Volgens mij heeft Nielsje het een beetje druk. :dontgeti:
Zag trouwens ook de nieuwe Bogner Mojado 15W top. Klein, 2x6v6 en niet al te duur ($1000.00). :)
Printable View
Dan zal die Mojado toch wel tegen de 1500 euro zitten. Daar heb je dus ook een nighthawk voor of een 2061.
dat maakt geen fuck uit. als je dollars omrekent naar euro hier, dan zit er altijd nog een behoorlijk verschil in.
Niels is de laatste tijd inderdaad erg druk bezig.
Zo heb ik nogal wat te doen voor m'n studie, en dát is nét wat belangrijker.
Gearwise ga ik dan vervolgens eerst maar eens beslissen welke drive pedalen eruit mogen, ga ik waarschijnlijk een gitaar wegdoen, én wil ik een nieuwe wah. (funky funky!)
Een nieuwe amp is op het moment eigenlijk niet nodig, aangezien ik helaas zonder band zit. Zodra ik een nieuwe band heb (waar ik eind januari weer energie in ga pompen), ga ik weer op zoek naar een 2e amp.
En, uiteraard ben ik een beetje een toneslut aan het worden, maar de financiële situatie moet ik ook in't oog houden. Gelukkig heb ik tegenwoordig een baan, die m'n studieschuld nu enigszins constant houdt.. Echter, ik wil het niet te ver uit laten lopen. Ik ben van mening dat ik een aardig zooitje leuke spullen heb, daarmee moet ik maar even mee doen totdat ik een baan heb ofzo...
...anderzijds, voor een wah heb ik door de afmetingen van een mmdlx wel weer een pedaltrain 2 nodig, een nieuwe voeding én meer pedalen om de leegte op te vullen :D
Is er iemand bekend met Satellite Amps? Ik ken er zelf niet veel van, het is volgens mij niet al te grote bouwer uit Amerika, maar vind ze wel erg interessant. Jonny Wickersham van Social Distortion speelt erover. Valt ook wel onder het motto dat minder meer is, 1 volume- en 1 tonecontroll.
Ik hoop dat het de opname is en dat dat ding in het echt niet ook zo verschrikkelijk klinkt :confused:
Mooi trapharmonium!
check deze eens Mitch:
http://www.youtube.com/watch?v=-cAzM...eature=related
andere demo..
ik vind het echt een heel gaaf concept! eigenlijk een w/d setup in een combo..
edit: ik had even te snel gelezen en dit is dus een andere amp de Mojado. De Mojado top is het wet gedeelte van deze combo.. Niet echt interessant voor dit topic maar wel een gave amp :D
Nielsje: zoek je een amp die hetzelfde klinkt als de SC of 1 met 'n andere klank/ander karakter?
Waarom wil je eigenlijk per se een top?
Kanonnen, die Bogner klinkt ergens voor de helft gewoon alsof hij stuk is! Da's toch niet mooi...
Iemand de dual terror al getest van Orange....? Had er nog niet van gehoord, was ook nooit zo'n fan van orange.
30 watt buizen, 4xEL84, schakelbaar 15 en 7 watt....2 kanalen.
kanaal 1 gebaseerd op Tiny terror en de andere is vetter....Was ECHT onder de indruk, getest op een bogner cube kastje...630 euro kost ie!