Nog veel handiger (maar ook een stuk groter) http://link.marktplaats.nl/277173310
Printable View
Nog veel handiger (maar ook een stuk groter) http://link.marktplaats.nl/277173310
Da's wel hardcode gitaargear :D. En ook prijzig als je alleen maar een switcher zoekt. Ik ben niet van plan om 2 preamps te gebruiken.
Op HRI een Mesa Boogie Quad Preamp. Nu moet ik me héél erg inhouden om niet te gaan mailen. Ai ai ai :P.
Maar toch heb ik liever een 220V toestel. Anders zit ik weer met zo'n gigantische adapter.
Maar wel fijn dat ze dus zo nu en dan opduiken :).
Wow, hij heeft de Quad verlaagd naar $350!! :O. Man, GAAAAAAAAAAAAAAS
...I'd like for payment to be western union money transfer because I need $500 today...
Western union money transfer, moesten er dan niet een paar alarmbellen gaan rinkelen?
"Deze zogenaamde Money Transfer betaaldiensten zijn alleen geschikt om contant geld over te maken aan iemand die u zelf kent. De ontvanger kan namelijk het geld ophalen enkel op vertoon van een Money Transfer Controle Nummer (MTCN) die hij van de afzender krijgt. Hierdoor kan volledig anoniem en zonder sporen geld worden afgehaald."
Geen veilige betaalmethode imo.
Wel een goedkope mesa quad :D
Hmm, dat klinkt inderdaad verdacht. Ik ben er verder niet bekend mee, maar zou het wel eerst uitzoeken voordat ik een nieuwe betaalwijze zou gebruiken.
Komt goed uit dat ik mezelf kan voorhouden dat het een oplichter is, want ik moet nog helemaal geen nieuwe preamp kopen :P.
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=113612
Ok, niet echt een 2de hands tip, maar ik moet even smakelijk lachen om het bijschrift;
"Toen Mesa nog kwaliteit maakte..." En dat onder een oude 50/50 :chicken:
Deze is ook heel leuk:
:seriousf:Citaat:
VOOR DE LIEFHEBBERS !!!!!
Het lampenmonster bij uitstek laat al het moderne gedoe ver achter zich !!!
Dit is er nog eentje van voor het "china tijdperk" bij MESA bouwjaar 1984 en nog volledig amerikaans en origineel en in nieuwstaat
Axess GRX4 voor $225 uit de USA. Voorlopig heb ik zoiets niet nodig en omdat ik een GCP heb ga ik waarschijnlijk ook gewoon voor een GCX. Maar voor de liefhebbers ;).
Exef combi switcher op marktplaats. Die kom je niet vaak tegen.
Even schaamteloze spam: zie mijn sig.
- G-Major 2
- Furman P-1400 AR E
- Dunlop Crybaby rack wah DCR-S2R
- MIDI Solutions Quadra Thru
- Axess CFX4
- Psionic Audio Lumos
- Stageclix jack (verkocht)
Heb besloten om de boel om te gooien en te versimpelen: Axe-Fx Ultra.
Eerst alleen voor de effecten. Misschien later zelf als amp (met een Atomic Reactor FR) maar daar ga ik nog niet vanuit.
Hierdoor ga ik van 5he naar 2he. Minder aansluitingen en kabels, minder aparte hardware (bv. power conditioner, PP2, rack wah, pedalenlade). Geen GRX4/pedalen meer want ik kan fx ook vóór de amp plaatsen. Simpelere MIDI-programmering. Betere fx dan de GM2 en geen GM2-nadelen zoals het gedoe met levels, gaps, gelimiteerde modifiers/controllers e.d.
en natuurlijk geen enkel probleem met je compacte MIDI-Gordius...!
heb je geen angst dat je weer 'terug' wilt.. ? de Axe-FX lijkt de do-all/end-all w.b. effecten in een relatief betaalbaar pakket, maar 'ons ben gitarist'... ...
ah well, de dingen die je aanbiedt heb ik voor 'n groot gedeelte zelf al (behalve 't rackspul), hoewel die vibe erg interessant is.....
Eigenlijk niet. Ben inmiddels wel overtuigd v/d kwaliteiten en het programmeergemak. Het is wel mooi geweest, ik blijf altijd a/h sleutelen a/h rack en pedalen kopen, het is bewerkelijk en duur, er kunnen gauw dingen los gaan en dat alles is met de Axe gewoon afgelopen. Het is kleiner, beter draagbaar, universeel bruikbaar etc.
En door alles nu te verkopen hou ik geld over a/h eind v/d rit.
Nu levert het nog wat op. Later niet meer als iedereen een Axe heeft :-)
Of ik ook overga op de amp/cab sims blijft te bezien. Ik hou iig mijn geliefde XTC (althans één ervan).
Die vibe is fantastisch, een van mijn meest geliefde pedalen en zo simpel! Maar ja, er zit er ook eentje in de Axe ;-). De vraagprijs is intussen al geboden.
Ik dacht al dat er een Axefx voor in de plaats kwam, maar waarom doe je dan ook je wireless weg?
