgeschuurd. Was wel tevreden met de kleur, maar er waren een paar flinke fouten ingeslopen die ik er niet meer uit kon krijgen.
Opnieuw geschoten met 2 lagen Sonic Blue, en flinterdun afgewerkt met slechts 5 lagen nitro lak. Super spiegeltjeglad is het niet geworden, maar ik vind het voor een 1e lakjob toch erg goed geslaagd. Ik had wel één spotrepair nodig, dankzij een irritante fruitvlieg, maar goed...
Het HNGD-topic staat trouwens HIER. Reacties zijn welkom !
En de verplichte pic:
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-UVRXRNAZ.jpg
Moooooooooooooooooooooooooooooi!!! :ok::ok::ok:
stijlvol, classy, mooi, enz... echt heeel goed
Gisteravond meegemaakt na het solderen v/d elektronica in m'n werkplaats:
echt te gek, moet nog wel wat af- en ingesteld worden maar de eerste unplugged en plugged indrukken zijn echt zeer goed. Speelt ook heerlijk.
Wauw, heel mooi! Mag ik er ook 1? :D