volgende project ga je cocaine in verwerken? en dan mee naar amerika?
slecht plan
Printable View
volgende project ga je cocaine in verwerken? en dan mee naar amerika?
slecht plan
Dat zou misschien iets geholpen kunnen hebben. Er zijn er hier een paar dat ongeacht wat toch een negatieve noot moeten neerzetten. Het beste is daar niet op te reageren want voor je het weet ben je de nieuwe orpheo.
Jammer dat die weg is, net als bass blom en olaftheholy. Nu zitten we opgescheept met van die zuurpruimen.
Nuja ik had dan wellicht wat minder het gevoel van "oh wat zonde" gehad..;)
Wat zijn kennis aangaat vind ik het jammer.. maar de eerlijkheid gebied te zeggen dat hij weinig zelfreflectie had. Zo af en toe eens even in de spiegel kijken was bij hem geen overbodige luxe geweest.Citaat:
Er zijn er hier een paar dat ongeacht wat toch een negatieve noot moeten neerzetten. Het beste is daar niet op te reageren want voor je het weet ben je de nieuwe orpheo. Jammer dat die weg is..
Is Blom hier ook al vertrokken dan..?? tjeemig dat vind ik idd erg zonde. Al was het alleen al om zijn prachtige foto's.Citaat:
...net als bass blom en olaftheholy.
dit begint een bijzonder vlammende discussie te worden.. ik heb me wel vermaakt met het lezen van deze thread :seriousf:
Ja maar dat kun je niet van een ieder verwachten he. Maar wat was er nu met Blom..?? die stond toch niet bekend mensen tegen de haren in te strijken..??
Tja.. mooi geluid maar vind ze nogal lelijk.. dacht meer aan Zebra's..;)Citaat:
Iets in mij zegt dat ik P94 in deze wil hebben.
vooral de manier waarop mac schermt met de - eerlijk toegegeven - te verwachten reacties die op hem worden afgevuurd
daar zou toch niet eenieder hetzelfde mee om zijn gegaan denk ik.. respect :ok: kunnen we allen wat van leren
ik moet mijn sig maar veranderen in 'Gibsons branden...' ipv 'Gibsons breken...' :)
Dat rijmt. ;)
100% mee eens :D
Ik denk dat ik deze, samen met je goldtop, de mooiste uit je collectie vond. Of dat straks nog steeds zo is weet ik niet, afwachten maar.
Ik vind het bij een Tobacco burst ook altijd zo zonde dat het zo zwart wordt, vooral rondom de pu-switch. Als er dan ook nog lak overheen gaat, zie je de houtstructuur en -kleur helemaal niet meer terug.
Dat idee met dat plamuurmes zou ik ter hande nemen om de burst door te trekken tot de toets.
Succes!
Die plamuurmes methode en soldeerbrander truuk ga ik zeker toepassen. Daarna gaat het meeste zwart er weer uitgeschuurd worden totdat ik denk dat het genoeg is. Daarna met een gelige beits en weer schuren. En dan de blanke lak er over. Dan weer schuren en lakken enz enz. Todat er een mooie dekkende laag erop zit en dan polijsten totdat er een glans ontstaat.
Dat is voorlopig het idee. :)
en heel misschien post ik hem dan weer hier. :D
Idem..!!!!
ik denk dat hij hem persoonlijk aan me wil laten zien. Dan kan hij meteen ook mn gitaren checken en zo. :)
Idee vind ik vet, nu nog afwachten of het ook mooi uitgevoerd word.
Veel succes ermee en ik hoop dat het word zoals jij het mooi vind.
(wij hebben hier nog wel een houtkachel staan, mag je ook wel gebruiken :seriousf: )
En dus...
:cheerup: FOTOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSS :cheerup:
Ik kan niet eerder dan zaterdagmiddag weer verder dus dat houd in dat er zondag foto's geplaatst kunnen worden. Helaas. :makeup:
Dank jullie voor deze oprechte interesse
We heffe geduld..;)
Zondag! Geen dag later kerel!
:mad:
;)
:mmmm:
:lp:
Helaas moet ik mededelen dat het niet gelukt is. Het branden leverde toch een te groot gevaar voor de lijmlaag onder de top en heb de top weer geschuurd. Ook het branden zelf ging mis op sommige stukken door de oude lak die iets dieper in het hout achtergebleven was.
Heb wel een laklaag er op zitten. Ik vindhet niet lelijker geworden dan het was.
Maar ja, opinions are just like assholes toch?
Het is nu te donker voor foto's.
Dat is waar, het ultimatum is morgen. Ik zal morgen foto's plaatsen van het verklooide project.
Ik vind hem persoonlijk mooier nu maar wat ik voor ogen had is niet gelukt.
ik ben benieuwd
Doet me denken aan een zekere Edwards.
Komen er straks foto's van macwilliams in een deuropening in surf houding op een gibson..? :soinnocent:
Heb je al spijt?
Gewoon een keer flink overheen zeiken, kattebakvulling op om te drogen, goed inwrijven, daarna een week lang je kwakjes op lozen; je vriendin haar maandverband op uitwrijven; wedden dat je een mooie burst hebt !! :p
Tupelo, dude... Nu kan ik nooit meer naar mijn Sunburst Tele kijken zonder bang te zijn mijn ontbijt/lunch/avondmaal te verliezen :( .
Whahaha, wat zijn jullie stom hee :seriousf:
Ik heb net de tweede laklaag er op gesmeerd, het begint wat eigens te krijgen. Ik vind het wel mooi zo als het nu is. Ik denk nog een laagje of vijf zes en dan spiegeltjegladglimmend maken en dan rustig opbouwen.
Morgen maak ik foto's en ga dan de derde laag lak er op smeren.
Ik heb niet alles gelezen, teveel tekst en te weinig foto's, naar mijn goesting. Maar ik zou 'all the way' gaan.
Zoiets als de smoked chair van Maarten Baas.
s.
Hmmm,
Ik vind hem wel cool Mac, maar... jammer dat ht fikproces niet gelukt is :(.
Wat voor lak is dit?
Vind het niet slecht :).