En dan te bedenken dat dit idee gisteren pas is ontsproten uit een vraag van mij omtrend de GM2. Ik kan me dat haast niet voorstellen. Heb je dit idee al langer, Alex? Binnen 1 dag alles omgooien is wel érg radicaal :blast:.
Durf het haast niet te zeggen ..... ;-) maar het is inderdaad in de laatste 2 dg ontstaan en geëffectueerd. Noem het maar een Eureka-belevenis of iets dergelijks. Heb me even goed verdiept in dat Axe-Fx gedoe en ik was om.
Heerlijk, al dat randgebeuren de deur uit, gaat als een trein. Straks is alles opgeruimd en dan focussen op geluiden maken en lekker spelen.
Ik ben niet bang dat ik er spijt van krijg, integendeel. Of ik alleen de effecten of uiteindelijk ook de sims ga gebruiken, time will tell.
Ik heb 'm nog niet dus ik kan het niet controleren maar check de handleiding:
The Phaser also contains a special “Vibe Mode” that recreates the classic vibe effect with astonishing accuracy. Set the ORDER control to fully clockwise to activate this mode.
NOTE: The MIX control should be set at 50% for the maximum effect.
Hmm, zou jammer zijn ... Geen essentieel effect maar ben er wel dol op (mits spaarzaam gebruikt). Zeker dat pedaaltje dat ik net heb verkocht. :-/
Dat gezegd hebbende, er staan op het Axe-forum tips mbt vibe. Ga ik volgende week maar eens proberen. M'n Ultra is vandaag verstuurd. De Atomic volgt over circa 2 weken. :-)
Nog een ADA preamp voor de liefhebber: http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=114841
Hoi...
Dit is wel een hele goeie tip (even in de herhaling) Sla je slag!!
een DCR-2 voor € 700!! (om maar eens iets te noemen)
:ok: Alexander
Haha, dank je. Mag zelfs voor 650,- weg. ;-)
P.S. Tenzij de wah van de Axe-Fx echt tegenvalt. Heb ik nog niet goed getest. Want dan hou ik 'm!
Voor de liefhebbers (iedereen behalve ik? :P): een Axe FX Standard voor 1000 euri
Er staat niet bij waar de axefx zich bevindt he...
Maar heb jij nu al eens die quad getest?
Zou ik zaterdag gaan doen, maar degene waar ik ga testen heeft een andere afspraak gemaakt omdat ik misschien een quad in noord brabant zou gaan testen. Dat is verder en aangezien ik 'm voorlopig toch niet ga kopen zag ik daar vanaf. Niet goed gecommuniceerd waardoor hij nu niet kan :S. Laat dus nog ff op zich wachten...
Waarschijnlijk hadden de meesten deze al gezien, maar ik zag laatst een Mesa Quad preamp voorbij vliegen op MP:
http://link.marktplaats.nl/286329847
Ik verbaaste me er even over dat er binnen korte tijd 2 keer een EMMA Discumbobulator aangeboden werd, maar na in mijn mail gekeken te hebben lijkt het om dezelfde persoon te gaan :)
Owja die moest ik nog posten. Had 'm vorige week gezien en gereageerd, maar eigenlijk heb ik nog geen tweede preamp nodig. Ook nog niet eens getest :$ (zie boven).
http://link.marktplaats.nl/290323077
Mesa Formula pre voor 300 euro
Schijnt niet super goed te zijn, maar misschien wel leuk voor die prijs.
Niet iets nieuws, maar ik heb even een financieel vraagje over de Axess MFC5. Die staat nu op axesselectronics.com voor $179 en ze zeggen dat de oorspronkelijke prijs $279 is. Zijn er nu dus mensen die 'm tweedehands aanbieden voor minder dan $179?
En volgens Axess is het een gelimiteerde oplage, dus het wordt weer duurder. Zou ik 'm dus beter nu al kunnen kopen van Axess zelf? Heeft iemand daar ervaring mee? Wat kost het verzenden enzo. En de douane schijnt strenger te controleren these days. Dan moet ik waarschijnlijk gaan denken aan 200 euro, right?
Overigens is het nog een overweging, maar $100 goedkoper is een behoorlijk bedrag.
Ik zag ze inderdaad ook staan voor 179 dollar. erg lekkere prijs maar ik heb al een MFC-5. Kan me herinneren dat verzenden toen best duur was voor MCF% en GRX-4 samen iets van 90 dollar ofzo. Hoe dan ook, bij de douane moet je wat mazzel hebben, al met al niet vreselijk goedkoop maar wel echt een top apparaat!!
Dit topic is niet bedoeld om eigen spullen aan te prijzen of te adverteren. Derhalve heb ik wat opgeschoond en posts verwijderd.
Carry on.
Morris
GCX en oudere GCP voor 410 euro. Is er toevallig iemand geïnteresseerd in de oudere GCP (ik denk dat dat dezelfde is als ik heb, van DMC ipv Voodoolab) want ik zou die GCX wel willen hebben. We zouden dan kosten kunnen splitten: 205 euro pp (da's echt een koopje lijkt mij).
Goede prijs, mist het de Ground Control Pro betreft en niet de kleine versie.
http://is.gumtree.com/ad_image/live/big/277457684.jpg
...is volgens mij de kleine versie hoor.