Ok, we kunnen het ook de andere kant opgooien, jouw feestje. Van mijnd kant is dat allemaal op zijn best bedoeld en ik vertel jou mijn mening. Dat kun je ook negeren, dat jij dan de boel zo wilt omgooien om maar een potje herrie te schoppen, sorry maar daar word ik niet erg vrolijk van. Wat is nu je punt? Welk toontje heb jij het over?
Misschien dat je mij niet helemaal begreep, maar vraag dan om verdere uitleg ofzo. Die koffer heeft hij ook wel, daar bedoel ik mee dat hij zijn eigen koffer evengoed kan houden en jij de jouwe, wat voor jullie beide niet echt een meerwaarde zal hebben.
Mijn toontje bevalt jou niet. Dat is prima, maar ga niet zo neerbuigend doen omdat ik dan jonger mag wezen: Ik ben prima op de hoogte van alle kosten die jij ongetwijfeld moet maken, net als ieder ander (ik heb daar nog géén last van, maar dat komt gauw genoeg). Ik wens net als jou ook met wederzijds respect behandeld te worden net als ieder ander.
Sinds wanneer koop je een gitaar op zijn resale value, je koopt een gitaar toch voor jezelf en niet om door te verkopen? Tenzij je van plan bent te gaan handelen, maar dat lijkt mij sterk.
Ik heb nog nooit ook maar wat gestolen, nog geen snoepje uit eigen snoepjespot en ik vind dat een grapje op zijn tijd moet kunnen. Je kunt mij niet wijsmaken dat je dat serieus neemt, helemaal als ik al moet oppassen voor mijn woorden want wie ben ik nou, ik ben in jouw ogen niemand. Dat je daar dan beroerd van word vind ik wat overdreven, ik zou het eerder opvatten als een compliment, maar jij ben mij niet.:chicken:
Ik hoop dat jij met het verkeerde been uit bed bent gestapt, maar erg vriendelijk ben je niet en het zal mij worst wezen wat jij van mij vind, maar je kunt elkaar op zijn minst met respect behandelen ongeacht de leeftijd, en ik vind dat jij daar nu nogal tekort aan doet. Valt mij eerlijk gezegt wat van je tegen.:makeup:
Ondanks dat gezeik en gezever hoop ik toch dat wij normaal met elkaar om kunnen gaan en ik hoop dan ook dat wij hier zand over kunnen doen, hoor wel wat je weer van deze toon vind.:makeup: